Betaling
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

buitenspiegels gekocht, maar betaling is niet binnen?

Goedemiddag, Ik heb een set spiegels gekocht maar deze worden niet verstuurd omdat de betaling niet binnen is?Op ebay staat dat de betaling is voldaan.Op mijn account van paypal is deze ook afgeshreven.Klopt dit? De verkoper zegt dat de betaling nog ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 328 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

aantekening wegens een onbetaald object

Hallo luitjes, Onderstaande email heb ik van de week naar eBay verstuurd, vanwege een vermeend niet betaald item: Hallo, Ik heb vandaag een email van ebay ontvangen, omdat verkoper XXXXXX een geschil zou hebben geopend inzake een niet betaald gewonne...

Opgelost! Paypal checkout probleem

Vanavond wilde ik betalen met paypal, helaas lukte het niet voorheen ging de betaling altijd probleemloos. Ik heb paypal gekoppeld en gecontroleerd, wie weet een oplossing? Errorcode:70047 en 10417

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 2825 Weergaven
  • 7 replies
  • 0 kudos

Wat houdt de 'controle' van de verkopende partij exact in?

Ls, Op het afschrift van een Paypal betaling zie ik het volgende staan:Betaling aan: Bedrijfsnaam X (De ontvanger van deze betaling is Buiten de VS - Gecontroleerd)Referentie verkoper: XXXX123 E­mail verkoper: 123@123.comBetaalwijze: CreditcardBetaal...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 304 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Iets gekocht maar kan niet betalen met Paypal

Ik heb gisteren iets gekocht en wilde meteen betalen maar kreeg melding dat de transactie niet gelukt was. En moest het opnieuw proberen of met een ander account. Heb beiden gedaan echter met hetzelfde reslultaat. Paypal gemaild maar krijg geen antwo...

betaling

goede middag ik heb nog rekeningtje lopen bij e bay maar aangezien ik geen paypal meer heb lukt het niet om met ideal te betalen is er een andere mogelijkheid bij e bay vriendelijke groet th zandstra