Verzending
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

verzendkosten kloppen niet

Waarom staat er automatisch bij dat aangetekend verzenden € 12,20 kost terwijl je aangetekend kunt verzenden voor € 8,05 bij tnt binnen Nederland.Voor het buitenland geeft hij zelfs over de € 50,- aan volgens mij schrikt dit veel eventuele bieders af...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 189 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

3x binnen korte tijd geen item gekregen.

Ik koop vaak wat uit Azië en ik heb bijna nooit problemen, heel incidenteed een keer dat een item niet aan komt.Maar nu binnen bijna een maand zijn er 3 pakjes verloren van verschillende verkopers.Ik heb wel andere items gekregen dus het ligt niet aa...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 154 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Geen orderbevestiging ontvangen

Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen orderbevestiging ontvangen. Hoe weet ik nu of de order wel is geplaatst? Ik heb alle betaalgegevens ook ingevoerd. Ik zie echter nergens dat ik wat heb gekocht.

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 167 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Wat betekent dit?

Hallo, Ik heb rond 21 september een aankoop gedaan bij een Chinees.De levertijd was iets minder dan een maand, dus hij zou nu elk moment binnen kunnen komen.Alleen ik heb een vraagje: Als ik bij details kijk staat er dit.. Wat betekent dit? Komt het ...

Tracking nummer niet bekend

Hoi iedereen,Ik heb een LPKN tracking nummer gekregen, en als ik die invoer met mijn postcode op http://www.trackyourparcel.eu/index.php dan blijft die zeggen NOT FOUND en dat is al sinds 26 september nu wil ik weten waar mijn pakket is, er staat ook...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1393 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

mijn pakje word niet bezorgd maar is wel betaald wat nu ?

Na aankoop van het pakje was de leverdag uiterlijk 7 okt. Perongeluk hebben wij geen huisnummer ingevuld en de verkoper daarvan op de hoogte gesteld.na dat we dat deden kregen we een mail dar er nog 3 x betaald moest worden omdat er in engeland een b...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 138 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Posttarieven

Let op: E-bay gebruikt bij het opstellen van de factuur bedragen de "oude"posttarieven.Deze zijn n.l. sinds kort weer door Post.nl verhoogd.

object verzonden, koper zegt dat hij het niet ontvangen heeft

wat doet ebay hiermee? iedereen kan zeggen dat hij/zij een betaald object wat verzonden is niet ontvangen is. ik heb het al een paar keer meegemaakt. wat doet men dan? precies. geld terugstorten aan koper. de koper heeft dan zijn geld terug en een gr...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 543 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos
Auteurs met de meeste kudos