annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tracking nummer niet bekend

Hoi iedereen,


Ik heb een LPKN tracking nummer gekregen, en als ik die invoer met mijn postcode op http://www.trackyourparcel.eu/index.php dan blijft die zeggen NOT FOUND en dat is al sinds 26 september nu wil ik weten waar mijn pakket is, er staat ook niet bij welke  postondernemer die bezorgd ?  Bij Post.nl krijg je een 3S nummer en die heb ik niet. Iemand ervaring mee?

Grtn,

Daniel.

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Tracking nummer niet bekend

Kijk in Mijn ebay  onder feedback geven staat pakket volgen,klik hierop.

Je kunt het trackingnummer ook bij bestelgegevens bij paypal vinden.

Waarschijnlijk is het via Usps verstuurd,dus niet bij trackyourparcel. eu kijken,als het uit de VS komt.

Bij post.nl krijgt het pakket een ander nummer als het door de douane is gekomen,en dat is nu niet van toepassing,omdat

de invoerkosten al zijn betaald.

 

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Tracking nummer niet bekend

Beste Anja,

Dat klopt dan krijg ik een UPAAA maar die eindigd (geleverd) en dan gaat die over naar een LPKEN en als ik daarop probeer in te loggen met mijn postcode erbij dan herkend die de combinatie niet, en ik wil gewoon mijn pakket blijven volgen :). De zending is overgebracht naar Interpost.

Hopelijk komt het pakket van de week aan ? 🙂

Grtz,

Daniel.

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Tracking nummer niet bekend

Daniel,

Het is wel ingewikkeld geworden.Ook in ebay.be is er een discussie geweest over die tracking die niet te volgen is.

Ook via Usps is het pakket dagenlang niet te volgen,ineens staat de pakketdienst voor de deur.

Hetzelfde is mij vorige week gebeurd met een invalid trackingnumber uit Australie.

Succes.

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Tracking nummer niet bekend

Ik heb ondertussen ook al de verkoper een mail gestuurd misschien dat hij/zij het nog kan na checken anders is het afwachten 🙂

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Tracking nummer niet bekend

Mijn pakketje is afgelopen woensdag toch goed aangekomen, hij werdt bezorgd door Post.nl, de tracking werkte ook weer.

Groetjes,

Daniel.

Bericht 6 van 6
laatste antwoord