Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Nieuw op Ebay

Beste Allen, Omdat ik niet alle antwoorden duidelijk en overzichtelijk kan vinden, start ik een nieuwe topic, ik heb een aantal produkten die ik wil aanbieden op Ebay. Echter ben ik een starter en zijn er wat onduidelijkheden, ik hoop dat jullie me h...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 457 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

minimumkoopprijs werk niet

I was trying to sell an item. I followed the instructions to set a "reserve" price or minimumkoopprijs. I selected the add option in the pricing section. i selected that I want to set a reserve. I clicked on save... and nothing. I tried the same proc...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 436 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

afbeeldingen toevoegen

e bay.nl is waardeloos elke keer ik proberen iets te vekopen wil mijn fotos niet upload dus gebruik ik e bay .uk

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 374 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

vakantiemelding

Kan ik als verkoper mijn vakantiemelding zien bij door mij aangeboden items?

kan geen advertentie plaatsen, geeft iets met limiet aan, maar heb geen andere advertenties

Wie o wie kan me helpen? Loop nou verdorie al een uur te kloten om 1 advertentie erop te zetten, maar krijg steeds de vage melding: kan geen advertentie plaatsen ivm verkooplimiten.... blablablaWat is dit voor onzin? k heb verder helemaal geen advert...

HYPE IN DUITSLAND VAN ZOGENAAMD NIET ONTVANGEN ITEMS!!!

KLEINE WAARSCHUWING: er is een hype gaande van zogenaamd niet ontvangen items in duitsland; hou hier rekening mee bij verzending. handig om als je op duitsland iets aanbiedt GEEN paypal te accepteren en altijd te zorgen voor track/trace bij verzendin...

Hallo < hoe blokkeer ik een koper die steeds weer onder een andere gebruikersnaam bied?

Ik heb van een koper : reeds 4 gebruikersnamen geblokkeerd en een verzoek aan hem gestuurd niet meer op mijn objecten te bieden. dit i.v.m. slechte ervaring met deze koper: Enkele voorbeelden: -hij laat in een mail weten af te zien van een koop: bij ...

ik heb een bankpas met pincode word niet geaccepteerd

Ik wil voor het eerst iets verkopen op Ebay maar mijn paypal wil wel koppelen maar als tweede moet je een creditkaart hebben, heb ik dus niet maar wel een rabobankpas met pincode deze word niet geaccepteerd mar op mijn pas staat ook het logo van mast...