annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

kan geen advertentie plaatsen, geeft iets met limiet aan, maar heb geen andere advertenties

Wie o wie kan me helpen?

 

Loop nou verdorie al een uur te kloten om 1 advertentie erop te zetten, maar krijg steeds de vage melding: kan geen advertentie plaatsen ivm verkooplimiten.... blablabla

Wat is dit voor onzin? k heb verder helemaal geen advertenties!

 

Mvg Patrick,

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

kan geen advertentie plaatsen, geeft iets met limiet aan, maar heb geen andere advertenties

Hiervoor moet u de vraag aan Ebay stellen (dit is een forum van leden )

Kijk bij "hulp & contact"of andere paginas.

Het staat beslist wel ergens.

 

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

kan geen advertentie plaatsen, geeft iets met limiet aan, maar heb geen andere advertenties

Ben ook al uren bezig met slechts 1 advertentie. Krijg telkens de melding dat ik niet internationaal mag aanbieden, wat ik helemaal niet als optie aanbied. Of komt het omdat ik de tekst in het Engels schrijf? 

 

Vind het sowieso vreemd dat je je eerst moet `bewijzen` als verkoper in je eigen land. Kan ik het helpen dat Nederland zo klein is? Dat is nou juist het handige van het www, maar lijkt wel of ze dat bij ebay niet begrijpen? Ik dacht dat ik Europeaan ben?

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

kan geen advertentie plaatsen, geeft iets met limiet aan, maar heb geen andere advertenties

Aan Ebay stellen? Die geven zelf aan dat je vragen kwijt kunt op o.a. het forum... lijkt me ook het snelste en betrouwbaarste om uit ervaringen van andere gebruikers te putten. 

Bericht 4 van 4
laatste antwoord