Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

kosten wegens niet betalen

Ik heb iemand die niet betaald en heb al telefonisch contact gehad omdat op mails niet meer wordt gereageerd.Deze persoon woont in litouwen en het zal wel niet goedkoop zijn om deze constant te moeten bellen.Worden deze belkosten ook vergoed door eba...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 449 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Foto's uploaden defect

Vandaag zie ik dat het uploaden van foto's niet goed werkt op Ebay. Tot nu toe nooit last van gehad. Meer mensen met hetzelfde probleem? En waar kun je dit melden bij Ebay?

• 14387 Weergaven
  • 27 replies
  • 1 kudos

uploaden van foto's werkt niet

Uploaden van foto's werkt sind een paar dagen niet meer. Zijn de problemen bij Ebay bekend? En hoe kan ik die melden ?

• 1468 Weergaven
  • 13 replies
  • 1 kudos

Onbeperkt plaatsen is weer terug bij Ebay!

Eindelijk een verbetering bij Ebay NL. De mogelijkheid om onbeperkt gratis te plaatsen is weer terug. Waarom zou Ebay dit doen? Iemand een idee?

• 484 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

betalingsoptie

ik ben na jaren te zijn weggeweest terug als verkoper op Ebay ik wil graag verkopen maar ik zie dat er nu standaard paypal bij betalingsopties staat en die krijg ik er niet uit ik wil graag overschrijving als betalingsoptie maar dat staat er niet bij...

Gratis plaatsen, ook herplaatsen?

Ik heb dankbaar gebruik gemaakt met mijn nieuwe account van het gratis plaatsen in Nederland.Nu heb meerdere stuk van ieder artikel, en daarom gekozen voor geldig tot geannuleerd. Betekent dit dat als de resterende tijd is afgelopen, al mijn adverten...

Meerdere winkels in 1 Topwinkel Plus account

Wij hebben een Topwinkel Plus account en willen meerdere winkels openen binnen ditzelfde account. Elke winkel met eigen logo en eigen categorie structuur. Is dat mogelijk. Wij maken gebruik van Magento M2E extentie voor de upload van producten. Alvas...

hoe kan ik internationale verzendkosten berekenen

Hallo allemaal, Ik wil voor het eerste iets gaan verkopen op ebay en dan ook internationaal verzenden. Moet ik nu voor elk land waar ik naartoe wil verzenden de verzendkosten apart gaan opzoeken bij bijvoorbeeld UPS?

hoe zet ik artikelen in mijn winkel?

Hallo, ik heb een ebay basis winkel geopend. Maar de artikelen die ik instel voor verkoop worden niet weergeven in mijn winkel. De veilingen stonden er eerst wel in maar zijn nu ook verdwenen. Hoe krijg ik alles zichtbaar in mijn winkel? Dirk

• 149 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos