Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Opgelost! geschil om koop te annuleren

Hallo, Ik heb een item gekocht dat volgens de koper door een technische fout niet (op tijd) geleverd kon worden. De verkoper heeft om die reden op mijn verzoek een geschil geopend om de transactie te annuleren (overigens met als reden dat ik het obje...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 6024 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Heb veel producten gekocht zodat ik 10% korting kreeg

Ik zou 10 % korting krijgen als Ik bij exactyimes 5 sets van een product zou kopen dus ik koop 6 sets . Ook zou ik een present krijgen omdat de eerste bestelling niet goed was gegaan . Nu bleek de 10% ook een foutje en zou weer een present krijgen oo...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 6727 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Staat ebay garant voor haar verkopers

Object nog niet gekocht.Ik heb nog nooit iets via jullie gekocht maar heb mijn twijfels, graag hoor ik van u of u mij kunt garanderen dat ik mijn niet kwijt benIk zie dat het bedrijf in China zit hoe kan ik zien of er een review van dit bedrijf besta...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 537 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Beats koptelefoon gekocht nooit ontvangen

Hallo iedereen, ik ben nog vrij nieuw op Ebay en heb alleen eerder een league of legends account gekocht. Vandaag besloot ik een draadloze beats koptelefoon te kopen aangezien ik op het moment een bedrade versie heb en een goede vriend deze graag ove...

meer artikelen bij 1 verkoper

ik wil bij een verkoper uit de UK méér artikelen kopen. Hoe kan ik dan voorkomen dat ik voor elk artikel de verzendkosten betaal?IK betaal via Paypal en dat is dan gekoppeld aan het product.

Waarom verwijderd Ebay advertenties van transacties die nog lopen , zonder opgaaf van reden.?

Ik heb onlangs iets besteld en betaald op ebay. Enkele dagen hierna krijg ik bericht dat ebay de advertentie en de verkoper heeft verwijderd. Zonder verder te vertellen waarom.Nu weet ik niet waar ik aan toe ben, kan ook geen geschil openen omdat de ...

Mijn aankoop anuleren

Min PayPal werkte Niet Daardoor 2 objecten aangekocht maar nog Niet betaald wil dit anuleren hoe Moët dat

Kopen, betalen en bestelling verwijderen

Hallo, ik heb maandag een bestelling gedaan en wou betalen via PayPal. Alleen liep de site vast. Heb toen de hele procedure opnieuw gedaan, alleen heeft eBay het vervolgens als twee dezelfde bestellingen gezien. Want ik kreeg een dag later de melding...

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Ik wil graag ipv de 2 objecten die ik heb besteld er graag 4 hebben. Gezien de verzendkosten is het handiger om het in één pakket te laten versturen ipv 2x hetzelfde te bestellen.. Is dit eenzijdig mogelijk aan te passen zonder contact op te nemen me...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 393 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Paypal geen saldo

Hallo, Ik heb een object gekocht via deze site en betaald via paypal.Helaas zag ik te laat dat er te weinig saldo op mijn rekening stond.Ik heb dit inmiddels aangevuld. Bij de status van het object staat nu betaling in onderhandeling.Gaat dit nog goe...

artikel kopen terugdraaien

Ik heb bij een artikel op kopen geklikt, maar ik heb het nog niet betaald en wil het ook niet kopen. hoe draai ik dit terug. Ik zie staan dat ik het heb gekocht en nog moet betalen. dit wil ik graag weg hebben

Item blijkt niet in orde

Beste mensen, Ik zit met een aankoop in mijn maag en wil er nu iets over vragen. Op 17 april heb ik een horloge gekocht, betaald en een paar dagen later ontvangen. Op 28 april heb ik de verkoper laten weten dat het horloge niet goed liep: hij liep ac...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 529 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos