Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Kopen, betalen en bestelling verwijderen

Hallo, ik heb maandag een bestelling gedaan en wou betalen via PayPal. Alleen liep de site vast. Heb toen de hele procedure opnieuw gedaan, alleen heeft eBay het vervolgens als twee dezelfde bestellingen gezien. Want ik kreeg een dag later de melding...

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Ik wil graag ipv de 2 objecten die ik heb besteld er graag 4 hebben. Gezien de verzendkosten is het handiger om het in één pakket te laten versturen ipv 2x hetzelfde te bestellen.. Is dit eenzijdig mogelijk aan te passen zonder contact op te nemen me...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 410 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Paypal geen saldo

Hallo, Ik heb een object gekocht via deze site en betaald via paypal.Helaas zag ik te laat dat er te weinig saldo op mijn rekening stond.Ik heb dit inmiddels aangevuld. Bij de status van het object staat nu betaling in onderhandeling.Gaat dit nog goe...

artikel kopen terugdraaien

Ik heb bij een artikel op kopen geklikt, maar ik heb het nog niet betaald en wil het ook niet kopen. hoe draai ik dit terug. Ik zie staan dat ik het heb gekocht en nog moet betalen. dit wil ik graag weg hebben

Item blijkt niet in orde

Beste mensen, Ik zit met een aankoop in mijn maag en wil er nu iets over vragen. Op 17 april heb ik een horloge gekocht, betaald en een paar dagen later ontvangen. Op 28 april heb ik de verkoper laten weten dat het horloge niet goed liep: hij liep ac...

• 539 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Paypal aangifte

Ik heb 2-3 weken geleden een koptelefoon besteld maar kreeg een lege doos i.p.v. de koptelefoon. Ik contact opgenomen met de verzender en die zegt gewoon, niet ons probleem neem maar contact op met DHL... Ik had mijn klacht toen opgewaardeert tot cla...

Aankoopbewijs

Beste lezer, Ik heb een product gekocht op Ebay en vandaag ontvangen.Helaas zit er geen rekening(overzicht) bij van mijn aankoop. Ik heb de verkoper hierom gevraagd omdat ik BTW terug krijg.De verkoper geeft echter aan dat ik de BTW niet terug krijg ...

• 490 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Verkeerd adres

Halo ik heb zojuist een product gekocht via ebayVoor dat ik dat deed heb ik mijn adres gewijzigd.Ging er van uit dat het dan overal gewoon goed moet staanPas na dat k de bestelling betaald had zag k dat bij de betaling zelf nog het oude adres stond n...

• 348 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Als bezoeker

Ik heb als bezoeker iets gekocht maar heb het niet binnen gekregen. Hoe moet ik het tracken of ebay confronteren?

• 389 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

trackingcode

Ik heb voor het eerst op Ebay iets gekocht en gelukkig betaald met Paypal.Van de verkoper heb ik een trackingcode gekregen die begint met DA... maar kan iemand mij helpen waar ik deze kan volgen?De vervoerder weet ik niet, het pakket komt uit Egypte....

de betaalmogelijkheid veranderen?

Hallo mensen, ik heb net een veiling gewonnen met het hoogste bod,maar toen ik op betalen drukte bevroor mijn scherm en deed mijn pc niks meer. nu staat er bij betaling: anders,dus niet via creditcard of paypal. het was de bedoeling dat ik via paypal...

• 322 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Kan ik op eBay kopen met mijn debetcard?

Mijn paypalaccount is gekoppeld aan mijn debetcard, daar ik geen creditcard bezit. Mijn Paypal is gekoppeld aan mijn ebay, maar toch vraagt ebay naar mijn creditcard gegevens als ik iets wil kopen. What to do?

• 491 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos