Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Paypal aangifte

Ik heb 2-3 weken geleden een koptelefoon besteld maar kreeg een lege doos i.p.v. de koptelefoon. Ik contact opgenomen met de verzender en die zegt gewoon, niet ons probleem neem maar contact op met DHL... Ik had mijn klacht toen opgewaardeert tot cla...

Aankoopbewijs

Beste lezer, Ik heb een product gekocht op Ebay en vandaag ontvangen.Helaas zit er geen rekening(overzicht) bij van mijn aankoop. Ik heb de verkoper hierom gevraagd omdat ik BTW terug krijg.De verkoper geeft echter aan dat ik de BTW niet terug krijg ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 460 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Verkeerd adres

Halo ik heb zojuist een product gekocht via ebayVoor dat ik dat deed heb ik mijn adres gewijzigd.Ging er van uit dat het dan overal gewoon goed moet staanPas na dat k de bestelling betaald had zag k dat bij de betaling zelf nog het oude adres stond n...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 337 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Als bezoeker

Ik heb als bezoeker iets gekocht maar heb het niet binnen gekregen. Hoe moet ik het tracken of ebay confronteren?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 380 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

trackingcode

Ik heb voor het eerst op Ebay iets gekocht en gelukkig betaald met Paypal.Van de verkoper heb ik een trackingcode gekregen die begint met DA... maar kan iemand mij helpen waar ik deze kan volgen?De vervoerder weet ik niet, het pakket komt uit Egypte....

de betaalmogelijkheid veranderen?

Hallo mensen, ik heb net een veiling gewonnen met het hoogste bod,maar toen ik op betalen drukte bevroor mijn scherm en deed mijn pc niks meer. nu staat er bij betaling: anders,dus niet via creditcard of paypal. het was de bedoeling dat ik via paypal...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 306 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Kan ik op eBay kopen met mijn debetcard?

Mijn paypalaccount is gekoppeld aan mijn debetcard, daar ik geen creditcard bezit. Mijn Paypal is gekoppeld aan mijn ebay, maar toch vraagt ebay naar mijn creditcard gegevens als ik iets wil kopen. What to do?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 484 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

kan verkoper zomaar negatieve feedback verwijderen?

Na 8 weken wachten en $13,-- betaald te hebben voor verzending, was ik het compleet zat.De mails met geduld en nog effe wachten kwamen me strot uit.Ik heb de verkoper dus 5x een negatieve feedback gegeven.Effe gecheked en het stond bij zij n feedback...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 283 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

feedback

Ik kan op het ogenblik geen feedback geven????Is er een probleem met de server, GRT Martin

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 237 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Help! Opgelicht of niet?

Heeft iemand ervaring met *** Ik heb namelijk Nike Air Max 1 gekocht. Afgelopen zondag (3-4-16) transactie voltooid met PayPal. Sindsdien 2 mails verstuurd (1 met uitleg waarom de transactie wat later plaatsvond dan het moment dat ik op 'Koop Nu' had...