Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Afbreken onderhandeling.

Ik was bezig met verkoper A op een object dat voor de tweede keer werd aan geboden,vraagprijs € 139.00 of prijsvorslag doen, ik bood € 85,00.A doet tegenbod van €98,00Mijn tegenbod € 91,50. .tijd 00 uur 56 min 41min. en dan is het stil. Einde biedtij...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 122 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

BU coincrad gekocht en betaald, UNC coincrad gekregen

Ik heb een enige tijd geleden een coincard bij een verkoper gekocht, deze adverteerde met een BU coincard. De uitgifte prijs is 10 euro. Ik heb het geluk gehad deze voor 9euro inclusief verzendkosten te kopen. Eenmaal betaald kreeg ik een UNC coincar...

Iphone 5 tekoop

Er staat nu een splinternieuwe iphone 5 te koop voor € 298. Is dit te vertrouwen? Wat vinden jullie? Deze prijs is nog minder dan de helft van de nieuwwaarde.

computer geflipt en nu teveel bestellingen

hallo, Ik koop voor het eerst iets op ebay namelijk auto onderdelen. Maar nu is er iets fout gegaan waardoor ik van het ene product nu 3 dezelfde onderdelen in de wacht staan om gekocht te worden en van de andere onderdelen staan er vier in de wacht,...

pas op bij comercio-internationaal

oplichter actief! deze verkoper laat je bieden en betalen en wel via pay pal stort je geld retour en dan kun je voor een hoog bedrag alsnog het item kopen. echt een die de goede sfeer en kwaliteit van ebay probeert te verzieken! zijn er meerdere die ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 100 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

waarom vertaalt ebay mijn zoek opdracht?

Is het ook in te stellen dat ebay niet automatisch mijn zoekopdracht vanuit het nederlands vertaald naar het engels? Krijg dus als ik op zomer zoek ook alle advertenties met summer in de titel te zien Geeft me dus veel items die ik absoluut niet zoek...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 135 Weergaven
  • 6 replies
  • 0 kudos

Help! Ik kan ebay item niet kopen!

Ik probeer mijn item te kopen via paypal,maar dit lukt niet omdat het steeds zegt " Add a card of Add money to your PayPal account" mijn paypal account is verified en ik heb genoeg geld erop. Komt dit misschien omdat het geld er nog maar net op zit? ...

Gekocht, maar niet betaald doordat verzendkosten niet was ingevuld

Beste Allen, Een verkoper heeft een geschil bij mij geopend. Ik vroeg mij af hoe sterk ik hierin sta. Ik kreeg dus de hele tijd de melding (zie screenshot) dat de verkoper de verzendkosten niet had ingesteld, waardoor ik in Ebay niet kon betalen. Hie...