Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

ophalen/verzenden nederland duitsland

hey waarom kan ik niet bieden op iets in duitsland hij zegt dan artikel word niet verzonden naar nederland maar ik moet het ophalenwat is het probleem????mvg mascha

Een confirmatie email van ebay toont een oude adres van mij terwijn mijn ebay mijn huiding gegevens.

Net heb ik een DVD van ebay besteld maar het adres op de confirmatie email van ebay was een oude, nl "Arienslaan 5, 3573 PT, Utrecht" terwijl mijn ebay mijn huidige adres, nl "Wittewrouwenstraat 8-10, studio 11, 3512 CT Utrecht, Nederland", al lang k...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 118 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

Artikel in annuleren

Hoe kan ik een artikel annuleren ,mijn dochter heeft per ongeluk aangekliktIs nog niet betaald .Krijg nu een e-mail dat ik moet betalen anders wordt ik geschorst op ebay.Wie kan mij helpen?Vast. Bedankt.

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 104 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Opgelost! object nog niet verzonden...

Ik heb een paar dagen geleden een object gekocht op ebay, uit Italië. Er staat dat de verkoper het binnen 5 dagen nadat de betaling is ontvangen op de post doet. Ik heb betaald met paypal en het is dus meteen overgemaakt. Maar nu, 7 dagen verder, heb...

Opgelost! Aankoop nog steeds niet ontvangen

Hallo,Ik heb op 4 september aan aankoop gedaan.Maar nog steeds niet ontvangen.Ik heb op 13 oktober aan de verkoper doorgegeven dat ik het pakket niet ontvangen hebt.Ze zouden op 13 oktober een nieuwe opsturen.Hoe lang moet ik nog wachten?Straks kan i...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 561 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Aankopen niet zichtbaar meer in overzicht

Hallo,Sommige aankopen verdwijnen uit mijn overzicht, ik heb ze niet zelf verwijderd.Zijn ook niet zichtbaar in aankoopgeschiedenis.Worden de aankopen die ik gedaan heb door ebay zelf verwijderd?Hoe krijg ik deze aankopen weer zichtbaar in de overzic...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 962 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos