Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

hoogste bod, artikel opeens verwijderd. waar is mijn artikel?

ik had nadat een bieding afgelopen was het hoogste bod.Het hoogste bos stond ook weergegegeven onde rmijn "belletje ".als ik er op klik staat er een meling van Ebay dat het artikel is verwijderd. Maar ik had het hoogste bod, waar is mijn artikel?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 133 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Hoe kan ik voor anderen onzichtbaar maken wat ik gekocht heb

Als ik iets heb gekocht en ik ga naar mijn account, dan kan ik zien wat ik zoal heb gekocht, t.a.v. de laatste 6 maanden kunnen anderen (als ze weten wie ik ben) ook zien WAT ik heb gekocht en dat wil ik niet. Hoe kan ik die informatie verbergen?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 161 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Confirmatie van aankoop

Goede dag, Ik heb pas een aantal keren een product gekocht op ebay en dat ging goed, maar nu niet, vandaar dat ik mijn vraag hier post. Alle keren ging het om een product dat een vastgestelde prijs heeft. De eerste drie keren kreeg ik na het klikken ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 125 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Verpakking van product

Ik kwam net een veiling tegen waarbij een verpakking van een product wordt verkocht. Het stond duidelijk aangegeven dat het om niet meer dan de verpakking ging, maar het blijft vreemd om een doosje van dun karton te verkopen. Daar komt nog eens bij d...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 125 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Ebay Voting beleid

Ik heb een vraagje met betrekking tot het voting systeem van Ebay. Nadat ik een paypal dispute opende tegen een bepaalde verkoper en dus ook een negatieve vote achterliet, kreeg deze verkoperin totaal 8 negatieve votes van andere kopers(niet leveren ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 142 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Opgelicht doorverkoper met goede referenties?

Gisteren op Ebay een artikel gekocht waarvan nu ineens de verkoper verwijderd is. Je kan ook niks aan Ebay vragen hierover want je moet een geldig objectnummer invullen. Gaat dus niet want heeft Ebay dus zelf verwijderd en dus ongeldig gemaakt. Wat n...

Dubbele bestelling annuleren? Help.

Hoi! Er is iets mis gegaan.Een aantal dagen geleden heb ik een make up kwastenset besteld.Na betaling stond de order ineens dubbel in mijn account.Eenmaal als zijnde 'betaald' en éénmaal als 'onbetaald'.Hoe dit kan weet ik niet maar ik heb dus maar é...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 129 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos