annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

na opgave van gecombineerde verzendkosten en betaling, wordt extra betaling gevraagd

Verkoper gaf als verzendkosten voor 5 artikelen E 0,00 op van Duitsland naar Nederland. Ik heb betaald en bedankt. Na een paar uur krijg ik een mail dat personeel niet naar mijn adres had gekeken en of ik nog maar de porto wilde betalen. Ik heb terug gemaild dat dit niet getuigde van goed koopmanschap: een koop was een koop, maar dat ik zou betalen. Waarop ik weer een brutale mail terugkreeg dat nu collega een fout had gemaakt en dat ik niet zo op mijn recht moest staan (!) Waarop ik weer terugmailde dat ik beloofde te betalen (en dat inmiddels ook had gedaan), dat ik mij als koper wél aan mijn woord hield. Alhoewel ik een voorstel tot delen van de kosten dan wel zo fatsoenlijk had gevonden.

Het gaat mij meer om principe (het ging 'maar' om E 3,95), maar het zit me niet lekker.

Natuurlijk krijgt verkoper (die overigens een score van 99,9 heeft) 5 x een negatieve feedback.

Is jullie dit ook wel eens overkomen?

Bericht 1 van 1
laatste antwoord
0 ANTWOORDEN 0