Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Opgelicht?

4 april dit jaar heb ik een item gekocht op Ebay. De verkoper heeft dit 12 april verzonden. Vervolgens na een lange tijd wachten had ik besloten om een verkopersgeschil te starten. Aangezien de verkoper zeer goede ratings/reviews op Ebay heeft en erg...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 261 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Geld weg, spullen weg :-(

Een tijdje geleden kocht ik in Australie een aantal modeltreinen. AU$ 471 via Paypal overgemaakt en na een week of 2 had ik het pakje thuis. Helaas heel slecht verpakt met als resultaat een dikke handvol met onderdelen van zwaarbeschadigde treintjes....

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 243 Weergaven
  • 40 replies
  • 0 kudos

Track and Trace met USPS / Customs Clearance

Hallo, Ik weet dat het hier misschien al wel gepost zal zijn maar toch wil ik graag antwoord op mijn vraag omdat ik het hier op dit forum zo 123 niet kon vinden. Ik heb op 15 juni een paar voetbalschoenen besteld uit de US. Ik heb ze nog steeds niet ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 5411 Weergaven
  • 6 replies
  • 0 kudos

absurde verzendkosten betaald

Begin deze maand heb ik een object gekocht in de UK voor 1 GBP. De objectomschrijving gaf aan dat de verzendkosten 8 GBP zouden zijn. Na afloop stuurde de verkoper mij een bericht dat hij voor 8GBP niet kon verzenden. Ik heb toen aangegeven dat ik da...

Amerikaans douane

Hallo iedereen, Ik had een vraag over mij verzending via USPS. Het is namelijk zo dat mijn verzending nu al meer dan 8 dagen bij de Amerikaans douane licht en er verder niks meer is waargenomen. Details: Label/Receipt Number: LJ** **** ***U S Class: ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 156 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

Opgelicht?

Beste iedereen,Via ebay Duitsland een object gewonnen voor € 51,- Ik wist dat er €19,- verzendkosten berekent zou worden. Na op nu betalen geklikt te hebben staat er in de factuur ineens een bedrag van €60,90 bij met als omschrijving "Kortingen (-) o...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 105 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

niet dezelfde als de foto

ik heb een teller unit met daarin een toerenteller en een mph teller gekocht in amerika. vandaag heb ik hem ontvangen maar het is niet de mooie van de foto maar een lelijk ding. ook is het te zien aan de mijlenstand dat het niet dezelfde van de foto ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 117 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

verzendkosten en "escallate this item"

Ik heb via ebay een lifepo4 accu gekocht en nou blijkt die helemaal v....t te zijn. Waarschijnlijk is zowel het pack als het bms niet goed en zo'n pack kost bij elkaar toch gauw zo'n 750 euro (incl.douanerechten).Nu stelt de verkoper zich dienstbaar ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 72 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

kopen bij een webwinkel in engeland

Ik wil iets kopen bij een webwinkel in UK. Ik weet niet hoe ik de maat kan opgeven. Hoe kan ik contact opnemen met deze verkoper? En als ik meerdere zaken bestel moet ik dan ook meerdere malen verzendkosten betalen?

Pas na 90 dagen

Ik heb Windows 7 gekocht in januari. Verkoper verkocht dit als legitime retailversie. 90 dagen later blijkt Windows contact met de Microsoft server te zoeken en geblokkeerd te worden. Het was dus geen legitime versie. Helaas kom je daar pas 90 dagen ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 55 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

pakje uit US is nu in Mexico...

hallo allen, ik ben hier nieuw, hoop dat ik op het juiste forumonderdeel zit. 'k Heb al gezocht naar een antwoord op mijn hier volgende vraag, maar nog niets gevonden. Volgens usps tracking is mijn pakje nu in Mexico...dus begin ik me zorgen te maken...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 111 Weergaven
  • 6 replies
  • 0 kudos

aankoop doen amerika

hallo allen, ik wil iets overlaten komen uit amerika. hoe kan ik dit het beste aanpakken? kortom wie heeft er ervaring? hoor graag suggestie's. grtzz

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 77 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Klopt de track and trace code

Goede middag Ebay-leden, 12 april jongstleden heb ik een nogal prijzig apparaat besteld via Ebay. Afzender/verkoper heeft 12 april dit pakket verzonden samen met een envelope met cd erin. Ik kreeg hier 1 track and trace code bij en de cd heb ik inmid...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 789 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

Na-maak verkocht

Beste mensen, Iemand heeft mij na-maak Nike Air Max 1's verkocht. Hoe moet ik dit nu verder afhandelen? Ik wil graag mijn geld terug. Ik heb de desbetreffende persoon/ verkoper al meerdere berichten verstuurd, maar hij reageert er allen niet op??!! K...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 56 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos