annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Telefonisch contact met eBay klantendienst ?

telefoon

Wie weet het nummer ?

Bericht 1 van 32
laatste antwoord
31 ANTWOORDEN 31

Telefonisch contact met eBay klantendienst ?

even ter controle: deze staat op 3.

 

 

PayPal

Bericht 11 van 32
laatste antwoord

Telefonisch contact met eBay klantendienst ?

als ik naar de foto kijk, moet je wachten op een antwoord uit de ruimte .........................

Bericht 12 van 32
laatste antwoord

Telefonisch contact met eBay klantendienst ?

Vandaag voor de 3e keer met Ebay US gebeld over verwijderde advertenties. Na een half uur voor de 3e keer een toezegging gekregen dat ze binnen 24 tot 48 uur contact met me opnemen. Ik heb de hoop maar opgegeven. Ik heb het gevoel dat de notities die ze maken linea recta het ronde archief ingaan.

Bericht 13 van 32
laatste antwoord

Telefonisch contact met eBay klantendienst ?

 Hallo ,

 

Ik heb op ****. com gebrobeert antwoord te krijgen over uw verzoek om te betalen.

Opj nr.**** deze is per pay.pal betaald 58,05 5 Febr. 2014 het kan zijn dat ik twee keer heb besteld is dat zo graag antwoord.Ik hen maar een zending ontvangen!

Wat te doen?

 

 

Graag snel antwoord,

 

groet,

jan

 

Bericht 14 van 32
laatste antwoord

Telefonisch contact met eBay klantendienst ?

Hi Jan, I have the same problem. I believe that I sent all the necessary info as a reply to Ebay but I did not get any answer. I ordered two items and paid for it, yet they say I ordered apart a third one and I have to pay for it before the 20th of march. So far I could not get into contact with Ebay not with their Ebay customer support service which does not have any phone number in NL.
Bericht 15 van 32
laatste antwoord

Telefonisch contact met eBay klantendienst ?

Hoe vind ik het telefoonnummer van EBay, want een klacht via email om ze op de hoogte brengen van een probleem is niet makkelijk te doen.

 

Bij ons is ingebroken en precies alle spullen die op EBay stonden zijn meegenomen. Niet dat EBay er wat mee kan, maar ik wil ze hiervan wel van op de hoogte brengen.

Bericht 16 van 32
laatste antwoord

Telefonisch contact met eBay klantendienst ?

jE KAN ZE NIET BERIJKEN, IK HEB VIA PAYPAL GEBELD EN DAAR 1 UUR MOETEN WACHTEN, TOEN MAAR OP GEGEVEN.

WAT EEN SLECHTE KLANTENDIENST, WIE KAN MIJ HET ECHTE NUMMER GEVEN ???

HEB AL VEEL KLANTEN MOETEN HELPEN BUITEN HUN OM.

IK BEN ECHT PIS OFF

A. VAN BEEK

Bericht 17 van 32
laatste antwoord

Telefonisch contact met eBay klantendienst ?

Ik schijn een een produkt gekocht te hebben op E-bay, dat ik niet betaald heb. Ik heb waarschijnlijk een fout gemaakt, mijn bedoeling was om het produkt te bekijken. Ik ben volgens de voor waarden een koop ovk aangegaan. Ik wilde het produkt niet. Het gaat om een cover voor een smartphone, t.b.v. E. 8,-- . Ik heb dan ook niet betaald. HET PRODUKT IS DUS OOK NIET VERSTUURD.

Nu wordt er grote ophef gemaakt over het niet betalen en er is een aantekening gemaakt dat ik een produkt niet betaald zou hebben. Dit gaat te ver. Er is hier sprake van een misverstand, ik wil dit zo niet. Ik heb geen ervaring met het kopen op ebay...

 

Nogmaals dit was mijn bedoeling niet. Hoe kom ik ooit van deze aantekening af ???? De verkoper heeft de ovk geannuleerd.

Is hier nu niet te veel ophef over gemaakt ?

 

De belangrijkste vraag is nu hoe kom ik nu van deze aantekening af. Hier is sprake van een misverstand.

 

Vast dank voor uw antwoord,

 

 

A.L Burger. ( Burger.al@tiscali.nl.)

Bericht 18 van 32
laatste antwoord

Telefonisch contact met eBay klantendienst ?

Hier bereik je niet de Ebay klantenservice. Dit is een forum. Maar om even op de vraag terug te komen. Ebay is een groot bedrijf, u kleine probleem kan hen niets schelen. 

Bericht 19 van 32
laatste antwoord

Telefonisch contact met eBay klantendienst ?

Op dat nummer is een automaties antwoord "Bedankt dat je blablabla, dit nummer is niet meer in gebruik blablabla, tuutuutuutuut".

Héél klantonvriendelijk !

Bericht 20 van 32
laatste antwoord