het eBay-Café
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

RONDJE VOOR DE HELE TENT!

Het is mij opgevallen dat de drankomzetten nog sneller dalen dan de AEX en we willen toch niet dat er gesleuteld gaat worden aan de personeelsbezetting in het cafe! Daarom mijn initiatief van het Rondje voor de hele tent. Ik heb reeds een tafel gepla...

Wat is er met het café gebeurd? Failliet, zo te zien.

Na jaren kom je weer eens op eBay om iets te kopen. Dus meteen even (nieuwsgierig) rondneuzen. Blijkt je oude kroeg helemaal geen klandizie meer te hebben. Ja, die ene aan de bar. Ben heel benieuwd naar het wat en waarom. De eigenaar heeft waarschijn...

No more last minute bidding

It's quite frustrating when you're the highest bidder for days, but then a last minute bid comes in when you can't be behind the computer. Wouldn't it be better if a seller would have the option "A bid during the final 24 hours will reset the auction...

Waar zijn al mijn lijsten gebleven?

Vandaag log ik in en wat schetst mijn verbazing.......een geheel andere layout! Mijn lijsten niet meer te zien en verachillende functies in mijn volglijst niet meer aanwezig! Is dit een proef of is dit permanent? Mijn aankoopgeschiedenis is ook niet ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 257 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Email adress KlantenService

Hallo, Ik probeer het email adress voor de klantenservice te vinden om een verkoper te raporteeren die mij constant berichten spamt om mijn feedback te wijzigen naar positief (het object wat ik gekocht had was in slechte kwaliteit dus zo heb ik het m...

In memoriam Oranje

Meester Prikborder en onbetwiste naamwissel-kampioen. http://cgi3.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewUserPage&userid=slaapmarkt A3 overleed vandaag een jaar geleden. Mist nog iemand hem?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1882 Weergaven
  • 19 replies
  • 0 kudos

Wat is Ebay er op achteruit gegaan zeg!

Ik lees het hier op het forum, maar ook elders als je ff op google zoekt... Ik heb op diverse manieren contact proberen te zoeken met Ebay, maar het is gewoon niet mogelijk, vandaar dat ik de frustratie hier even neer pen! Ik ben al geruime tijd lid,...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 520 Weergaven
  • 1 replies
  • 1 kudos

oplichting

Ik krijg mails over een bureaustoel die ik verkocht zou hebben en niet geleverd.Ik weet nergens van. Heb niets gekocht of verkocht.Waar komen deze mails vandaan en hoe is dit te stoppen?Er is nu een "geschil" geopend via ebay.geen idee wat ik hiermee...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 373 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Oplichting.

Hallo,Ik verkoop merktassen via mij site.Elke merktas heeft een uniek nummer, er is dus maar 1 tas met dit unike nummer.Nu leend iemand foto's van mijn tassen van de site en zet de tassen te koop op ebay.Het gaat mij niet om de foto's maar er worden ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 330 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

paypal aan gort?

Nou das lekker!, paypal betalen lukt me al een week niet!, vage error code en ook al geen antwoord van zgn help desk.Houdt ebay het wel heel snel voor mij op!Of ben ik de enige die deze paypal ellende mag beleven?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1130 Weergaven
  • 9 replies
  • 0 kudos

Wij hebben veranderingen aangebracht...

En vervolgens klik je ergens op en kun je dus in het geheel niet meer reageren op wat er vaeranderd is. Zelfs contact opnemen met Ebay lijkt wel totaal onmogelijk, want ik kan nergens vidne hoe dat direct te doen.Ontmoediging ? Of moeten we gewoon ma...