het eBay-Café
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Is ebay communicatie gestoord ?

Is ebay een communicatie gestoord bedrijf ?Het is mij in ieder geval opgevallen dat er nooit op vragen aan ebay gereageerd wordt van ebay zijde !Heeft iemand hier ook ervaring mee of ligt dat aan mij ?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 383 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

ebay es war einmal (zucht)

Bij deezen, het valt me op dat als ik op ebay zoek het veel moeizamer gaat dan vroeger, minder relevante zoek resultaten, belachelijke hoge verzendkosten, gedwongen internationaal verzenden.minder lekker struinen wat ik gewend was , Sja ebay is nu ec...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 441 Weergaven
  • 1 replies
  • 1 kudos

"NIET ONTVANGEN" ITEMS NIEUWE HYPE IN DUITSLAND

KLEINE WAARSCHUWING: Er is een nieuwe hype gaande van zogenaamd niet ontvangen items in duitsland, hou hier bij verzending rekening mee. Handig als je op duitsland iets aanbiedt om geen paypal te accepteren en altijd te zorgen voor track/trace bij ve...

Ebay klant tot God verheven?

Een waarbeurt verhaal jongens en meisjes...hou elkaars hand maar vast. Nieuwe Ebay geregistreerde klant koopt een munt van 0.99 Britse pond op 28 september 2015 - normale transactie. Na 48 uur krijg ik via PayPal het bericht dat er bij de kant een 'o...

Privileges

Hallo, ik heb wel eens gekeken hoeveel iets kostte en nu kreeg ik mail dat ik het moest betalen en nu es mijn account geblokkeerd. Wat moet ik doen ??Gr Sten

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 378 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Hello All, I've been a member for some years but ......

Hello All, I've been a member for some years but still not many deals done. I think I bought 10 items over 5 years (?).Now I like to buy something again. To my surprise I notice that Ebay lists me as being a member since last year (huh?) and no items...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 388 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

seat cover

ik wil graag een foto versturen van een gekocht produkt naar de verkoperhoe krijg ik dit geregeld??

e-mails ontvangen die niet voor mij zijn bestemd.

Vanmorgen 3 mails in mijn postbus die niet voor mij zijn bestemd.Door iemand anders 3 tassen gekocht en ook betaald via PayPal.Schrok mij een hoedje, maar het bericht is niet terug te vinden ook niet op mijn PayPaLrekeningvermeld .Dus conclusie; verk...