annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Telefonisch contact met eBay klantendienst ?

telefoon

Wie weet het nummer ?

Bericht 1 van 32
laatste antwoord
31 ANTWOORDEN 31

Telefonisch contact met eBay klantendienst ?

Het lijkt er op dat EBAH zelfs BANG is voor gebruikers, ze hebben de mogelijkheden tot contact zo sterk ingeperkt, door de catagoriën op de contact pagina, dat men er met veel probleemen niet terecht kan.

Bericht 21 van 32
laatste antwoord

Telefonisch contact met eBay klantendienst ?

Onzin dat nummer is "Niet in gebruik" !

Bericht 22 van 32
laatste antwoord

Telefonisch contact met eBay klantendienst ?

en wat is nr nu van eBay ??
bestaat toch uit 10 cijfers
gr
Bericht 23 van 32
laatste antwoord

Telefonisch contact met eBay klantendienst ?

Je kunt een nummer van e-bay in Amerika bellen via ''get a human'' of zo. Werkt wel, beetje duur natuurlijk.

Bericht 24 van 32
laatste antwoord

Telefonisch contact met eBay klantendienst ?

Ik probeer ook al contact te krijge met Ebay maar ik ken weinig bedrijven waar dit zo onmogelijk wordt gemaakt!

 

Inmiddels heb ik 1x telefonisch contact gehad met Ebay, nadat meerdere mensen uit India mij ingebrekkig engels antwoord gaven ben ik gebeld door het escalatie team van Ebay.

Ik kreeg een aantal tips mee voor mijn probleem en als dat niet opgelost was moest ik weer een bericht terug sturen.

 

DIt heb ik gedaan en wat denk je? Krijg weer een gebrekkig engels antwoord van iemand uit India! en die negeerd compleet dat ik aangeef dat dit naar het escalatie team gestuurd moet worden...

 

Heb inmiddels ook maar in het antwoordcentrum en bericht achter gelaten, en bij Ebay UK en Ebay amerika, kijken of die berichten niet gelezen worden door mensen uit India.

 

Met alle respect voor die mensen hoor maar het voelt als zo'n extreem grote taal barriere dat ik bij vele bedrijven merk dat die mensen daar geen snars verstand hebben van wat je ze vraagt.

Bericht 25 van 32
laatste antwoord

Telefonisch contact met eBay klantendienst ?

In contact komen met de klantenservice van ebay NL? HAHAHA, lukt je nooit!

 

Want dat hebben ze niet!

 

Bericht 26 van 32
laatste antwoord

Telefonisch contact met eBay klantendienst ?

Wat is jullie telefoonnummer?
Bericht 27 van 32
laatste antwoord

Telefonisch contact met eBay klantendienst ?

Ebay NL/BE heeft al een tijdje geen telefoonnummer meer, alle kantoren zijn hier nagenoeg dicht.

Bericht 28 van 32
laatste antwoord

Telefonisch contact met eBay klantendienst ?

Beste Ebay,

 

 

ik wordt gek van de ebay support! Op het moment probeer ik een advertentie te plaatsen van een siemens plc! Maar helaas krijg ik deze foutmelding als ik de advertentie probeer te voltooien:

 

Zo te zien ben je iets vergeten. Corrigeer het onderstaande probleem.

Je kunt deze aanbieding nu niet voltooien. Zie hieronder voor meer informatie.

Object kan niet worden aangeboden of gewijzigd. De titel en/of beschrijving bevat wellicht ongepaste taal of de aanbieding of verkoper is in strijd met het beleid van eBay.

 

Maar ebay geeft niet aan wat er eventueel fout kan zijn of hoe het op te lossen! Als ik de support van ebay per email wili bereiken is dat ook niet mogelijk want dan heb ik een objectnummer nodig! Deze heb ik nog niet omdat ik de advertentie nog niet heb kunnen voltooien! 

Bellen met een support lijn kan niet! Kort om een super slechte support voor een genomeerd bedrijf als ebay! Laat mij aub zo spoedig mogelijk weten hoe dit op te lossen! En geef mij een telefoon of chat nr hoe dit hands on op te lossen. i.p.v 20 emails op en neer!

 

Bericht 29 van 32
laatste antwoord

Telefonisch contact met eBay klantendienst ?

Anonymous
Niet van toepassing

Helemaal eens! Wat een dramatisch slechte klantenservice, teksten vertalen door een vertaalprogramma en totaal geen oplossingen. Het ebay platform top, maar de service naar degene die het geld binnen brengen (de verkopers) is in en in triest..... Als er een alternatief was was ik denk ik al lang weggeweest. 

 

De klantenservice is echt onder 0...... wat bizar dat ze hier ook nog mee wegkomen


Bericht 30 van 32
laatste antwoord