In voor en tegen spoed...
Voor spoed:
De eerste Nederlandstalige verzamel cd die ik met aanbiedings kosten had aangeboden ( vanaf1euro actie ), is inmiddels verlopen. De cd gaat weg voor 4.50 Euro. Dat probeer ik nog maar een keer, nu met een Nederlandstalilge verzamel cd uit 1994. Ik vraag me wel af of dit nu voornamelijk te danken is aan de gratis gallery, vanaf1euro actie of de vermindering van het aanbod. Ik wacht het maar weer af.
Tegenspoed:
Ik had wat problemen met een duitse koper. Hij was erg ongeduldig en bedreigde mij per email. Verder gaf hij mij een negative feedback, een paar dagen later lag zijn item toch in de bus en toen had hij spijt. Voor de bedreiging heeft hij een waarschuwing gehad, maar
Ebay laat me gewoon zitten met die negatieve feedback:
==
Best Bay Lid,
De door jouw gemelde gebruiker is door ons gewaarschuwd betreffende de
geuitte bedreigingen.
We hebben het betreffende feedbackcommentaar bekeken om te zien of dit
misschien in aanmerking komt voor verwijdering. Helaas vinden we dat het
commentaar dat werd achtergelaten niet voldoet aan vereisten voor
verwijdering zoals vermeld in ons feedback-verwijderingsbeleid. Dit vind
je op:
http://pages.benl.ebay.be/help/community/fbremove.html
Zolang de feedback niet aan dit beleid beantwoordt kunnen we deze niet
verwijderen. Omdat er maar weinig gevallen zijn waarin we inderdaad
feedback kunnen verwijderen, sporen we alle leden aan om voorzichtig te
zijn bij het aanmelden van negatieve feedback. Helaas kunnen goede
leden toch feedback ontvangen die ze ongepast of oneerlijk vinden.
Zolang feedback echter niet aan de richtlijnen voor verwijdering
voldoet, kan deze ook niet worden verwijderd.
We zouden in gevallen als deze graag soepel met de regels willen omgaan,
maar helaas moeten we op dit punt enige strengheid betrachten.
Dit heeft te maken met de aansprakelijkheid die we op ons nemen zodra we
van ons beleid afwijken.
Lees de informatie door die je aantreft in ons
feedback-verwijderingsbeleid, op het hierboven genoemde webadres.
Hopelijk begrijp je vervolgens hoe weinig wij in zo'n situatie kunnen
uitrichten.
Met vriendelijke groet,
Vertrouwen en Veiligheid.
eBay International AG
Customer Support
====
Lekker is dat.
Maar verder weinig nieuws onder de zon .
Druk weekend gehad, Zaterdag ochtend met mijn vader naar Correct Rotterdam geweest, hij was aan een nieuwe draaitafel toe. Het werd een DJ Turntable voor 169 Euro. inclusief element. Leuke aanbieding, wel met engelse stekker, maar een verloop werd mee geleverd. Gelijk aan gesloten en een prima geluidje.
Zaterdag middag de verjaardag van mijn schoonmoeder gevierd ( bossche bollen gegeten!) als cadeau een waardebon voor de kristal winkel gegeven. Zondag rustig uitgebuikt achter de pc. Deze week gewoon lekker werken en niets bijzonders doen. Nog steeds geen hp78 inktpatroon gewonnen op ebay. Zucht. Maar goed het print nog. A.S. zondag een grootte partij overhemden,stropdassen,grammofoonplaten,cassettes op halen. Dat moet allemaal worden uitgezocht. En zo snel mogelijk weer weg, want mijn oude magazijntje is net helemaal leeg, en deze week ga ik nog 1 kast leeg halen, dan kan ik de vliering op. Ik heb al planken klaar staan om over de balken te schroeven, dus binnen kort gaat alles de vliering op. Dan kan het grootte behang feest eindelijk beginnen. Als ik er aan denk zal ik wel wat fotos maken van de puin zooi. Want ik weet hoe nieuwsgierig jullie allemaal zijn.
Nou tot biedens dan maar weer.