annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

Wauw, wat is het in eens al weer lang geleden dat ik mijn belevenissen heb bij gewerkt.
Ik weet niet eens meer wat ik allemaal wel en niet heb verteld en om het nu allemaal te gaan terug lezen.....
Er is heel wat gebeurd! Op mijn werk is de plant dood gegaan. Pot verdikkie hadden we eindelijk een plant gaat tie dood.
En de mensen van de groenverzorging, die gaven ons de schuld. Er was volgens hunnie koffie bij gegooid. Dus ze gingen de plant uit die korrels trekken en stinken die zooi.
Gadver. Nou krijgen we dus geen nieuwe.
Verder hebben we met de logopodiste van Kelly gepraat over de observatie op school, volgens haar praat Kelly al een stuk beter dan vroeger, en komt hij voor plaatsing op een aparte spraakschool niet in aanmerking.
Volgende keer als we weer een uitnodiging krijgen voor een schoolgesprek nemen we de logopodiste maar mee. Dan kan die zelf aan school uitleggen wat ze allemaal doet met en voor ons ventje.
Ik heb geld ontvangen uit saoudie arabie, en de cats cd gaat vandaag op de post daar naar toe.
Ook gaan er twee cd's in een pakje naar venlo. En het geld voor twee mooie stickervellen was binnen, dus dat gaat vandaag ook op de post.
Nog van een paar dingen geld te goed. twee mensen hebben nog steeds niet gereageerd en ik heb nbb meldingen gedaan.
Vandaag een chaosdag op het werk. De eene trustrelationship na de andere werkt niet. Dus de hele dag mensen aan de telefoon die niet kunnen werken.
En steeds weer het zelfde verhaal, er komt iemand langs, maar het kan even duren. En er loopt maar een mannetje voor door het pand, dus ja, helaas.
Leuk he zo'n migratie naar win2000.
Vanavond naar Rijswijk, kwartaal meeting. Eerst een indisch buffet, en daarna peptalk en "wij-gevoel"-training.
Dus heeeel laat thuis, en morgen weer vroeg op.
Gelukkig heb ik inmiddels mijn ov jaar kaart weer en kan ik zorgeloos reizen. De vervoerkaartjes van de tussen liggende periode ook op gezonden en dat geld krijg ik hopelijk weer snel terug.
Gisteren ook de bekende BLAUWE ENVELLOPPE ontvangen. Dus mijn werkgever van avond maar eens aansporen de verklaring van jaarinkomen te leveren. (hoe heet dat ook al weer, zo'n briefje waar op staat wat je in het afgelopen jaar bruto hebt verdiend, en dat eenmalig wordt vestrekt? )
Jaaropgaaf. Ik weet het al weer. Dan kan ik alles bij elkaar gaan zoeken en inleveren bij het boekhoudkundig bureau. Ik snap er zelf geen reet van en besteed dat liever uit. Ieder jaar krijg ik geld terug dus dat is naar ieders tevredenheid.
Bericht 71 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

In voor en tegen spoed...

Voor spoed:
De eerste Nederlandstalige verzamel cd die ik met aanbiedings kosten had aangeboden ( vanaf1euro actie ), is inmiddels verlopen. De cd gaat weg voor 4.50 Euro. Dat probeer ik nog maar een keer, nu met een Nederlandstalilge verzamel cd uit 1994. Ik vraag me wel af of dit nu voornamelijk te danken is aan de gratis gallery, vanaf1euro actie of de vermindering van het aanbod. Ik wacht het maar weer af.

Tegenspoed:
Ik had wat problemen met een duitse koper. Hij was erg ongeduldig en bedreigde mij per email. Verder gaf hij mij een negative feedback, een paar dagen later lag zijn item toch in de bus en toen had hij spijt. Voor de bedreiging heeft hij een waarschuwing gehad, maar
Ebay laat me gewoon zitten met die negatieve feedback:
==
Best Bay Lid,
De door jouw gemelde gebruiker is door ons gewaarschuwd betreffende de
geuitte bedreigingen.
We hebben het betreffende feedbackcommentaar bekeken om te zien of dit
misschien in aanmerking komt voor verwijdering. Helaas vinden we dat het
commentaar dat werd achtergelaten niet voldoet aan vereisten voor
verwijdering zoals vermeld in ons feedback-verwijderingsbeleid. Dit vind
je op:
http://pages.benl.ebay.be/help/community/fbremove.html
Zolang de feedback niet aan dit beleid beantwoordt kunnen we deze niet
verwijderen. Omdat er maar weinig gevallen zijn waarin we inderdaad
feedback kunnen verwijderen, sporen we alle leden aan om voorzichtig te
zijn bij het aanmelden van negatieve feedback. Helaas kunnen goede
leden toch feedback ontvangen die ze ongepast of oneerlijk vinden.
Zolang feedback echter niet aan de richtlijnen voor verwijdering
voldoet, kan deze ook niet worden verwijderd.
We zouden in gevallen als deze graag soepel met de regels willen omgaan,
maar helaas moeten we op dit punt enige strengheid betrachten.
Dit heeft te maken met de aansprakelijkheid die we op ons nemen zodra we
van ons beleid afwijken.
Lees de informatie door die je aantreft in ons
feedback-verwijderingsbeleid, op het hierboven genoemde webadres.
Hopelijk begrijp je vervolgens hoe weinig wij in zo'n situatie kunnen
uitrichten.
Met vriendelijke groet,
Vertrouwen en Veiligheid.
eBay International AG
Customer Support
====
Lekker is dat.

Maar verder weinig nieuws onder de zon .
Druk weekend gehad, Zaterdag ochtend met mijn vader naar Correct Rotterdam geweest, hij was aan een nieuwe draaitafel toe. Het werd een DJ Turntable voor 169 Euro. inclusief element. Leuke aanbieding, wel met engelse stekker, maar een verloop werd mee geleverd. Gelijk aan gesloten en een prima geluidje.
Zaterdag middag de verjaardag van mijn schoonmoeder gevierd ( bossche bollen gegeten!) als cadeau een waardebon voor de kristal winkel gegeven. Zondag rustig uitgebuikt achter de pc. Deze week gewoon lekker werken en niets bijzonders doen. Nog steeds geen hp78 inktpatroon gewonnen op ebay. Zucht. Maar goed het print nog. A.S. zondag een grootte partij overhemden,stropdassen,grammofoonplaten,cassettes op halen. Dat moet allemaal worden uitgezocht. En zo snel mogelijk weer weg, want mijn oude magazijntje is net helemaal leeg, en deze week ga ik nog 1 kast leeg halen, dan kan ik de vliering op. Ik heb al planken klaar staan om over de balken te schroeven, dus binnen kort gaat alles de vliering op. Dan kan het grootte behang feest eindelijk beginnen. Als ik er aan denk zal ik wel wat fotos maken van de puin zooi. Want ik weet hoe nieuwsgierig jullie allemaal zijn.
Nou tot biedens dan maar weer.
Bericht 72 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Hoi Ronald,

Was weer een heel verhaal, maar weer leuk om te lezen. Helaas kan ik je ook nog steeds niet helpen aan die inktcardridges. Maar houdt mijn ogen open.

Ja hoera binnenkort foto's te zien. Lijkt me wel leuk.

Groetjes Danny
Bericht 73 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Bij het opschonen van mijn keuken la kwam ik een koperen muntje tegen, ik dacht eerst dat het een stuiver was, maar toen zag ik dat het muntje aan beide zijden een afbeelding van een klavertje heeft.
Wie weet waar het voor was?
Bericht 74 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Een geluksdubbeltje!
Bericht 75 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Misschien het dubbeltje van Dagobert.
Hou 'm maar goed in de gaten, voordat Zwarte Magica komt (:))
Bericht 76 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ik denk dat ik het al weet.
orangetopper en silvia hebben beiden een beetje gelijk.
het is waarschijnlijk een geluksmunt uit een of ander prijzencircus zending. Je weet wel van die envelloppen waar op staat dat je de ( waarschijnlijke kanshebber zeker weten ) bent voor een bungalow of wereldreis. Soms zit er dan een sleutel bij "hier is de sleutel van uw droomhuis" of een "geluksmuntje" ( gebruik deze munt voor het open krassen van uw geluks codeveld ) Vermoed dat het zo een muntje is. Maar zeker weten doe ik het niet. De snoepautomaat op het werk slikt hem in ieder geval niet. Ach ik stop hem maar in mijn blikje vakantie muntjes. Tussen de oude pasetas , shillings en pfenningen.
Kunnen de kinders laten leuk winkeltje mee spelen.

Ik heb ook nog een grijs metalen muntje gevonden in de la, formaat 10 eurocent, met een hapje er uit aan de zij kant. Volgens de buurvrouw ( heb je haar weer ) een "gasmunt". Ook maar in het blikje gedaan.

En helemaal achterin het magazijn kwam ik nog een doosje tegen met krantenknipsels over de maan landing. En de eerste sonde naar mars.
Helemaal vergeeld. maar wel met hand geschreven datum en naam krant er op. Leuk, dat bewaar ik ook maar voor de kinders, op dit moment zijn ze nog bezig met bassie en adriaan, metros en treinen, maar de belangstelling voor sterren en planeten zal ook nog wel komen.

De schoolfoto's opgehaald de kippen staan er keurig op. En lachend! Hoe is het mogelijk. Ook van allebei een klasse foto. Deze week voor allebei maar eens een foto album halen en dan een en ander voor ze inplakken. Zullen later vast wel leuk vinden.

Alles voor later, hmmm, maar je leeft vandaag. Erger nog je leeft NU. Over tijd, tijdsbegrip en tijdsbelevenis kan ik een aardig boompje opzetten. Uiteraard als tijdsverdrijf. Op verjaardagen en saaie saamhorigheids bijeenkomsten ( indoctrinatie avonden ) ben ik berucht om mijn TIJD BESTAAT NIET theorie. Daar heb ik al heel wat intelligentia mee op de kast gekregen, relatief gezien uiteraad. Maar goed, dat lezen jullie misschien nog wel een keer. Op een ander nu-tijdstip. Ondertussen lekker blijven bieden. Alvast bedankt.
Bericht 77 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

NIEUWS FLITS ( WERK )
1. De groenvoorziening heeft een nieuwe plant geplaatst, we mogen beslist er zelf geen vloeistoffen bij doen.
2. Er heeft al 15 minuten niemand gebeld.

NIEUWS FLITS ( EBAY )
1. Ik ben nog hoogste bieder op 3 items.
2. Ik heb nog van 4 mensen geld te goed.
Bericht 78 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

TWEE
Bericht 79 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

JA 2 broodjes kaas met ei en tomaat gegeten en een halve liter melk gedronken. Koste me 4.17 euro. Maar goed, wel vers gemaakt waar ik bij stond. Gisteravond tot 23 uur bij de omroep gezeten. Laat thuis en geen zin meer om nog iets te doen. Dus hond uitgelaten en naar bed.
Vanavond 3 pakjes voor verzending in orde maken en die zaterdag posten. Alle dingen waar ik de afgelopen dagen op geboden had, heb ik verloren. Geeft niet, ik snuffel gewoon verder. Gisteren 74 dollar en 10 britse ponden bij de bank gewisseld voor 84 Euro. Daarvan de school fotos van de kinderen betaald. Zo zijn de met veilingen verdiende buitenlandse contanten weer goed besteed.
Stand van zaken: Q->756 kavels, W->44 en E->2 items aangeboden staan.
Prettig weekend alvast allemaal. Veilen maar.
Bericht 80 van 1.216
laatste antwoord