Ik denk dat ik het al weet.
orangetopper en silvia hebben beiden een beetje gelijk.
het is waarschijnlijk een geluksmunt uit een of ander prijzencircus zending. Je weet wel van die envelloppen waar op staat dat je de ( waarschijnlijke kanshebber zeker weten ) bent voor een bungalow of wereldreis. Soms zit er dan een sleutel bij "hier is de sleutel van uw droomhuis" of een "geluksmuntje" ( gebruik deze munt voor het open krassen van uw geluks codeveld ) Vermoed dat het zo een muntje is. Maar zeker weten doe ik het niet. De snoepautomaat op het werk slikt hem in ieder geval niet. Ach ik stop hem maar in mijn blikje vakantie muntjes. Tussen de oude pasetas , shillings en pfenningen.
Kunnen de kinders laten leuk winkeltje mee spelen.

Ik heb ook nog een grijs metalen muntje gevonden in de la, formaat 10 eurocent, met een hapje er uit aan de zij kant. Volgens de buurvrouw ( heb je haar weer ) een "gasmunt". Ook maar in het blikje gedaan.

En helemaal achterin het magazijn kwam ik nog een doosje tegen met krantenknipsels over de maan landing. En de eerste sonde naar mars.
Helemaal vergeeld. maar wel met hand geschreven datum en naam krant er op. Leuk, dat bewaar ik ook maar voor de kinders, op dit moment zijn ze nog bezig met bassie en adriaan, metros en treinen, maar de belangstelling voor sterren en planeten zal ook nog wel komen.

De schoolfoto's opgehaald de kippen staan er keurig op. En lachend! Hoe is het mogelijk. Ook van allebei een klasse foto. Deze week voor allebei maar eens een foto album halen en dan een en ander voor ze inplakken. Zullen later vast wel leuk vinden.

Alles voor later, hmmm, maar je leeft vandaag. Erger nog je leeft NU. Over tijd, tijdsbegrip en tijdsbelevenis kan ik een aardig boompje opzetten. Uiteraard als tijdsverdrijf. Op verjaardagen en saaie saamhorigheids bijeenkomsten ( indoctrinatie avonden ) ben ik berucht om mijn TIJD BESTAAT NIET theorie. Daar heb ik al heel wat intelligentia mee op de kast gekregen, relatief gezien uiteraad. Maar goed, dat lezen jullie misschien nog wel een keer. Op een ander nu-tijdstip. Ondertussen lekker blijven bieden. Alvast bedankt.