annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

Zo te zien wordt het tijd dat ook qoop aanbiedingskosten gaat vragen.
Bericht 61 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Tja, je kan natuurlijk alles verkeerd uit leggen. Kwestie van interpretatie. Op mijn mijpagina staat geen woord over Q.
En smaken mogen verschillen, het is ook niet mijn smaak muziek, daarom verkoop ik het ook.
Bericht 62 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Bij mijn zoontje kelly is de klas zit een jongetje van zijn leeftijd waar hij wel eens mee speelt. Een paar dagen geleden heeft het ventje thuis met vuur gespeeld en toen is zijn trui in de brand gevlogen.
het kereltje is ernstig verbrand op lichaam en gezicht , derde graads. Hij ligt nu in het zieken huis en wordt door de artsen in slaap gehouden. Jullie begrijpen dat dat het gesprek van dag op het school plein was.
En dat de leerkrachten er in de klas uitgebreid aandacht aan besteed hebben. Ook Kelly was erg geschrokken en wilde op zijn beurt aan mij vertellen wat er was gebeurd. "Marlon ziek, pijn. Is bij docter. Vuur peelt. Brand, au au, Vuur niet goed, pappa." Ja, riep Reinier ( onze oudste ) hij heb ze trui aangestoke. ( Reinier praat rotterdams ).
's avonds gingen ze een tekening maken voor Marlon. Een mannetje met een helm, en helemaal blauw. Wat mooi zei ik nog. Waarom blauw? "Dat is Brandweerman Sam, die komt Marlon redden." En dan realiseer je je als ouder weer dat kinderen alles wat ze doen en zien een plaats proberen te geven in hun wereld.
Bij het naar bed brengen heb ik ze extra geknuffeld. En toen ze zaterdag ochtend om half 7 op het bed kwamen trampolienen kon me dat niets schelen. Ze zijn druk, brutaal, lastig, ongehoorzaam, willen hun brood niet eten. Maar dat maakt niets uit. Als ze maar gezond blijven.
Langs deze weg wens ik Marlon en zijn moeder heel veel sterkte.
Bericht 63 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Hallo rboortman

Ik heb zelf ook kinderen, als je zo iets lees schrik je toch maar weer.
Een ongeluk zit in een klein hoekje.

Het jongetje Marlon ken ik niet.
Ik wens hem heelveel sterkte toe.

Peter
Bericht 64 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Pff wat een tijd. Een drukke drie dagen achter de rug in ons gezin. M'n vrouw ging vrijdagavond met haar moeder naar de bingo ( niets gewonnen ) en ik heb de kinders voor gelezen, liedjes gezongen, en veeeeel te laat naar bed. Zaterdag, om half zeven smorgens naar beneden om dat iedereen moest plassen en ja, toen wilden ze dus niet meer slapen. 'S middags begonnen het magazijn uit te mesten. 3 AH tassen vol boekjes ( computer totaal, PCM, WebProfesional, etc etc ) die ik al maanden te vergeefs op de veiling had staan naar buiten gedragen en hub in de container. Dozen verplaatst en met een draai stoel gevochten. S'avonds moest mijn vrouw werken, ( achter de bingoballenblazer de nummers voor lezen ) en ik de kinderen maar weer naar bed gebracht. Weeeer veel te lang achter de pc blijven zitten. En maar liefst zes pakjes klaar gezet om te posten, want er was weer geld gestort en 3 envelloppen uit het buitenland met betaling. Dus mijn vrouw kan maandag weer naar het postkantoor.
Zondag ochtend beetje uitgeslapen ( 8 uur ), mijn vrouw heeft de tondeuze over mijn hoofd gehaald en daarna lekker gebadderd, en 'S middags weer het kamertje in. Weer die draaistoel een gooi gegeven, en de planken kast daar achter maar eens leeg gehaald. Alle oude curses mappen ( windows NT 3 , Administrating Win95, Programmeren in DBase 4, Novell Networking Basics... Zucht heb ik dat allemaal geleerd? ) hub naar de container, kijk je toch nooit meer in en niemand wil het hebben. Alle oude uitgaves van het Lokale Omroep Magazine in dozen gedaan en weer in de kast. Multo mappen op gestapeld. Plakboek van Modern Talking op de kast gezet, en vond nog wat bob de bouwer kleur boekjes, gelijk maar aan de kinderen gegeven. Verder kwam er nog een doos ZEESLAG te voorschijn. Dat heb ik als kind toch zo vaak gespeelt. Die dus maar even bij mijn kinderen boven in de kast gezet. Ze zijn er nog te jong voor, maar bewaren kan geen kwaad. Toen de kast weer in geruimd, draai stoel er weer voor en vervolgens maar eens het een en ander in de lengte van de kamer verplaatst. Kon ik warempel voor het eerst sinds 5 jaar weer bij het raam. En daar vond ik nog zo'n hang ding voor een tl buis, een 7 elements richt antenne, twee houten balken, een GP antenne, en een zakje flippos. Alles maar laten staan, ik had geen puf meer. Behalve de flippos kan dat allemaal de vliering op.
Maar ja,,, dan moet eerst de gang kast leeg, en daar had ik net wat oude pcs op gestapeld. Dus laat maar even gaan. Broodjes ham met kaas gegeten, de kinderen een pannekoek. Toen vlug de deur uit naar de Lokale Omroep, waar ik iedere zondag avond een radio programma presenteer. Om tien uur de hond uit gelaten en lekker naar bed Om 5.15 ging de wekker weer, en nu is het weer gezellig .............Maandag.
Bericht 65 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Dus de opruiming is begonnen, wel jammer maar het is niet anders.
5:15 lig ik nog lekker bomen te zagen hoor. Maar 7 uur was toch een mooie tijd om uit bed te springen.
En vandaag dinsdag mag ik genieten van een vrije dag.
Vind het nog steeds leuk die verhalen hier.
Groeten....
Bericht 66 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Deze woensdag heb ik niet gewerkt, we moesten om 12 uur op het schooltje van mijn jongste zoontje zijn voor een gesprek over zijn functioneren.
Dus smorgens eerst de kinders naar school gebracht, hond uit gelaten, en toen hup in de auto met mijn vrouw naar de oosterhof.
Even vlug kijken voor inktpatronen voor mijn hp printertje. Mijn hemel wat zijn die dingen duur. Voor de prijs van een kleuren en een zwartte vulling heb je bijna een nieuwe printer.
Nou, daar hebben we dus maar voor gekeken, maar ja, allemaal met een klein plugje, maar onze pc draaid nog onder win95 en dan moet je een lpt1 aansluiting hebben. Nou de goedkoopste met die aansluiting was een drie kleuren printer voor 95 euro.
Dat was nog goedkoper dan die inktpatronen bij elkaar. Ha. Maar ja, wat is de kwaliteit van een 3 kleuren printer. Geen idee.
Het ziet er naar uit dat we dus toch maar patronen moeten kopen. Erg hoor dat dat zo duur is. HPnummer78kleur moeten we hebben.
Dus volgende week nog maar eens elders in de stad kijken, want ik vondt ze op de oosterhof echt veel te duur.
Daarna nog even snel bij de hema een zak wafels gehaald en terug naar huis. Hond uitgelaten en naar het schooltje.
3 mejuffrouwen ( zeg je dat zo?) zaten klaar om ons eens gezind te vertellen wat ons ventje allemaal niet kan. Daar wordt je niet vrolijk zijn.
Een kind van 4 MOET tegenwoordig blijkbaar aan een aantal eisen voldoen om 4 te zijn. Ik geef toe, hij praat slecht, maar daar voor gaat hij dan ook twee keer per week naar spraakles. Aangeraden werd hem ook naar kinderfysio te verwijzen voor zijn grove motoriek.
En het ventje heeft al zo'n drukke week. 5 dagen naar school, 2 keer tussen de middag spraakles, en dan ook nog een middag fysio er bij? Dat trekt ons ventje niet. Hij is nou savonds al zo moe.
Mensen kunnen ook te veel willen. Het mannetje is te vroeg geboren en dus jonger dan zijn geboorte datum aan geeft. En hij is ook nog eens een 'vroege' leerling om dat hij vanwege zijn geboorte datum erg jong naar de grote school moest.
Het verbaasd me dus niets dat hij nog lang niet alles kan wat klasgenootjes wel kunnen. Nou En? Blijft hij toch een jaartje langer in die klas.
Men wil er echter een probleem van maken. En daar wordt ik zo moe van. Mijn vrouw boos, ik ook. Wat moet je zeggen. We laten alles even rustig bezinken.
En dan gaan we maar nog een keer praten. Ik wil dat mijn mannetje daar gewoon op school blijft en dan moet men hem maar wat extra helpen. Scholen krijgen voor het begeleiden van kinderen met een achterstand extra geld van het ministerie. Dat weet ik want ik heb zelf bij het min-OCW in zoetermeer gewerkt. Kelly is gewoon een 1.3 leerling.
S middags naar mijn vader geweest, koffie gedronken, mijn vrouw heeft boodschappen gedaan en daarna weer naar huis.
Kinderen op gehaald bij Opi en Omi en toen lekker gegeten.
S avonds geen zin om te computeren, als ik in bed lig draaien de gezichten van de juffen voor mijn geestensoog in het rond.
"Wij kunnen uw kindje niet verstaan" galmt er maar door mijn hoofd.
Vandaag de betaling ontvangen voor een doos happy meal figuren, mijn vrouw brengt die vandaag nog naar de post.
Verder maar weer afwachten, nog 5 ebay items af te handelen en dan is het gedaan.
Bericht 67 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Zit hier iets bij misschien?

http://listings.ebay.nl/pool1/plistings/list/all/category178/index.html?from=R4

of hier
http://cq-search.ebay.nl/search/search.dll?MfcISAPICommand=GetResult&ht=1&query=hp+cartridge+78&query2=hp+cartridge+78&search_option=1&exclude=&category0=
&ebaytag1=ebayavail&ebaytag1code=146&shortcut=&ebaycurr=999&minPrice=&maxPrice=&SortProperty=MetaEndSort&st=
Bericht 68 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Sterkte met het hele gebeuren met die lui op school, raakt eens tijd dat ze inderdaad gewoon meer aandacht geven aan hem. ook om de door jouw genoemde reden dat ze daar zelfs extra geld voor krijgen.

Groetjes Danny
Bericht 69 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

69.
Bericht 70 van 1.216
laatste antwoord