Ik zat een beetje te bladeren op internet en ik zag op een site een geweldige aanbieding. Je kon een norm veel geld verdienen op ebay. Door het verkopen van gratis verkregen producten en het toepassen van geheime super verkoop methoden. Natuurlijk kon je dit alles voor een leuk bedrag bestellen en dan kreeg je er gratis formulieren bij waar mee je de status van je verkochte items kom bij houden.
Nu hou ik gewoon in een schoolschrift bij wat ik verkocht heb, en schrijf daar de datum van einde veiling, mail adres, post adres, etc etc in bij. Maar een formulier waar dat allemaal op voor gedrukt staat, zo dat je alleen de vakjes hoeft in te vullen, dat vindt ik wel een goed idee.
Wat zou er dan allemaal op moeten staan?
Omschrijving object, ebay object nummer, ebay naam koper, email adres koper, huis adres koper, verkoop datum, hoogte bod, verzendkosten, totaal te ontvangen bedrag, afgesproken wijze van betaling, datum herinnerings verzoek betaling, datum betaling ontvangen, datum object verzending, feedback gegeven?, email ontvangst bevestiging betaling gezonden, feedback ontvangen?, herrinnerings verzoek feedback,
Nou, dat wordt een flink formulier, terwijl ik in mijn schoolschriftje wel twee objecten per pagina kwijt kan, en toch staat alles daar ook bij.
En zo lang je geen honderden objecten per week verkoopt is het best te doen zo.
Maar hoe dan ander ebayers dat nu?
Gaarne uw reactie.