annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

Een lekkere drukke week deze week. Aardig wat cassette bandjes verkocht en het ModernTalking boek in goede staat ontvangen. Wat is dat veilen toch een leuke hobby. Je koopt en verkoopt er lustig op los. Af en toe kijk ik wel eens op het ebay cafe van belgie en daar worden rake woorden gesproken. Duidelijk is wel dat daar bij de meesten de zelfde gevoelens van onzekerheid, twijfel, vragen over ebay leven als dat je hier in holland soms voor bij ziet komen.
Basis vragen over wat wel en niet mag, wie je wel niet kan vertrouwen. wat wat kost etc. Het viel me op de er geen belgen zijn met overmy paginas, zouden ze dat daar niet hebben?
Het testen van Turbo Lister heb ik op gegeven. Ik krijg het op het werk achter de firewall niet aan de praat. Jammer.
Voorlopig maar gewoon doorgaan met Mister Lister. Dat heeft wel zo zijin beprekingen maar het werkt ten minste redelijk op de verschillende werkplekken.
Binnen kort ga ik naar Krefeld Duitsland, cds en boeken kopen.
Er zou daar een Media Markt zijn en een Karstad vestiging. Ik vraag mer alleen af of ik niet niet zo goed door kan rijden naar oberhausen, zo veel kilometer scheelt dat niet. Maar goed dat zie ik wel als ik er ben. Nog iemand bekend in krefeld die leuke winkels weet met tweedehand boeken of cds ?
Tips welkom.
Bericht 21 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

De hoogste tijd maar weer eens een belevenisje te posten. We zijn niet naar Geldern gegaan, maar naar Krefeld. Daar was een Media Markt, een Kaufhoff en een Mac Donalds. Vele kleine en grotere winkels. Een gemakkelijke en goedkope ( 50 cent per uur ) garage.
Kortom, we hebben een wereld dag gehad. De boeken en cd's van dieter bohlen hadden we zo te pakken, en stukken goedkoper dan bestellen via internet.
Bericht 22 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Het geld voor de poolse cd was binnen uit engeland. Dus ben ik nu in het bezit van een 5 pond biljet. Waar zal ik dat eens aan uitgeven?
De cd gaat vandaag nog op de post. Ik heb nog meer poolse cd's liggen, die moet ik toch ook maar eens te koop zetten. Ooit binnen gekregen bij een ruil actie. Het is alweer een jaar of 7 terug dat ik in een lollige bij een advertentie plaatste via het krantje ViaVia, daar zat toen een bon in waar mee je wereldwijd kon adverteren. Dus ik had gewoon alle landen aangekruist, en in het engels 'lp/cd ruilen? Stuur een lp/cd uit jouw land en ik stuur je een cd van Holland terug' geplaatst. Wist ik veel dat dat zoveel reactie zou opleveren. Nog jaren lang ontving ik de vreemdste lps/cds uit alle uithoeken van de wereld. Dat heeft me heel wat geld en tijd gekost, maar was toch wel leuk. Die cd's staan nog ergens, toch maar eens na kijken wat het allemaal is. Misschien wel een leuk idee zo'n advertenie weer eens te plaatsen. Maar ja, dan moet ik ook weer hollandse cds gaan inkopen. En zou er voor zo iets, in het internet tijd perk nog animo zijn. Mensen genoeg zonder internet. Om die te bereiken moet je dus een advertentie in gedrukte media plaatsen.
Zou dat krantje nog bestaan? Toch maar eens bij de AH in het rek kijken. Jullie horen het wel.
Bericht 23 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Gaap, alweer zondag, de week is voor bij gevlogen. Ben weer aardig wat kavels kwijt en heb deze week zelf op 3 dingen geboden, afwachten maar of ik ze win. Mijn vrouw is ziek ( keelontsteking ) en ligt nog lekker in bed. De kinders spelen met lego en kijken een beetje tv. En ja, ik zit natuurlijk weer achter de pc. Als mijn vrouw koorts krijgt blijf ik morgen thuis. De kinderen hebben herfst vakantie en dan speel ik maar een tijdje huis-papa. Daar zullen ze op het werk niet blij mee zijn, maar ja het gezin gaat voor. Ik wacht het maar af, misschien voelt ze zich al snel weer beter. Ik heb nog maar een paar kerstkaarten van Golden Earring, Mariah Carrey en Diana Ross, dus die nog maar eens er op gezet. Op=Op. De in duitsland gewonnen cassetes zijn in goede staat ontvangen en klinken goed. Gelijk gecopyeerd naar minidisc, voor in de auto. De bandjes gaan de kast in. Nu eerst koffie en daarna ga nog maar eens zoeken op ebay of er iets voor me bij zit.
Bericht 24 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Storm. Storm. Storm. Toen ik zondag avond de hond ging uitlaten, dacht ik even dat ik aan het vliegeren was. Maar gelukkig hield de lijn en zijn we samen weer veilig huis gekomen. Druk bezig geweest met veilingen aan passen want er stonden een paar dingen niet zo als ik wilde. Zaterdag was ik in de kast aan het zoeken naar winter schoenen van de kinderen en ik vond daar nog twee postbank dozen met een leeuw er in. Nou dat is even een gelukkie. Daar gaat iemand zijn of haar kindje heel blij mee maken. Mijn kinderen hebben geen ruimte meer op hun bed voor meer knuffels, dus ik heb ze, samen met nog wat andere knuffels die nieuw in de kast waren terecht gekomen te koop gezet. Verder een lading oude veilingen ge-heractiveerd. Ja het winkeltje is weer lekker vol. En ik merk wel dat de nu kopen functie door steeds meer mensen wordt gebruikt. Kortom een goede zaak.
Bericht 25 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ik zat een beetje te bladeren op internet en ik zag op een site een geweldige aanbieding. Je kon een norm veel geld verdienen op ebay. Door het verkopen van gratis verkregen producten en het toepassen van geheime super verkoop methoden. Natuurlijk kon je dit alles voor een leuk bedrag bestellen en dan kreeg je er gratis formulieren bij waar mee je de status van je verkochte items kom bij houden.
Nu hou ik gewoon in een schoolschrift bij wat ik verkocht heb, en schrijf daar de datum van einde veiling, mail adres, post adres, etc etc in bij. Maar een formulier waar dat allemaal op voor gedrukt staat, zo dat je alleen de vakjes hoeft in te vullen, dat vindt ik wel een goed idee.
Wat zou er dan allemaal op moeten staan?
Omschrijving object, ebay object nummer, ebay naam koper, email adres koper, huis adres koper, verkoop datum, hoogte bod, verzendkosten, totaal te ontvangen bedrag, afgesproken wijze van betaling, datum herinnerings verzoek betaling, datum betaling ontvangen, datum object verzending, feedback gegeven?, email ontvangst bevestiging betaling gezonden, feedback ontvangen?, herrinnerings verzoek feedback,

Nou, dat wordt een flink formulier, terwijl ik in mijn schoolschriftje wel twee objecten per pagina kwijt kan, en toch staat alles daar ook bij.

En zo lang je geen honderden objecten per week verkoopt is het best te doen zo.

Maar hoe dan ander ebayers dat nu?

Gaarne uw reactie.
Bericht 26 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Van een vriendelijke ebayer ontving ik een prachtige excel sheet waar mee je alle boven genoemde zaken kunt registreren. Geweldig.
Mijn hartelijke dank hier voor.
Het valt me wel op dat er verder bijna niet gereageerd wordt op mijn belevenissen. Maar goed, het zal een ieder een zorg zijn wat ik allemaal uitvoer. Voorlopig is het karnaval. En daar van zie ik niets op ebay. Vreemd want karnavals artikelen zijn toch winst gevend of niet soms. Ik ben in ieder geval de kerst artikel al aan het uitzoeken en die gaan binnen kort de veiling op. Direct na sinterklaas, want dat Hollandse Feest gaat natuurlijk voor.
Hollandse Chocolade Letters zou daar internationaal wat mee te doen zijn?
Bericht 27 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

We blijven lachen, al jaren ben ik op zoek naar de single Taxi 10 van Monza. De eerste single die Dieter Bohlen ooit gemaakt heeft.
Ik heb hem wel eens op een platen beurs in mijn handen gehad, maar had niet genoeg geld om hem te kopen.
Nu vond ik hem op de duitse ebay. Inmiddels ben ik winnaar en heb ik het geld over gemaakt. Nu maar wachten tot de plaat in de bus valt.
Dan wachten tot de kinderen naar bed zijn ( die mogen de platen speler niet zien anders gaan ze er mee spelen ) dan de boel aan sluiten, plaat poetsen, plaat er op, naald in de groef, Minidisk in de opname gleuf en hup. Dan heb ik hem eindelijk. En kan ik de plaat weer veilig op bergen in een kartonnen mapje met daar weer plastic om heen en dan veilig hoog in de kast boven, buiten bereik van kinder handjes. En dan kan ik het nummer lekker in de auto draaien van af minidisk dus. Ik heb al mijn oude singles op md staan en dat gaat geweldig.
Bericht 28 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Tja dat doe ik ook altijd mn platen op MD zetten, eerst netjes schoonmaken zodat al dat geknetter weg is, plastic mappie erom zodat hij perfect blijft ,maar het kopieéren doe ik digitaal als je anoloog kopieérd kling het nog steeds bagger, De platenspeler van DENON DJ-P151 heeft een digitale uitgang dus dan hoef je niet dat record level in te stellen en dan nog de kans lopen dat hij te hard of the zacht is opgenomen. echt perfect 🙂 geen kwaliteits verlies en veeeeeeeel beter geluid TIP!!

Doei Doei

Bas
Bericht 29 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Dank voor de tip, ik gebruik nog een Technics SL-1200Mk2, met externe riaa corrector en dan zo hup de analage ingang op.
Bericht 30 van 1.216
laatste antwoord