annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

berkedam
Community-lid
Ronald:

Met het nieuwe programma Turbo Lister, lukt het niet om een nieuwe verzameling aan te maken zonder internet verbinding.

Je kunt alleen verzamelingen maken als je online bent ?

Direct na installatie van de fullversion ( 18 MB) moet je je via je password etc identificeren.

Voordat je verzamelingen kunt gaan maken ?

En *.mrl files zijn er ook niet meer (die je dus op de eoa manier naar thuis zou kunnen verplaatsen en vandaar uploaden) ?

En wat mijn baan betrefd,,,,, die wil jij echt niet.

Johan C. zei het al: alles hep se voordeel en se nadeel 🙂

Ik zal die turbo ook maar eens gaan downsloaden om gewapend te zijn als ie in NL verschijnt, kan ik hem meteen proberen op DE.
Bericht 11 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Direct na installatie van de fullversion ( 18 MB) moet je je via je password etc identificeren. Dus voordat je verzamelingen kunt gaan maken!
De oude *.mrl bestanden kunnen wel ingelezen worden. Maar of er dan nieuwe files worden aangemaakt die je kan overzetten naar een ander pc weet ik niet. Verwacht van wel, want wat zou het voor nut hebben te vermelden dat het programma ook kan werken op een pc zonder internet verbinding, als je die gegenereerde data niet kan overzetten naar een andere pc die wel aangesloten is op het internet. Er zijn nu drie full-versions te downloaden. Veel succes en ik ben benieuwd wat je er van vindt.
Bericht 12 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Een lekkere rustige dag vandaag. Drie items verkocht, winnaars gemaild en inmiddels hun adressen op de pakketjes geschreven. Zodra de betalingen binnen zijn gaan ze weer op de post.
Vanmorgen uitgeslapen tot half twaalf en even een drie tal verzamelingen geupload naar ebay, maar er klopt iets niet. In eens kosten ze 5 cent per object? Activering geannuleerd, listings na gekeken. Op een of andere manier staan bij alle veilingen waarbij ik de foto upload, de ipx aangevinkt, waardoor ze worden gezien als items voor de fotogallery. Vreemd. Het enige wat ik heb gedaan is de rubrieknummers synchroniseren. Truuk of Foutje? Geen idee. Ik trap er niet in. Van de betreffende verzamelingen stuk voor stuk het vinkje weer weggehaald. En maandag op de zaak ga ik dat ook doen bij alle andere objecten.
Vandaag zelf geboden op de twee items uit duitsland, nog een paar daagjes afwachten. Een item dat ik erg graag wil hebben in de sniper tool geprogrammeerd.
Smiddags naar het postkantoor geweest: CDs ontvangen van Barbara Zielanska Van, Secret Garden, electronische muziek uit polen. En een CD van Benjy Wertheimer - Circle of Fire uit Portland OR. Geweldige muziek. Zo mooi en rijk klankbeeld.
Mijn vrouw gaat zo naar de Bingo, zij staat achter de ballenmachine en leest de nummers voor. Dus vanavond heb ik het rijk alleen. De kinderen spelen met "de Blije Boerderij" een of ander spel met hooibergen en geluiden. Nee niet op de pc, echt plastic en karton op tafel. Lekker ouderwets.
Straks maak ik nog even een foto van een foto (ja echt) van Eric S. een mooie foto van 20 bij 30 cm die gemaakt is tijdens de modern talking tour 2000. Daar moet ik nog een leuk verhaal bij schrijven en dan gaat hij de veiling op. Ik had drie van dit formaat fotos gekocht, die van Thomas Anders en Dieter Bohlen hangen aan de muur, maar een fann van Erik S. ben ik niet. Dus die moet maar eens de veiling op.
Waarschuwing voor ouders: Bij het blad Bruine Beer in het Blauwe Huis nummer 6 zit een standballetje groen met wit. De kans is groot dat uw kinderen (net als de mijne) alleen maar aandacht hebben voor de bal, en niet meer voor het boekje. De middenposter heb ik er heel voorzichtig uit gehaald en die hangt nu boven hun bedjes. Beer met vriendjes in de ottervijver. Dat wordt dus niet slapen straks...haha.
Zo, m'n vrouw is de deur uit, de kinderen ballen weer, en ik.......ik ga een blik worstjes open maken, daar hebben de hond en ik net even trek in.
Bericht 13 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Zo de dag zit er weer op. Er is op een item geboden, zelf heb ik een item gewonnen, en ik heb diverse nieuwe items er op gezet, waar onder een op ebay.de , voor de broodnodige variatie. De foto van Eric S. is goed gelukt!
Ik heb de rest vam de avond besteed aan het zoeken van een kerst achtergrondje, want ebayers, het is weer bijna zo ver...nog een paar weekjes.
Hebben jullie alles al in huis? Nou wij wel. Met twee kleine kinderen is het altijd zaak, het hele jaar door op leuke cadeautjes te letten en ze te kopen wanneer ze het goedkoopst zijn.
Wij hebben voor Klaas en Kerst alles al klaar staan.
Effin ik heb een leuke kerst achter grond gevonden en die gaat er volgende week op. Ook heb ik de kerstkaarten op gezocht die ik wil gaan verkopen. Marco Borsato, Golden Earing, Diana Ross, en nog een paar andere. Vorig jaar best veel van verkocht, ik heb nog enkele stuks over en die wil ik dit jaar beslist kwijt. Het is twaalf uur geweest ik ga slapen. Mijn vrouw komt om 2 uur thuis van haar werk, daar ga ik niet op wachten. Die zie ik bij het ontbijt wel weer.
Veel bied en aanbied plezier.
Bericht 14 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Dit weekend de contacte betaling ontvangen voor een singletje, gaat vandaag nog op de post naar frankrijk. Het bankbiljet gelijk weer in een andere envellope opgezonden naar duitsland als betaling voor en boek dat ik gewonnen had. Kijk dat is nou leuk. Iets kopen wat je zoekt van het geld dat je hebt verdiend, aan iets wat iemand anders zocht. Zo hoort het. Iedereen tevreden.
Warm gegeten in de kantine. Spinazie, aardappel en Kotelet. Helaas was het vlees wel erg hardgebakken. Vanavond thuis krijg ik weer een warme maaltijd, Andyvie met Rollade. Hmm Lekker. Ja ik ben dol op eten.
Ik sta nog steeds op 172 Feedback score. Wat zijn de mensen toch laks, zelf geef ik altijd feedback direct na ontvangst betaling, of als ik zelf bieder was; na ontvangst object.
Vandaag had ik een spaans en een italiaans muntje van 20 eurocent uit de snoep automaat. Die heeft mijn schoonmoeder al, dus ik zet ze maar op de veiling. Niet iedereen spaart UNC of nieuw uit rol. Als je ze gewoon voor de lol in je bezit wilt hebben is een gelopen exemplaar net zo goed. Ik ben benieuwd of ze verkocht worden.
Verder deze ochtend in Mister Lister zitten werken, de Science Fiction rubriek heeft een andere indeling gekregen, dus ik moet al mijn perry rhodan boekjes van een nieuw rubriek nummer voor zien. Van alle andere objecten de ipx instelling gecontroleerd. Er waren er toch een flink aantal bij, waarvan deze spontaan op Gallerij object staat.
Ik zie nog een verschil tussen de Mr Lister hier op het werk en die thuis: Hier heb ik een knopje Verzendkosten, daar kun je aangeven of je de verzendkosten weet, hoeveel die zijn etc. Thuis heb ik dat niet. Wie weet waar je dat aan en uit zet?
Zo mijn 'pauze' is weer voor bij en ik ga weer aan het werk.
Veil voorzichtig, denk aan mij.
Bericht 15 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Kuch Kuch, Pijn in de keel. Slecht geslapen, de ochtend begonnen met paracetamol en strepcyl. Boterham met appelstroop. Slikken doet zeer.
Toch maar naar het werk, halve dag werken, om kwart voor 1 de deur uit. Van middag een gesprek op school over de kinderen, het school jaar is weer begonnen en dan willen de juffies altijd even praten over hoe het gaat in de nieuwe klas. Gisteren is de auto uit de garage gekomen, nieuwe motorkap, bumpers, gril en lichten, en een nieuw nummerbord. Tja, kan gebeuren. Niet onze schuld hoor. Het was op een voorrangs kruising en wij reden op de voorrangs weg. Een andere meneer van links, had het stopbord en de streep niet gezien en dacht dat hij nog even vol gas voor langs kon. Nou die nam dus onze voor kant mee. En door rijden he. Maar gelukkig hadden we hem bij het volgende stop licht te pakken. En we hadden het autotje nog maar een paar weken. Als we een kleinstukje door gereden hadden dan was hij bij de deur naar binnen gekomen. Dan waren we er niet meer geweest. Niet meer over na denken, anders durf je nooit meer te rijden.
Gisteren twee betalingen binnen dus ook vandaag doet mijn vrouw weer twee zendingen op de post. Feedback reeds gegeven.
Als ik me morgen nog zo voel, meld ik me vrijdag ziek. Normale mensen zouden vandaag al thuis gebleven zijn, maar ja, het is maar een halve dag en morgen is er de kwartaal meeting, en daar wil ik ook bij zijn.
We zien het wel weer. Ik heb nog een leuke site gevonden: http://www.nummerhandel.nl Kun je zien wat je mobiele nummer waard is. En of het nummer wat jij zoekt te koop is. "0640-RONALD" dat lijkt me wel wat. Ach ik heb al een nummer.
Ik ga maar weer eens koffie halen.
Bericht 16 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Vannacht iets beter geslapen, deze ochtend 1 betaling binnen, dus dat item ga ik vanavond in pakken en post klaar zetten. Een paar nieuwe verzamelingen geupload en geactiveerd. Waaronder de KERSTKAARTEN. Ik heb er nog maar een paar, dus beter vroeg beginnen.
Nasi in de kantine vandaag, dat lust ik niet, dus werd het een broodje kroket. Ook gezond toch. Straks haal ik nog wel een salade want ik doe een laatte dienst extra, dat wil zeggen ik blijf een uurtje langer. Ik heb ook nog een appel. Zo'n lekkere groene. Ik zag een grappig item 1384015098, haha. Prachtig. Zou het nog wat worden met die rubriek eurobiljeten, of zou iedereen zich beperken tot munten verzamelen?
Tot slot nog even dit http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1385185612 wie kan mij meer info geven, uit welk jaar het is etc.
alvast bedankt.
Bericht 17 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Aaaa. Zondag, uitgeslapen. Smiddags ging mijn vrouw naar de paraclub.
Gelijk mijn kans maar even waar genomen, de bakovne van zijn plaats gehaald en een hele fles glorix reiniger over de grond gegoten en hub de stok met spons er over en soppen maar. Lekker fris.
Honden etens bak weg gehaald, hoek uit geruimd alles van de vloer en sopppen maar.
Grote grijze bak met kinderspeelgoed, uit de keuken gehaald ( stond daar nog van toen we op het nieuwe bankstel zaten te wachten.)
Leeg gepleurt in de woonkamer, samen met de kinderen uitgezocht.
Lego in de lego bak. grote spullen en alle macdonald poppetjes in de grote grijze bak en die terug de keuken in.
Schuursponsje in de glassex gedoopt en dat door de magnetron gehaald.
Glas plaat er uit, stekker er uit en hup spuiten maar. en dan met die door natte schuurspons de randen etc. Met 'toverdoekje' na gesopt. glasplaat afgewassen en alles weer uitgedroogd en in gezet. Laat de stekker er uit en deur open tot ik geen glassex meer ruik.
De kinderen hebben samen de wedstrijdkleurplaat van de betuwe lijn in gekleurd en gaan er samen al van uit de ze dat t shirt gaan winnen. Ach ja. Straks als mijn vrouw terug is, ga ik met de kinderen en de hond naar de brievenbus. De kleurplaat posten.
Ze hebben weer wat nieuws, een sticker boek van k3. Moet je de plaatjes dus los kopen en er in plakken. Nou de kinderen hebben er allebij een en zeuren m'n kop gek om die plaatjes. Pffff.
En als je dan denkt dat dat alles was. Nee hoor, mijn vrouw blijkt zich ook op gegeven te hebben om met een collecte bus langs de deuren te gaan. Voor de brandwonden stichting. Ik moest gelijk aan die reklame spot denken, dat een hele groep collectanten bij wieteke van dort aan de deur komt....... Het zal er wel weer op neer komen dat ik straks met die bus op het werk zit.
NEE he, zie ik in eens een hele grootte trommel K3 lollys in de voorraad kast staan. Is mijn schoonmoeder weer mee geweest naar de groothandel. Wil er nog iemand k3 stickers ruilen?
Bericht 18 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

magnumvid
Community-lid
Als ik dit lees ben ik toch wel blij dat ik dit soort dagen al een tijdje achter de rug heb,ik wordt al moe van het lezen ervan. 🙂
Bericht 19 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

losse tool voor verwijderen virus bugbear.
werkt bij win95 alleen in veilige modus!

http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.bugbear@mm.removal.tool.html
Bericht 20 van 1.216
laatste antwoord