Zo de dag zit er weer op. Er is op een item geboden, zelf heb ik een item gewonnen, en ik heb diverse nieuwe items er op gezet, waar onder een op ebay.de , voor de broodnodige variatie. De foto van Eric S. is goed gelukt!
Ik heb de rest vam de avond besteed aan het zoeken van een kerst achtergrondje, want ebayers, het is weer bijna zo ver...nog een paar weekjes.
Hebben jullie alles al in huis? Nou wij wel. Met twee kleine kinderen is het altijd zaak, het hele jaar door op leuke cadeautjes te letten en ze te kopen wanneer ze het goedkoopst zijn.
Wij hebben voor Klaas en Kerst alles al klaar staan.
Effin ik heb een leuke kerst achter grond gevonden en die gaat er volgende week op. Ook heb ik de kerstkaarten op gezocht die ik wil gaan verkopen. Marco Borsato, Golden Earing, Diana Ross, en nog een paar andere. Vorig jaar best veel van verkocht, ik heb nog enkele stuks over en die wil ik dit jaar beslist kwijt. Het is twaalf uur geweest ik ga slapen. Mijn vrouw komt om 2 uur thuis van haar werk, daar ga ik niet op wachten. Die zie ik bij het ontbijt wel weer.
Veel bied en aanbied plezier.