Dit weekend de contacte betaling ontvangen voor een singletje, gaat vandaag nog op de post naar frankrijk. Het bankbiljet gelijk weer in een andere envellope opgezonden naar duitsland als betaling voor en boek dat ik gewonnen had. Kijk dat is nou leuk. Iets kopen wat je zoekt van het geld dat je hebt verdiend, aan iets wat iemand anders zocht. Zo hoort het. Iedereen tevreden.
Warm gegeten in de kantine. Spinazie, aardappel en Kotelet. Helaas was het vlees wel erg hardgebakken. Vanavond thuis krijg ik weer een warme maaltijd, Andyvie met Rollade. Hmm Lekker. Ja ik ben dol op eten.
Ik sta nog steeds op 172 Feedback score. Wat zijn de mensen toch laks, zelf geef ik altijd feedback direct na ontvangst betaling, of als ik zelf bieder was; na ontvangst object.
Vandaag had ik een spaans en een italiaans muntje van 20 eurocent uit de snoep automaat. Die heeft mijn schoonmoeder al, dus ik zet ze maar op de veiling. Niet iedereen spaart UNC of nieuw uit rol. Als je ze gewoon voor de lol in je bezit wilt hebben is een gelopen exemplaar net zo goed. Ik ben benieuwd of ze verkocht worden.
Verder deze ochtend in Mister Lister zitten werken, de Science Fiction rubriek heeft een andere indeling gekregen, dus ik moet al mijn perry rhodan boekjes van een nieuw rubriek nummer voor zien. Van alle andere objecten de ipx instelling gecontroleerd. Er waren er toch een flink aantal bij, waarvan deze spontaan op Gallerij object staat.
Ik zie nog een verschil tussen de Mr Lister hier op het werk en die thuis: Hier heb ik een knopje Verzendkosten, daar kun je aangeven of je de verzendkosten weet, hoeveel die zijn etc. Thuis heb ik dat niet. Wie weet waar je dat aan en uit zet?
Zo mijn 'pauze' is weer voor bij en ik ga weer aan het werk.
Veil voorzichtig, denk aan mij.