Een lekkere drukke week deze week. Aardig wat cassette bandjes verkocht en het ModernTalking boek in goede staat ontvangen. Wat is dat veilen toch een leuke hobby. Je koopt en verkoopt er lustig op los. Af en toe kijk ik wel eens op het ebay cafe van belgie en daar worden rake woorden gesproken. Duidelijk is wel dat daar bij de meesten de zelfde gevoelens van onzekerheid, twijfel, vragen over ebay leven als dat je hier in holland soms voor bij ziet komen.
Basis vragen over wat wel en niet mag, wie je wel niet kan vertrouwen. wat wat kost etc. Het viel me op de er geen belgen zijn met overmy paginas, zouden ze dat daar niet hebben?
Het testen van Turbo Lister heb ik op gegeven. Ik krijg het op het werk achter de firewall niet aan de praat. Jammer.
Voorlopig maar gewoon doorgaan met Mister Lister. Dat heeft wel zo zijin beprekingen maar het werkt ten minste redelijk op de verschillende werkplekken.
Binnen kort ga ik naar Krefeld Duitsland, cds en boeken kopen.
Er zou daar een Media Markt zijn en een Karstad vestiging. Ik vraag mer alleen af of ik niet niet zo goed door kan rijden naar oberhausen, zo veel kilometer scheelt dat niet. Maar goed dat zie ik wel als ik er ben. Nog iemand bekend in krefeld die leuke winkels weet met tweedehand boeken of cds ?
Tips welkom.