Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 12-11-2002 15:52
Van een vriendelijke ebayer ontving ik een prachtige excel sheet waar mee je alle boven genoemde zaken kunt registreren. Geweldig.
Mijn hartelijke dank hier voor.
Het valt me wel op dat er verder bijna niet gereageerd wordt op mijn belevenissen. Maar goed, het zal een ieder een zorg zijn wat ik allemaal uitvoer. Voorlopig is het karnaval. En daar van zie ik niets op ebay. Vreemd want karnavals artikelen zijn toch winst gevend of niet soms. Ik ben in ieder geval de kerst artikel al aan het uitzoeken en die gaan binnen kort de veiling op. Direct na sinterklaas, want dat Hollandse Feest gaat natuurlijk voor.
Hollandse Chocolade Letters zou daar internationaal wat mee te doen zijn?
Mijn hartelijke dank hier voor.
Het valt me wel op dat er verder bijna niet gereageerd wordt op mijn belevenissen. Maar goed, het zal een ieder een zorg zijn wat ik allemaal uitvoer. Voorlopig is het karnaval. En daar van zie ik niets op ebay. Vreemd want karnavals artikelen zijn toch winst gevend of niet soms. Ik ben in ieder geval de kerst artikel al aan het uitzoeken en die gaan binnen kort de veiling op. Direct na sinterklaas, want dat Hollandse Feest gaat natuurlijk voor.
Hollandse Chocolade Letters zou daar internationaal wat mee te doen zijn?