Mijn jongste zoontje Kelly ( 4 jaar ) weet eindelijk zeker wat hij van de sint wil hebben: een bob de bouwer horloge. En reken maar dat hij de boel afbreekt als hij wat anders van de sint krijgt.
Ik heb nog geprobeerd hem uit te leggen dat het best wel eens wat anders kan zijn, wat hij krijgt van de sint en dat hij misschien wel een bob de bouwer horloge van de kerstman krijgt.... Maar nee, dat wil hij niet, "Ik lief weest, ik bob de bouwer horloge krijg in goen"
Kelly heeft een spraak gebrek, maar voor ons is zijn gebrabbel duidelijk te verstaan. Nou hebben we wel een bob de bouwer horloge voor hem, maar dat hebben we in kerstpapier ingepakt, want we wilden dat voor de kerst geven. Kelly is geen ventje dat zich gemakkelijk op andere gedachten laat brengen. En als hij eenmaal boos is, dan blijft hij ook boos, en berg je dan maar. Een paar dagen geleden hadden we een sinterklaaspyama bij zijn schoen geplaatst. Nou dat was dus geen succes. Hij maakte het pakje open en riep "Kleren?, ik niet speel-oet had van Sint" Whheeeeeeee en hup daar vloog de pyama door de kamer, zn schoen er achter aan. Hup z'n boterhammen op de grond en er op stampen. Ja hij heeft temparament zullen we maar zeggen. Ach wat doe je er aan. Toch het bob de bouwer horloge maar op nieuw in pakken en geven voor de sint, of maar de storm over ons heen laten komen?
Gelukkig is onze oudste zoon ( reinier 6 jaar ) een stuk makkelijker.
Die is gewoon blij met wat hij krijgt. Als hij maar wat krijgt. En als het maar groter is dan wat Kelly krijgt, anders vindt hij er niets aan. Ach ja, we zien het wel.