annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

Re: De Belevenissen van:

Bas, mooi dingetje die denon.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=801856812

ronald.
Bericht 31 van 1.216
laatste antwoord

En zo kwam dus sinterklaas dit weekend bij ons in de wijk aan.
Met een stoom bootje, De kinderen juichen met vlaggetjes zwaaien en in de zak van zwarte piet graaien. Kortom ze vonden het prachtig. Daarna gauw in de auto, naar Opa, want daar zou op het winkel centrum ook een (hulp)Sint rond wandelen, en ja hoor, daar kwam de goedheilig man aan met de trein ( wilgenplas ), in gezelschap van een groep zwarte pieten. De kinderen juichen met vlaggetjes zwaaien en in de zak van zwarte piet graaien. Kortom ze vonden het ook daar prachtig.
Toch fijn dat er nog steeds mensen zijn die zich in princiepe belangeloos in zetten voor dit volksfeest der Nederlanden.
ALLE SINTERKLAZEN EN ZWARTE PIETEN HARTSTIKKE BEDANKT.

Jammer alleen dat er in de krant toch weer een of andere cultuur barbaar moest zeuren over discriminatie en dat er voortaan ook blauwe en groene pieten moesten komen. Wij hebben onze volksfeesten, andere de hunne. Mijn kinderen zien heus wel het verschil tussen een 'zwarte piet' en een 'mens met een van nature donkere huidskleur'.
Bericht 32 van 1.216
laatste antwoord

zo, de maand is alweer bijna om, december komt er razend snel aan, de eerste schoen kadotjes zijn al uitgepakt en door gretige kinderhanden onderzocht. De dagen zijn kort ( je gaat in het donker de deur uit naar je werk, en je komt in het donker weer thuis ) en vliegen voorbij. We gaan er een gezellige maand van maken.
Bericht 33 van 1.216
laatste antwoord

Mijn jongste zoontje Kelly ( 4 jaar ) weet eindelijk zeker wat hij van de sint wil hebben: een bob de bouwer horloge. En reken maar dat hij de boel afbreekt als hij wat anders van de sint krijgt.
Ik heb nog geprobeerd hem uit te leggen dat het best wel eens wat anders kan zijn, wat hij krijgt van de sint en dat hij misschien wel een bob de bouwer horloge van de kerstman krijgt.... Maar nee, dat wil hij niet, "Ik lief weest, ik bob de bouwer horloge krijg in goen"
Kelly heeft een spraak gebrek, maar voor ons is zijn gebrabbel duidelijk te verstaan. Nou hebben we wel een bob de bouwer horloge voor hem, maar dat hebben we in kerstpapier ingepakt, want we wilden dat voor de kerst geven. Kelly is geen ventje dat zich gemakkelijk op andere gedachten laat brengen. En als hij eenmaal boos is, dan blijft hij ook boos, en berg je dan maar. Een paar dagen geleden hadden we een sinterklaaspyama bij zijn schoen geplaatst. Nou dat was dus geen succes. Hij maakte het pakje open en riep "Kleren?, ik niet speel-oet had van Sint" Whheeeeeeee en hup daar vloog de pyama door de kamer, zn schoen er achter aan. Hup z'n boterhammen op de grond en er op stampen. Ja hij heeft temparament zullen we maar zeggen. Ach wat doe je er aan. Toch het bob de bouwer horloge maar op nieuw in pakken en geven voor de sint, of maar de storm over ons heen laten komen?
Gelukkig is onze oudste zoon ( reinier 6 jaar ) een stuk makkelijker.
Die is gewoon blij met wat hij krijgt. Als hij maar wat krijgt. En als het maar groter is dan wat Kelly krijgt, anders vindt hij er niets aan. Ach ja, we zien het wel.
Bericht 34 van 1.216
laatste antwoord

in de zak van zwarte piet graaien ???

Heerlijke avondje alvast, Elleke

Groetjes, Elleke

** zon-maan **

Bericht 35 van 1.216
laatste antwoord

Uit eindelijk hebben we toch maar de gemakkelijke weg gekozen en het bob de bouwer horloge voor sinterklaas gegeven. Kelly loopt er nu ape trost mee rond en laat het aan iedereen zien. Dit jaar hebben we maar eens flink in/uit gepakt, en er waren nog meer bob de bouwer spullen.
zoals puzzeltjes, kleurboeken en een "bevrijd de ingemetselde bob de bouwer" familie spel. En daar zat ik dus met mijn twee zoons op de grond om een bob de bouwer plastic speel ding heen, Bob er in, draaien en om de beurt met de spatel een steen verwijderen tot bob er uit springt. Heel spannend. Ik heb zelfs een keer gewonnen. Hihi. Ja mijn vrouw en haar moeder zeiden het al, "Mannen blijven toch altijd kinderen." Het weekend is voor bij gevlogen en in middels is het alweer maandag. Het winkeltje maar weer eens nokkie vol gezet. Want met de kerst op komst, is een extra verdienste wel welkom.
Morgen moet mijn oudste zoontje ( 6 jr. ) naar het kinderziekenhuis voor een colon en gastro scopy. Gelukkig gebeurt het onder gehele verdoving, ik kan me goed voorstellen dat een kind op die leeftijd het maar eng vind. Een vreemde die in je buik en darm kijkt met een slang. Als volwassene vindt je het idee al niks. Maar ja, het is helaas nodig. Nu maar hopen dat de reden voor zijn klachten gevonden wordt er dat er iets aan te doen is. Ik heb vrij genomen en kan dus de hele dag bij hem zijn. Als als goed gaat , is het woensdag weer bussiness as yousiwell, of hoe die engelsen dat ook mogen zeggen.
Bericht 36 van 1.216
laatste antwoord

Sjonge jonge, wat een verhalen! Dat was wel even een kwartiertje grijnzen achter m'n peeceetje. Wat een idee zeg, om een soort dagboek bij te houden op eBay. Maar de stijl spreekt me aan, lekker leesbaar en veel humor!
Hoe is het nu met je zoontje?
En trouwens: het is "business as usual".
Groetjes,
Hilde
Bericht 37 van 1.216
laatste antwoord

Business ass UCwell, ben ik gelukkig niet de enige dyslectic hier ;-))
Bericht 38 van 1.216
laatste antwoord

Het onderzoek bij mijn zoontje is goed verlopen, maar het duurde wel allemaal erg lang, hij moest een hele dag blijven op de dagverpleging ( de naam zegt het al, hihi). Nou smorgens om 8 uur binnen, infuus, wachten, clisma, wachten, 10 uur ging hij naar boven.
Kreeg een slaapmiddel in zijn infuus, hij zei nog Ooohwi en weg was hij. Tegen 12 uur was het onderzoek achter de rug en werd hij weer een beetje wakker. Ach hij was zo witjes en koud en misselijk. De stumper. Om een uur of een zat hij echter al weer te spelen, ik had dieren domino mee genomen en dat vindt hij een heel leuk spel. Om een uur of twee mocht hij weer eten en drinken en toen dat goed ging, en hij weer ging plassen en drukken kon het infuus er uit. Om 5 uur weer naar huis. Parkeer geld betalen 10 EURO voor een dag kaart. Pfff en dat krijg je dus niet terug van het zilveren kruis he. Terwijl je dus niet van het ziekenhuis voor deze behandeling met het openbaar vervoer mag komen. Alleen auto of taxi. Nou hij voelde zich al weer een hele bink op weg naar huis. Want toen we de Mac voor bij reden riep hij gelijk "Kippie". Dat hebben we maar niet gedaan, thuis pap gegeven en in bed gestopt. Een zware dag alles bij elkaar.
De docter heeft niets gevonden. Darm en maag zijn normaal. In de twaalfvingerige darm zitten wat ribbels en daar is een stukje voor onderzoek van verwijderd. Aan de eene kant wel fijn, aan de andere kant weten we nu nog niet waarom hij steeds pijn in zijn buik heeft en overgeeft. We wachten het maar weer af.
Bericht 39 van 1.216
laatste antwoord

Eergisteren na het verzenden van een mrlister verzameling ontving ik per email het bericht dat de verzameling fouten bevatte. Daarom gisteren een en ander na gekeken. Ebay heeft rubriek nummer 269 afgeschaft.
Ik heb de nieuwe mrLister gestalleerd en de rubrieken bij gewerkt.
En ja hoor, ik was er al bang voor, als ik een object beschijving open om de rubriek 269 te veranderen naar 268 ( het nieuwe nummer ) dan komt er een runtime error en sluit mrLister. Dit is nou de zoveelste keer dat ebay me dit flikt. ##krachtterm## Gelukkig weet ik nog van vorige keer hoe dit op te lossen, ik heb nog de oude file1.txt en file2.txt hier in staan de oude rubrieks nummers, die zet je dan de mister Lister directory en zie je kan je verzameling weer bewerken.
DAN NU NOG EVEN RUIM 950 ITEMS STUK VOOR STUK MET HET HANDJE VAN 269 NAAR 268 ZETTEN.... en daarna kan ik op nieuw voor "rubrieken bijwerken" kiezen.
En dan werkt het weer. Tot ebay weer de rubrieken zonder waarschuwing veranderd. DAN KAN JE WEER VAN VOOR AF AAN BEGINNEN.
En nou heb ik nog de mazzel dat ik weet hoe ik het moet doen........

Denk je dat je de verzameling ook kan openen in kladblok en met zoek en vervang alle 269 veranderen in 268 ? Zolang er elders deze cyfer kombinatie niet voorkomt kan dat misschien. En dan alleen nog omdat de cyfer reeksen even lang zijn. Zo juist maar even op het werk gedaan. ( zoek en vervang ) vervolgens de rubrieknummer files overschreven met de nieuwe en kijk ik kan de verzamelingen weer openen en bekijken zonder runerrors. Vanavond mee naar huis nemen en kijken of ik ze daar van daan kan uploaden.
Nu maar hopen dat behalve de boeken rubriek er geen andere rubrieken zijn verdwenen waar ik in aanbied, anders krijg ik nog meer werk.....
Bericht 40 van 1.216
laatste antwoord