annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

pakketje uit frankrijk niet ontvangen en niet te traceren

Hallo allemaal,

heb 25 febr een item besteld in Frankrijk bij een blijkbaar betrouwbare leverancier.Pakket zou per 10 mrt beschikbaar zijn voor verzending.

14 maart bij hem nagevraagd en pakket was verstuurd met La Poste.

20 mrt nog steeds niets, en maar weer nagevraagd .

Track and trace code van verkoper ontvangen RK734342462FR.

Deze resulteerd in volgende melding:

IdentifiantProduitDateLocalisationStatutRK734342462FR Lettre Recommandée Internationale09/03/2013 73 Pris en charge09/03/2013 Pris en chargeCHAMBERY SUD BP 
(73)

Heb ook een contactformulier ingevuld met vraag aan La Poste Service Clients Courrier. Maar krijg geen duidelijk antwoord terug van hen(mijn frans is ook niet al te best)

Ook heb ik de code uitgevraagd bij postnl, Zij kunnen echter niets vinden bij deze track and trace code.

Eerste keer dat ik iets bestel in buitenland en gelijk al pech blijkbaar.

Wat moet ik nu? een probleem melden ( binnen 14 dagen) of niet , ik heb niet het idee dat het probleem bij de verkoper ligt. Kan ik dan wel aanspraak maken op Pay Pal bescherming, dus op enige wijze mijn geld nog terugkrijgen.

Graag hulp voor een beginnende Ebayer!

Groetten

Sjoerd

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Betreft: pakketje uit frankrijk niet ontvangen en niet te traceren

Postnl kan nooit iets vinden, dat klopt dus.

Geduld is een schone zaak.

Soms duurt het wel eens wat langer en soms gaat het ook mis.

Wacht totdat er veertig (40) dagen na betaling voorbij zijn en start dan de PayPal claim voor niet ontvangen. Dat kan via Mijn Ebay, Activiteit, Aankoopgeschiedenis en dan bij het Object, Probleem oplossen, ga door naar PayPal of direct via PayPal.nl, log in bij je PayPal-rekening, klik op de tab Transactieproblemen oplossen, klik op de link Transactieproblemen oplossen. Communiceer (voor de vorm) met de verkoper op PayPal en start direct de claim voor Niet Ontvangen op PayPal.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord