Verzending
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Waarom kan ik mijn zending niet volgen ?

Iets aangekocht in Duitsland. Keurig een bevestiging van betaling ontvangen.Ook de code om het pakket te volgen gekregen. Maar daarna gaat het mis.De link naar ebay om het pakket te volgen geeft een fout melding. Volgens de melding ben ik geen koper ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 359 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

bestelling

goedemorgen heb een object gekocht maar nog steeds niks ontvangen gaat om ( ****** ) Aantal: 3 We hebben deze aanbieding van de site verwijderd, en je hoeft de transactie niet te voltooien. Als je al betaald hebt, zou de transactie normaal moeten ver...

Verzendkosten

Wat is jullie mening als iemand een bedrag voor verzendkosten in rekening brengt dat gelijk is aan 3x het werkelijk bedrag. Ik kocht een item in Frankrijk, verzendkosten volgens La Post - Colissimo International max. 25,- euro. Deze persoon will mij ...

Pakketje volgt rare route

Hallo allemaal, Ik heb vrij weinig ervaring met dingen uit het buitenland bestellen en nu had ik iets uit Amerika besteld, nu staat er dat het nog wel even duurt voor het pakketje aankomt maar terwijl ik de USPS tracker volg lijkt mijn pakketje een h...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 149 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Niet ontvangen

Ik heb een aantal maanden geleden een item gekocht en ik heb dat nooit ontvangen. De verkoper blijft volhouden dat de verzending buiten zijn macht is en dat hij er niks aan kan doen. Het item staat niet meer in mijn recente items inmiddels, wat nu?!

verzending uit engeland

Hallo allemaalHier iets waar ik niet uitkom heb op 12 mei een vliegvissen netje besteld nu komt het mooien verkoper heeft het als small packet verstuurd maar de afmetingen zijn 58 cm bij 28 cm dit past niet door de brieven bus natuurlijk nu is mijn v...

Ik heb een aankoop gedaan in Engeland.

Het pakketje is nu op een "international sorting centre" aan het wachten op levering. Hi Aart, just tracked the parcel and its at the international sorting centre awaiting onward delivery. At that point ebay pick up the shipping and provide tracking ...

Ik heb een aankoop gedaan in Engeland.

Het pakketje is nu op een "international sorting centre" aan het wachten op levering. Hi Aart, just tracked the parcel and its at the international sorting centre awaiting onward delivery. At that point ebay pick up the shipping and provide tracking ...

Mijn ebay geeft vééél goedkopere verzendkosten

Ik heb het nu enkele keren meegemaakt dat de verzendkosten die bij mijn volglijst staan vele malen lager zijn dan de daadwerkelijke verzendkosten. Maar soms vergeet je dat even als je er snel doorheen kijkt, en dan zie je opeens een hele oude ruilkaa...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 174 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos
Auteurs met de meeste kudos