Verzending
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Hoge verzendkosten

Onlangs heb ik op EBay Duitsland een schilderij gekocht. De aankoopprijs was 493,00 Euro.De verzendkosten bedroegen 196,00 Euro.Het pakket werd verzonden vanuit Engeland naar Nederland.Is dit bedrag niet aan de hoge kant ?En zou ik daar een geschil m...

ik heb een kapot item ontvangen, verkoper geeft voor retourzending verschillende namen op. wat moet

ik heb een kapot item ontvangen, verkoper geeft voor retourzending een andere naam op. wat moet ik doen om niet nog meer kosten te maken ik ben bang dat de reourzending niet aankomt. de verkoper is ******. Op Ebay als ****. Ik raak mijn vertrouwen om...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 288 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

contactslot

goedenavond.ik heb contactslot nodig.ik heb hem gewonden maar jullie stuur niet naar mij adres.wat moet ik doen?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 244 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Tracking details pakje PostNL naar Engeland niet herkend.

De tracking details van een pakje van PostNL naar Engeland worden niet in het eBay menu herkent. In verband met het terugsturen van een aankoop naar de verkoper in Engeland en terugstorten van de aankoopsom, moet ik bij eBay in een menu de tracking d...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 473 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

shippingskosten buitenland

Goedendag , Ik wi;l verzenden naar het buitenland maar er word gevraagd een bedrag in te vullen als ik mijn advertentie maak hoe kan ik dat automatisch laten berekenen de verzendkosten voor de koper in welk land dan ook alvalst bedankt marco

Land kan wijzigen bij "wordt verzonden naar"

Kan iemand mij vertellen hoe ik het land kan wijzigen bij "wordt verzonden naar"? Er staat nu bij mij alleen naar Nederland maar ik wil dit kunnen wijzigen. Waar doe ik dit?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 195 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

pakketje

hee mensen . ik wacht al vanaf augustes op een pakketje ik vind het erg lang duren. als ikcontact opneem en zeg dat ik men geld terug wil wil meneer/mevrouw dit niet doen.. wat ken ik doen??

veel klachten over postnl over niet bezorgde pakketten

"Sinds twee jaar huurt PostNL bij ons in Etten-Leur garages op particuliere terreinen, welke fungeren als distributiecentra [n.b. Komt vaker voor. Ook in Nieuwegein, bijvoorbeeld - red.] Dit gezien de normale vestigingen permanent gesloten zijn i.v.m...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 3686 Weergaven
  • 16 replies
  • 0 kudos
Auteurs met de meeste kudos