Verzending
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Ik heb een aankoop gedaan in Engeland.

Het pakketje is nu op een "international sorting centre" aan het wachten op levering. Hi Aart, just tracked the parcel and its at the international sorting centre awaiting onward delivery. At that point ebay pick up the shipping and provide tracking ...

Ik heb een aankoop gedaan in Engeland.

Het pakketje is nu op een "international sorting centre" aan het wachten op levering. Hi Aart, just tracked the parcel and its at the international sorting centre awaiting onward delivery. At that point ebay pick up the shipping and provide tracking ...

Mijn ebay geeft vééél goedkopere verzendkosten

Ik heb het nu enkele keren meegemaakt dat de verzendkosten die bij mijn volglijst staan vele malen lager zijn dan de daadwerkelijke verzendkosten. Maar soms vergeet je dat even als je er snel doorheen kijkt, en dan zie je opeens een hele oude ruilkaa...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 208 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Hoge verzendkosten

Onlangs heb ik op EBay Duitsland een schilderij gekocht. De aankoopprijs was 493,00 Euro.De verzendkosten bedroegen 196,00 Euro.Het pakket werd verzonden vanuit Engeland naar Nederland.Is dit bedrag niet aan de hoge kant ?En zou ik daar een geschil m...

ik heb een kapot item ontvangen, verkoper geeft voor retourzending verschillende namen op. wat moet

ik heb een kapot item ontvangen, verkoper geeft voor retourzending een andere naam op. wat moet ik doen om niet nog meer kosten te maken ik ben bang dat de reourzending niet aankomt. de verkoper is ******. Op Ebay als ****. Ik raak mijn vertrouwen om...

• 310 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

contactslot

goedenavond.ik heb contactslot nodig.ik heb hem gewonden maar jullie stuur niet naar mij adres.wat moet ik doen?

• 263 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Tracking details pakje PostNL naar Engeland niet herkend.

De tracking details van een pakje van PostNL naar Engeland worden niet in het eBay menu herkent. In verband met het terugsturen van een aankoop naar de verkoper in Engeland en terugstorten van de aankoopsom, moet ik bij eBay in een menu de tracking d...

• 494 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

shippingskosten buitenland

Goedendag , Ik wi;l verzenden naar het buitenland maar er word gevraagd een bedrag in te vullen als ik mijn advertentie maak hoe kan ik dat automatisch laten berekenen de verzendkosten voor de koper in welk land dan ook alvalst bedankt marco

Land kan wijzigen bij "wordt verzonden naar"

Kan iemand mij vertellen hoe ik het land kan wijzigen bij "wordt verzonden naar"? Er staat nu bij mij alleen naar Nederland maar ik wil dit kunnen wijzigen. Waar doe ik dit?

• 220 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos