annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

"Shipping info received" voor een week maar nog steeds niet "In Transit"

Beste Ebay en mede-leden,

 

Vorige week maandag heb ik 2 verschillende producten besteld, ieder van een verschillende verkoper. De ene uit Japan (Tokyo) en de ander uit China (Hong Kong). Bij beide producten heb ik de zelfde dag van bestelling een traceer code ontvangen.

Nu is alleen het punt dat ik van het product uit Hong Kong zag dat het al best snel "In Transit" was en dus onderweg naar mijn adres. Dit heb ik vervolgens afgelopen zaterdag ook thuis ontvangen.

 

Maar van het product uit Tokyo staat er nog steeds "Shipping info received", en nog niet "In Transit" en dus ook nog geen pakket locatie of scan geschiedenis. Wat houd dit precies in? Betekend dit dat het product nog steeds verzonden moet worden door de verkooper? Of zou het wel al onderweg kunnen zijn maar is de Ebay tracker outdated?

Ik maak me erg zorgen hierover en ik heb een aantal dagen ook al proberen contact op te nemen met de verkoper. (In het Engels en laten vertalen naar het Japans door een vriendin zodat de verkoper het zeker kan verstaan.) Maar doch, geen reactie van hem.

 

Ter verduidelijkheid, hierbij de traceer informatie van het product waar ik met smart op zit te wachten:

(Dit zie ik dus al sinds Maandag avond 27 April, en is nog steeds niet veranderd of meer informatie)

 

Met vriendelijke groet, en alvast bedankt voor potentionele help,

Nick

Bericht 1 van 1
laatste antwoord
0 ANTWOORDEN 0