Verzending
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

bestelling niet ontvangen

Ik heb een pakket laten verzenden vanuit Amerika, als ik de track en tarce code invoer op usps het bericht dat hij bezorgd is maar ik hebhem niet ontvangen en er ligt geen briefje in de bus. Waar kan hij gebleven zijn?? welke vervoerder gebruikt de u...

Opgelost! Economy int'l shipping

Ik heb een versterker gekocht bij een verkoper in Hong Kong die hem zou versturen via economy int'l shipping. Op 9 november, de uiterlijke bezorg datum, werd ik gebeld door +248 983 212 waarop een bandje werd afgespeeld waarin mijn persoonlijke code ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 2122 Weergaven
  • 8 replies
  • 0 kudos

zware schade opgelopen tijdens transport

Ik heb een art-print zwaar beschadigd ontvanmgen.De print is vanuit Engeland, goed verpakt in een verzendkoker, opgestuurd. Echter, tijdens transport is er waarschijnlijk een zeer zwaar object opgeplaatst, waardoor de koker is geknakt en de print zwa...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 361 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

verzenden naar Rusland

Heeft iemand ook ervaring met het feit dat paketten, bezorgd door Russian Post, niet tot aan de voordeur wordengebracht, en in het dichtsbij zijnde postkantoor blijven, om zo afgehaald te worden, of wanneer een extra bedrag wordt betaald, alsnog word...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 187 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

verzendstatusfout?

Ik heb een product gekocht op Ebay uit Amerika en dit moet naar Nederland worden gestuurd. Als ik via het Pbi systeem de status van mijn product ga bekijken dan staat er het volgende waar ik niets van snap. Heeft iemand hier ervaring mee of kan ieman...

Pakket verzending door ebay

Twee weken geleden wat gekocht in de usa. Zij hebben het gestuurd naar het ebay global shipping center en volgens de track&trace data is het daar de 31e aug aangekomen. Hie krijg ik mijn spullen nu? Wanneer gaat ebay het sturen naar mij en is deze ga...

waar blijft mijn bestelling ?

Hallo, afgelopen maandag kreeg ik een mail van jullie dat mijn pakketje verzonden was en het di of woe bij mij thuis zou zijn. Nu heb ik vandaag nog steeds niks ontvangen. Dus ik vraag mij nu af waar mijn pakketje blijft. het gaat om deze bestelling:...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 377 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Opgelost! verzendkosten te hoog

Ik heb een pakketje in belgie op de veiling gewonnen, bij de betaling was er 20 euro verzendkosten berekent, echter het pakket is via kiala verzonden en niet door Bpost zoals vermeld. De kosten via kiala bedragen slechts €7,50. Dat is dus €12,50 teve...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 969 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos
Auteurs met de meeste kudos