annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Fout verzend adres bij de factuur wat moet ik doen staat huisnummer niet bij

Heb het inmiddels al veranderd in mijn account maar de verkoper ziet dat niet. Wat moet ik doen
Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Fout verzend adres bij de factuur wat moet ik doen staat huisnummer niet bij

Tip voor toekomstige slachtoffers, lees helemaal door.

Het blijkt dat eBay 2x een adresopgave van je wil. Eén keer het hoofdadres waar je verblijft/voor administratieve doeleinden en als tweede je primaire bezorgadres. Zover ik mij kan heugen worden de adresgegevens uit het hoofdadres gewoon gekopieerd naar het primaire bezorgadres. Maar misschien dat dat auto-aanvul ook wel is geweest. #zelfinvullentochmaarbeter

Afijn, hoe het ook zij die je je huisnummer op dezelfde balk in te vullen als de straatnaam anders lijkt het mis te gaan.

Zelf nu ook een pakketje onderweg zonder huisnummer. Een pakketje met 85 dollar aan bezorgkosten. Dus leuk als dát misgaat. NOT.

 

Ik heb contact met PostNL gehad. En het volgende moet je doen als je snel na verzending uit bijvoorbeeld de VS er achter komt dat het pakket verzonden is naar je adres zonder huisnummer. Omdat ze in Amerika niet weten hoe ons adres-systeem werkt wordt het gewoon tot aan de douane (of "SKIP") in Nederland gebracht. En dáár zit de kans. Als je op het moment dat het daar binnen komt contact opneemt met PostNL en je hebt reeds een 3S code of een code die, als ik het mij goed herinner, begint met 3 letters, dan 9 cijfers en vervolgens 2 letters die het land van herkomst aanduiden, dan kan je hun verzoeken het pakket daar te traceren en alsnog te laten voorzien van juiste adressering. Let wel: dit is nog steeds geen garantie en je zult zelf de berichtgevingen zeer scherp in de gaten moeten houden dat het pakket van een door PostNL traceerbare code, zoals net omschreven, voorzien wordt om die vervolgens direct aan PostNL door te geven.

 

Hopelijk heeft iemand hier in de toekomst wat aan.

 

 

Bericht 2 van 2
laatste antwoord