annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wie kan mij helpen?? betreft zending van USPS

Hoi allemaal,

Ik heb een paar weken geleden laarzen gekocht via ebay.
Ik had de verkoper een mail gestuurd omdat het zo lang duurde. Kreeg ik later van hem een mail dat ik het pakketje kan volgen met een tracking nummer, maar dat nummer had ik dus nooit van hem gekregen. Dus had ik m gevraagd mij het tracking nummer nogmaals te sturen.

Nu kreeg ik een mail van hem terug dat mijn pakketje is verstuurd met USPS + het tracking nummer en daarin zag ik dus staan dat op 27 november j.l. ze geprobeerd hebben het pakketje bij mij thuis af te leveren , maar je raad het al, ik was dus niet thuis !

Weet iemand wat ik nu moet doen?

Ik hoor graag van jullie !

Groetjes,
Yolande

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Betreft: Wie kan mij helpen?? betreft zending van USPS

Uw pakketje ligt waarschijnlijk bij de douane ter verwerking. De trackinginformatie is onbetrouwbaar.

Het kan tot zes weken duren maar meestal 2 tot 4.

Uw zending is amper 2 weken onderweg.

Wacht geduldig af en ga na 40 dagen na betaling een claim voor niet ontvangst inzetten. Niet eerder maar ook niet later.

Ik wens u geduld en veel sneeuw.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260690073823

U kunt ook proberen informatie te krijgen bij TNT inklaring 020-5873400

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

het ontvangen van paketten via usps is echt vreselijk
te noemen. Op 2 januari 2011 is er een brief ingedient
als hetzijnde Priority mail, met een tracking nummer.

Deze ligt daar nog steeds, en het is 17 januari. Tot op heden hebben mijn pakketjes lang en lang en lang gedaan over hun overtocht.

Ondertussen div paketten ontvangen uit:

Bankok
Malaysia
Zuid Afrika

Deze paketten waren op 10 januari ingedient ZONDER trackingnummer. Waar zou dit trage gedoen bij USPS toch door komen. Echt ongelooflijk. Als het nu nog incidenteel zou zijn ok, maar dit is belachelijk

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Beste E-bay leden,

Ik heb op 17 maart 3 items bij 1 en dezelfde verkoper gekocht en deze zijn op 18 maart verzonden richting mij met USPS.

Aangezien ik veel aan het werk ben en op onregelmatige tijden heb ik het pakket bij mijn ouders laten bezorgen.

Gister kreeg ik bericht van hun dat het is bezorgt bij hun met TNT en ben ik het op gaan halen.

Blijkt het pakket zo dus danig beschadigd te zijn dat er geen waarde meer van over is en niet meer te restaureren is.

Aan het pakket te zien heeft het vast gezeten ergens en is over de grond of meur geschaafd of misschien zelfs wat overheen gereden.

TNT heeft hier een plastic zak omheen gedaan en vonden het prima om zo te bezorgen. Mij ouders wisten niet of ze het nou wel of niet moesten aan nemen en de bezorger zei dat ze dat maar met USPS moeten oplossen :S

Nu vraag ik me best veel dingen af: Hadden ze het pakket inderdaad aan moeten nemen of niet? Ik heb de verkoper al een bericht gestuurd maar nog geen gehoor. Moet zij een claim/klacht in dienen of ik? zo ja, waar, hoe en bij wie moet ik die indienen?

Met vriendelijke groet,

Roxy Febus

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

U dient een claim bij PayPal in te dienen voor niet-ontvangen.

Bericht 5 van 5
laatste antwoord