annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe te handelen met geschil van object die niet is aangekomen

Hallo,

Ik zag zojuist dat een koper op ebay.de een geschil heeft gestart over een object die niet is aangekomen.

Ik heb het bject op 4 April smane met nog 3 andere zendingen verstuurd op een Duits postkantoor.

Maar nu krijg ik een mail dat het niet is aangekomen.

Hoe kan ik dit het beste afhandelen, het gaat niet om een duur object, maar ik begrijp niet hoe dit kan.

Ben sinds jaren net weer begonnen op Ebay dus ik wweet zo niet hoe ik dit nu het beste kan oplossen.

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Ik heb alleen een standaard bonnetje van de Deutsche post, maar hier kan ik niet duidelijk uit opmaken dat ik 4 artikelen heb verstuurd?

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Omdat u de zending niet aangetekend heeft verstuurd bent u sowieso uw geld kwijt als de koper heeft betaald met paypal. Aangezien het geen duur item is zoals u aangeeft kunt u het beste uw verlies nemen om een negatieve feedback te vermijden. Dat zal meer schade toe brengen... U kunt de koper voorstellen nog even te wachten en hierna een refund doen. Zelf heb ik gelukkig nog geen klachten vanuit Duitsland echter lees ik op het forum dat er meerdere mensen zijn die dit probleem hebben... Veel opties heeft u verder niet.

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Ik heb een terugstorting gedaan. Ik ben wel dom geweest om na het verzenden gelijk positieve gfeedback te geven. Ik heb nu wel door dat het probleem niet is dat het pakket niet is aangekomen maar gewoon dat de broek niet past.

ja was nun? Ich möchte entweder diese Woche eine andere Hose die passt in der Größe oder das Geld zurück

Heb het geld maar terug gestort, hopelijk blijft de negatieve feedback uit. 

Ben jaren niet actief geweest op ebay, maar ik vind wel dat ebay er in heel veel opzichten op achteruit is gegaan. Voor kleine producten is het bijna ondoenlijk omdat de kostenadverteren, verkoopcommissie erg zwaar op de marges wegen.

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Ik kan bevestigen dat eBay vroeger een stuk leuker was. Het gaat er nu vooral om hoe PayPal te omzeilen en wat de regels van eBay precies zijn. Bijna niet meer te doen.

Bericht 5 van 5
laatste antwoord