annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Welke leverancier?? zending niet meer traceerbaar!

jwessels2509
Community-lid

Hallo, ik zit met een probleem..Ik heb op 27 februari een object gewonnen van een duitse ebay verkoper. Op woensdag 2 maart heeft de verkoper via overschrijving
de betaling ontvangen..En heeft het donderdag/vrijdag 3 of 4 maart erop verstuurd..Nu heb ik een verzendingsnummer gekregen van de verkoper die het pakketje verzonden had met deutsche post ipv DHL..ik kon de zending maar volgen tot de grens van duitsland en de laatste status was dat het pakketje zaterdag 5 maart inmiddels Nederland heeft bereikt. Nu weet ik dus niet met welke leverancier dit pakketje wordt geleverd! Ik erger me ook aan dat de verkoper niet meer op mijn berichten reageerd.Moet ik het deze week nog even afwachten? want ja..gaan zitten wachten daar wordt ik zelf ook niet beter van..ik heb in iedergeval selektvracht gevraagd ivm zendingsnummer of zij het pakketje leveren,de één zegt van wel de ander niet,en DHL ziewie zo niet,en TNT mischien..ja daar heb ik toch niks aan! Hiervoor had ik ook een keer een verkoper die een klein pakketje stuurde via deutsche post,maar is gewoon aangekomen,maar geen idee welke leverancier..wie heeft hier ervaring mee en weet hoe dit mischien in elkaar steekt?? Graag snelle reacties,alvast bedankt! 🙂

Mvg, Mevr, J. Wessels

Bericht 1 van 9
laatste antwoord
8 ANTWOORDEN 8

Re: Welke leverancier?? zending niet meer traceerbaar!

kopersbescherming
Community-lid

Probeert u de claim van PayPal eens uit, dat wil nog wel eens helpen. Of u daarmee ook uw geld terugkrijgt is afwachten omdat de verkoper wel een traceercode kan tonen.

Bericht 2 van 9
laatste antwoord

Re: Welke leverancier?? zending niet meer traceerbaar!

abeldoorn
Community-lid

gewoon even rustig afwachten. Als verkoper kan je ook erg kriegel worden van kopers die verwachten dat je vandaag iets krijgt wat gister in een ander land is verstuurt.

Als u u in nederland iets bij het postkantoor afgeeft om te versturen naar een willekeurig land weet u toch ok niet welk post bedrijf het in ver wegistan aflevert. NIet zo gek dat een verkoper in duitsland ook niet weet wie zijn pakje in nederland gaat bezorgen.

Bericht 3 van 9
laatste antwoord

Re: Welke leverancier?? zending niet meer traceerbaar!

jwessels2509
Community-lid

Hallo,maar ik weet niet bij welke verzendmethode,selektvracht,dhl of tnt..het pakketje geleverd wordt,gaat het meestal wel goed als de verzending in Nederland aangekomen is en nog afgeleverd moet worden bij mijn adres?dan maar afwachten,hopelijk komt het goed.
Maar de status was afgelopen zaterdag dat het pakketje inmiddels nederland heeft bereikt. Nog tips ideeen?
Hoor het graag,of evt ervaringen met verzending deutsche post.

Mvg, mevr. J. Wessels

Bericht 4 van 9
laatste antwoord

Re: Welke leverancier?? zending niet meer traceerbaar!

stephanthecollector
Community-lid

gemiddeld duurt het een week tot 10 dagen voor een pakje aankomt op de plaats van bestemming soms iets later soms iets sneller! dat geldt trouwens ook voor andersom sommige pakjes zijn er binnen 5 dagen anderen doen er weer 10 dagen over, het hangt er ook vanaf wanneer een verkoper iets verstuurd als dat net voor het weekend is dan duurt dat ook weer langer

Bericht 5 van 9
laatste antwoord

Re: Welke leverancier?? zending niet meer traceerbaar!

jwessels2509
Community-lid

De vraag is of het pakketje aankomt?! of het lang duurt is niet erg dat begrijp ik..maar of het daadwerkelijk aan komt is mijn vraag,dat weet niemand.Ik heb hier geen invloed op,en dat maakt het voor mij extra stressvol.
Maar als de deutsche post aangeeft dat het in nederland is dan duurt het dus nog 10 dagen wanneer het de bestemming bereikt? Afwachten..

Groeten, mevr. J. Wessels

Bericht 6 van 9
laatste antwoord

Re: Welke leverancier?? zending niet meer traceerbaar!

stephanthecollector
Community-lid

het duurt gemiddeld 7-10 dagen voor een pakket om van de verkoper bij de koper te komen, het duurt geen 10 dagen meer als het pakje in NL is.


U kunt navraag doen bij de voor u dichtsbijzijnde postkantoor of daar misschien iets ligt, het kan namelijk zijn dat men al geprobeerd heeft om het pakje af te leveren maar dat u niet thuis bent, het is namelijk niet abnormaal dat men vergeet een bericht achter te laten

Bericht 7 van 9
laatste antwoord

Re: Welke leverancier?? zending niet meer traceerbaar!

jwessels2509
Community-lid

Hallo, ik heb even telefonisch de deutsche post benaderd
en zij konden aan de hand van het trackingnummer zien dat het pakketje zich momenteel in rotterdam bevind.Meer kunnen ze niet zeggen,het is teminste iets dat wel..maar waarom ze zo laat zijn,of het is normaal dat het nog een paar dagen duurt,het is wel een aangetekende verzending..dus dan moet het toch goed komen?

 

Bericht 8 van 9
laatste antwoord

Re: Welke leverancier?? zending niet meer traceerbaar!

jwessels2509
Community-lid

Nou mensen met veel geduld kom je nog ergens,haha moet ik nodig zeggen. Kan er gelukkig om lachen nu..hoe druk ik mij wel niet heb gemaakt,bijna slapeloze nachten er van..bij TNT geinformeerd en ja hoor ze konden mij een trackingnummer geven en nu kan ik het pakketje weer volgen,als het goed komt het pakketje vandaag of morgen! OPGELOST! dank jullie wel voor alle steun en antwoorden/oplossingen.
Fijne week iedereen!

Groetjes Jutta

Bericht 9 van 9
laatste antwoord