Welke leverancier?? zending niet meer traceerbaar!

Hallo, ik zit met een probleem..Ik heb op 27 februari een object gewonnen van een duitse ebay verkoper. Op woensdag 2 maart heeft de verkoper via overschrijving
de betaling ontvangen..En heeft het donderdag/vrijdag 3 of 4 maart erop verstuurd..Nu heb ik een verzendingsnummer gekregen van de verkoper die het pakketje verzonden had met deutsche post ipv DHL..ik kon de zending maar volgen tot de grens van duitsland en de laatste status was dat het pakketje zaterdag 5 maart inmiddels Nederland heeft bereikt. Nu weet ik dus niet met welke leverancier dit pakketje wordt geleverd! Ik erger me ook aan dat de verkoper niet meer op mijn berichten reageerd.Moet ik het deze week nog even afwachten? want ja..gaan zitten wachten daar wordt ik zelf ook niet beter van..ik heb in iedergeval selektvracht gevraagd ivm zendingsnummer of zij het pakketje leveren,de één zegt van wel de ander niet,en DHL ziewie zo niet,en TNT mischien..ja daar heb ik toch niks aan! Hiervoor had ik ook een keer een verkoper die een klein pakketje stuurde via deutsche post,maar is gewoon aangekomen,maar geen idee welke leverancier..wie heeft hier ervaring mee en weet hoe dit mischien in elkaar steekt?? Graag snelle reacties,alvast bedankt! 🙂

Mvg, Mevr, J. Wessels