annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verzending via port betaald envelop

hallo,eergisteren kreeg ik een bestelling binnen van een ebay verkoper.De verkoper had de bestelling verzonden in een envelop van een groot bekend bedrijf waarop stond 'port betaald'. De verkoper had dus geen porto betaald maar ik heb die wel moeten betalen bij de afhandeling. Mag dit zomaar? Groetjes

Bericht 1 van 15
laatste antwoord
14 ANTWOORDEN 14

Re: Verzending via port betaald envelop

Oh ja, oeps sorry dat ik aangaf dat ik de naam van het bedrijf al had genoemd :-p. Klopt dat ik dat nog niet had gedaan omdat ik dat niet meteen wilde doen maar omdat u het idee had dat de verkoper misschien wel de eigenaar zou kunnen zijn van het bewuste bedrijf waar de envelop van is gebruikt vond ik het toch even belangrijk om het bedrijf te noemen. Kan me ook niet indenken dat een bedrijf als Philips zich hiervoor leent namelijk.

Ik wens u nog een zonnig B-) weekend toe.

Bericht 11 van 15
laatste antwoord

veel plezier met uw aankoop!

m.v.g

B-)

Bericht 12 van 15
laatste antwoord

Bedankt!! Dat gaat zeker lukken!!;-)

Bericht 13 van 15
laatste antwoord

Ik weet dat dit topic oud is maar toch nog maar even voor de duidelijkheid:

Bij port betaald zendingen zit er bij de zending altijd een order formulier van de afzender. Op dit order formulier staat vermeld hoeveel brieven/pakketten de order betreft en het gewicht. Hiervoor moet de afzender klant zijn bij post. De rekening gaat vervolgens naar de afzender.

Zonder order formulier worden port betaald zendingen niet verzonden. M.a.w u hoeft zich er geen zorgen over te maken dat u de rekening voor verzenden gepresenteerd krijgt. Port betaald zonder order van de afzender is als een brief zonder postzegel.

Bericht 14 van 15
laatste antwoord

en om dat nog verder te specificerenh. Dat formulier komt niet bij de ontvanger terrecht maar bij de post. De ontvanger krijgt zijn envelop met die stempel erop, maar daar heeft de verkoper (die een zakelike klant moet zijn bij postnl), inderdaad gewoon voor betaald.

Bericht 15 van 15
laatste antwoord