annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

aurelianl
Community-lid

Hallo. Ik heb kort geleden object gekocht uit de VS, Colorado. Het tracking nummer is: lc501639204us . Nu is de status van de tracking info al dagen op "In Transit", geen verdere updates.



Het pakket is nog in de VS, ik heb PostNL gebeld om het 3S tracking nummer op te vragen want wellicht dat het al in Nederland was aangekomen, dit was niet het geval. Nou heb ik gelezen dat dit soort vertraging vaker voorkomt bij USPS... Heb zelf weinig ervaring met USPS.



Heb ook geprobeert om contact op te nemen doormiddels de USPS website te bezoeken, te bellen naar hun customer service (wat onmogelijk is, krijg te horen dat het nummer niet in gebruik is) en ook geprobeert een e-mail te sturen, maar dat geld alleen voor in de VS.



Is het wellicht bij de douane in de VS?



Graag hoor ik oplossing en ervaringen hiermee, bedankt!

Bericht 1 van 117
laatste antwoord
116 ANTWOORDEN 116

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Wie heeft gezegd dat het de US uit is trouwens, de verzender van het pakket of USPS?

Bericht 61 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Anonymous
Niet van toepassing
Usps: bij mij staat er bij de tracking: in transit Den Haag. Dit zou veronderstellen dat het VS uit is? Ik woon in Den Haag, maar in Den Haag zou ook het grote distributiecentrum zijn van alle Europese post.
Ik weet niet of er ook nog onderscheid is tussen priority en first class...
Bericht 62 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Anonymous
Niet van toepassing
Ik las wel ergens dat er post wordt vastgehouden tot de luchtvaartproblemen over zijn. Dus ja...
Bericht 63 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Hallo allemaal, hier een update, mijn tracking vandaag veranderde naar "in transit to destination" dit is na 60 dagen "mail preparation" dus waarschijnlijk hebben alle pakketten van april en mei gewoon in een opslagruimte stil gelegen door de covid19 affaire
Bericht 64 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Bij mij staat al sinds 30 april in transit to destination, dus ik zou aanraden niet overdreven veel hoop te krijgen dat het nu sneller gaat.

Bericht 65 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

"On 20 May, the US Postal Service (USPS) sent a consolidated shipment of mail from Chicago, New York and Miami across the Atlantic by sea, to arrive at the port of Rotterdam this week."

https://theloadstar.com/whats-the-future-for-global-mail-after-covid-has-put-its-stamp-on-services/
Bericht 67 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Anonymous
Niet van toepassing
Bedankt, dennisboy56. Voor mij voorlopig echt geen aankopen meer uit de VS. Als het al in Nederland aankomt duurt de logistiek met douane etc. ook eeuwen. Ik heb al vrede mee dat als het pakketje al überhaupt aankomt het rond mijn verjaardag in september zal zijn. 😞 en ik ga die arme verkoper in de VS hier niet voor laten betalen via paypal. Die kan hier uiteraard niets aan doen.
Bericht 68 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Anonymous
Niet van toepassing
Beste mensen. Ik heb net mijn Usps tracking code op international post nl tracking website ingevoerd en ja hoor mijn pakketje is gisteren aangekomen m, ingeklaard en gesorteerd door post nl. Nog even wachten dus. Tip: doe het ook!
Bericht 69 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Anonymous
Niet van toepassing
Dus niet zichtbaar op usps tracking. 8 weken onderweg geweest.
Bericht 70 van 117
laatste antwoord