annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

aurelianl
Community-lid

Hallo. Ik heb kort geleden object gekocht uit de VS, Colorado. Het tracking nummer is: lc501639204us . Nu is de status van de tracking info al dagen op "In Transit", geen verdere updates.



Het pakket is nog in de VS, ik heb PostNL gebeld om het 3S tracking nummer op te vragen want wellicht dat het al in Nederland was aangekomen, dit was niet het geval. Nou heb ik gelezen dat dit soort vertraging vaker voorkomt bij USPS... Heb zelf weinig ervaring met USPS.



Heb ook geprobeert om contact op te nemen doormiddels de USPS website te bezoeken, te bellen naar hun customer service (wat onmogelijk is, krijg te horen dat het nummer niet in gebruik is) en ook geprobeert een e-mail te sturen, maar dat geld alleen voor in de VS.



Is het wellicht bij de douane in de VS?



Graag hoor ik oplossing en ervaringen hiermee, bedankt!

Bericht 1 van 117
laatste antwoord
116 ANTWOORDEN 116

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Welke site bedoel je? Op internationalparceltracking.com kan 'ie mijn tracking code niet vinden.

Bericht 71 van 117
laatste antwoord

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Anonymous
Niet van toepassing
Ja op internationalparceltracking.com verscheen gisteren ineens info over mijn pakketje (was sinds 29/04 in transit). Blijkt nu op 15/06 te zijn aangekomen in Nl volgens deze tracking.
Bericht 72 van 117
laatste antwoord

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Anonymous
Niet van toepassing
Sinds vandaag zie ik ook deze info op de usps site.
Bericht 73 van 117
laatste antwoord

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Helaas, mijn pakketje dat sinds 30-04 in transit staat is nog steeds in transit op de site van USPS. Wel gek dat internationalparceltracking mijn code niet herkent.

Bericht 74 van 117
laatste antwoord

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Mijn pakketje is sinds 16 juni in NL aangekomen. Stond bij mij niet op de site van USPS maar kreeg bericht van postNl. Mijn pakketje stond sinds 17 april in transit.
Bericht 75 van 117
laatste antwoord

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Nou, dat is "geluk" dan! Hopen voor jullie dat 'ie snel aankomt. Als de jouwe sinds 17 april in transit is loopt je pakketje dus ongeveer 2 weken voor op dat van mij. Ik blijf dus nog maar even geduld hebben 🙂

Bericht 76 van 117
laatste antwoord

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Inmiddels kan mijn tracking code niet eens meer worden gevonden op de site van USPS. Na bijna 2 maanden in transit staat er nu: "label created, not yet in system". De hele geschiedenis van het pakketje is uit het systeem. Geen idee wat er nu gaande is.

Bericht 77 van 117
laatste antwoord

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Top dat je pakket eraan komt, hopelijk gaan meer mensen nu iets ontvangen
Bericht 78 van 117
laatste antwoord

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Nouja, ik weet niet of het verdwijnen van de tracking informatie nou echt een positief iets is 😛

 

Maar ik kijk wat er gebeurt en houd jullie op de hoogte, mss helpt dat jullie in te schatten hoe het bij jullie zal gaan haha

Bericht 79 van 117
laatste antwoord

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Als ik mijn USPS track & trace invoer op 17track.net, staat er daar mijn pakketje is “verlopen”. Ik heb mijn pakketje van depop zo’n 10 weken terug en wat ik verder bij anderen zie, is dat het ook lang onderweg is en dat het nog wel aankomt dus ik wil mij niet gelijk druk gaan maken..
Bericht 80 van 117
laatste antwoord