annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Invoerrechten en -plichten

joris@ebay.com
Community-lid
Beste eBay-leden,


Het thema "invoerrechten", en de bijkomende plichten, komt vaak terug hier op de prikborden. Er heersen veel vragen over het douanebeleid bij het internationaal kopen en -verkopen.

Omdat veel leden ook heel wat kennis hierover hebben, en men elkaar hiermee goed kan helpen, is er nu dit draadje om al je vragen en opmerkingen over dit thema te plaatsen.
Vertel ons over je goede en minder goede ervaringen over je internationale aankopen buiten de EU. Deel hier ook gerust je tips en knowhow over het thema invoerrechten met andere leden.


Vriendelijke groeten,
Joris
Bericht 804 van 804
laatste antwoord
803 ANTWOORDEN 803

Invoerrechten en -plichten

onlythebest4frauke
Community-lid
In Amerika word eerst de maand aangegeven, daar zou de tracking aangegeven, dat het pakje op 11 maart de douane in is gegaan.
Bericht 791 van 804
laatste antwoord

Invoerrechten en -plichten

corifort
Community-lid
03-11 is november, dus dan zouden ze daar inmiddels ruim een maand liggen ...

Gewoon bellen. Het tel. nummer daarvoor staat wel ergens in de draden over invoer. Ik heb echter geen idee meer waar ik het ben tegengekomen.

Cor


Cor

Bericht 792 van 804
laatste antwoord

Invoerrechten en -plichten

kaidelongkai
Community-lid
Hoi iedereen,

Ik heb een vraagje ik heb schoenen gekocht en als ik het tracking nummer bij usps invoer staat er: 03-11-2007 into foreign customs in Netherlands.
Na wat leeswerk begrijp ik dus dat ze bij de douane zitten:(.
Weet iemand toevallig hoelang het duurt voordat ik ze dan krijg want het is nu al bijna een week.

Bedankt!
Bericht 793 van 804
laatste antwoord

Invoerrechten en -plichten

ynstap
Community-lid
Dat moet ik even nakijken; uit het blote hoofd zeg ik elke eerste dag van de maand

Photobucket
Bericht 794 van 804
laatste antwoord

Invoerrechten en -plichten

wittering3
Community-lid
Dat laatse was een reactie op het voorlaatste bericht van jou 🙂
Bericht 795 van 804
laatste antwoord

Invoerrechten en -plichten

wittering3
Community-lid
044-2077505740 Heel goed gesteld ::-)
Bericht 796 van 804
laatste antwoord

Invoerrechten en -plichten

wittering3
Community-lid
ynstap, weet je op welke datum deze koers vastgesteld wordt (is het altijd dezelfde datum, hoe werkt dat?)en waar haalt men de cijfers voor de wisselkoers vandaan ?

Bij voorbaat dank.
Bericht 797 van 804
laatste antwoord

Invoerrechten en -plichten

slaapmarkt
Community-lid
Het is wel leuk voor wie weet wat die doet, maar je zal de nieuwe gebruikers de kost moeten geven die deze info zien als een buitenkans om luxe goederen in dollars te kopen die ze hier in de winkel eigenlijk niet kunnen betalen 😮 iedere week melden er zich sukke op de prikborden en het eind van het liedje is vaak of geld kwijt of niets voordeliger uit dan in de winkel.

het Nederlandse vingertje

Bericht 798 van 804
laatste antwoord

Invoerrechten en -plichten

arno0106
Community-lid
#4 Kijk, das nu eens 'leuke' informatie. Arno
Arno
Bericht 799 van 804
laatste antwoord

Invoerrechten en -plichten

ynstap
Community-lid
*1=De douane werkt gedurende een maand met dezelfde dollarkoers. Die wordt voor de gehele EU vastgesteld

Photobucket
Bericht 800 van 804
laatste antwoord