annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

vraagje aan ebay.nl

kunnen jullie je niet eens hard gaan maken voor jullie verkopers uit NL, zorg ervoor dat wij verzendkosten kunnen vragen die conform de werkelijke verzendkosten zijn, ik duid dan met name op het feit dat als je adverteert op b.v de UK site of ebay.com je alleen lokale verzendkosten mag rekenen, het heeft geen zin om deze items op ebay.nl te plaatsen omdat die gewoonweg niet worden gevonden door kopers in de UK en de VS. Of en misschien is dat een simpelere optie, voeg de optie zichtbaarheid in de UK en de VS toe als je een advertentie plaatst op de nederlandse site, die optie is wel beschikbaar op de UK site en die van de VS dus waarom hier niet, op die manier ben je en zichtbaar en kun je de werkelijke verzendkosten berekenen. Op die manier heeft de verkoper tenminste de optie, als je nu die verzendkosten wilt berekenen dan moet je de vraagprijs verhogen of je krijgt problemen met de betreffende site en moet je je verzendkosten verlagen omdat die ervan uit gaan dat je in dat land woont, want verder kijken dan hun neus lang is kunnen ze niet blijkbaar.

Bericht 1 van 105
laatste antwoord
104 ANTWOORDEN 104

vraagje aan ebay.nl

Is blijkbaar onderdeel van een groter project waarvan ik nog niet op de hoogte gebracht ben, Maar blijkbaar zijn ze aan het kijken hoe ze de internationale zichtbaarheid van aanbiedingen kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groet, Martijn
Bericht 51 van 105
laatste antwoord

vraagje aan ebay.nl

het zal wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg moeilijk zijn om voor Ebay.nl de optie internationale zichtbaarheid als mogelijkheid in te voeren!

Succes ermee!

Bericht 52 van 105
laatste antwoord

vraagje aan ebay.nl

volgens mij begint dit een hoofdpijn dossier te worden, nog steeds geen witte rook.

Bericht 53 van 105
laatste antwoord

vraagje aan ebay.nl

BUMP

Bericht 54 van 105
laatste antwoord

vraagje aan ebay.nl

zijn de hoge heren nog steeds in conclaaf? hoe moeilijk is het? andere veranderingen voorgesteld door ebay zelf zijn er zo door maar als een ander een keer iets voorsteld kun je wachten tot je een ons weegt(sluit mooi aan op een ander draadje:^O)

Bericht 55 van 105
laatste antwoord

vraagje aan ebay.nl

Het is inmiddels al een half jaar geleden dat ik de vraag stelde, dat het even kan duren ok maar een half jaar wachten op een antwoord is bij mijn weten een record en zeg niet dat ik niet heb gepushed!

Bericht 56 van 105
laatste antwoord

vraagje aan ebay.nl

Is blijkbaar onderdeel van een groter project waarvan ik nog niet op de hoogte gebracht ben, Maar blijkbaar zijn ze aan het kijken hoe ze de internationale zichtbaarheid van aanbiedingen kunnen verbeteren.

zie mijn vorig antwoord (klik trouwens ook eventjes op de verschillende vlaggetjes hier)

Met vriendelijke groet, Martijn
Bericht 57 van 105
laatste antwoord

vraagje aan ebay.nl

met andere woorden: nog even geduld aub:^O

en de vlaggetjes die heb ik bekeken net en het mag er zijn, maar wat heeft dat te maken met mijn vraag? Wat ik dus een mooie mogelijkheid zou vinden is dat ik gewoon al mijn advertenties kan plaatsen via ebay.nl en dan ook de mogelijkheid heb om in het buitenland zichtbaar te zijn, dan hoef ik niet meer op de duurdere site's te plaatsen waar ze soms voor een extra foto al 40 cent extra durven te vragen, al met al lijkt me het toch niet al te moeilijk om die knop toe te voegen als mogelijkheid (en ik betaal daar graag iets extra's voor)

Bericht 58 van 105
laatste antwoord

vraagje aan ebay.nl

Trouwens ik weet dat je het goed bedoelt en heel erg je best doet en dat mag ook wel eens gezegd worden, klagen is makkelijk maar complimenten uitdelen daar ontbreekt het hier vaak aan dus bij deze.

Bericht 59 van 105
laatste antwoord

vraagje aan ebay.nl

Inmiddels wel weer 8 dagen verder en nog steeds geen antwoord van Ebay! ik weet niet of dit een record is Duurt al meer dan een half jaar!) maar het geeft maar weer eens aan hoe moeilijk het is een simpele vraag te beantwoorden.

Ebay is wel goed in het veranderen en in het in hun ogen verbeteren van zaken maar o wee als er iemand is die een voorstel doet! dan kan je wachten tot je een ons weegt.

Of is het zo dat het Ebay minder geld gaat opleveren? zoals 36 cent extra per foto op ebay.uk? Tja ik ben bang dat het daar aan ligt! Als Ebay het voor Nederlandse verkopers die Internationaal verkopen mogelijk maakt om al hun advertenties gewoon via Ebay.nl te plaatsen en dan toch internationaal zichtbaar zijn daarmee loopt Ebay in zijn geheel natuurlijk geld mis! daar zal de schoen wel wringen.

Bericht 60 van 105
laatste antwoord