annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

moet er weer betaald worden voor het verkopen van artikelen?????

Tot mijn verbazing worden er weer kosten in rekening gebracht bij het plaatsen van advertentie's klopt dit, en waarom worden adverteerders daar niet over ingelicht

Bericht 1 van 23
laatste antwoord
22 ANTWOORDEN 22

Re: moet er weer betaald worden voor het verkopen van artikelen?????

Met z'n allen naar speurders, niet naar marktplaats, dat is ook van ebay, dat is waarschijnlijk ook de reden van de tariefverhoging.

misleidend, geen info, krijg tig mailtjes maar "toevallig" niet van de nieuwe kosen, wegwezen, op naar speurders. eendracht maakt macht !

Bericht 11 van 23
laatste antwoord

Re: moet er weer betaald worden voor het verkopen van artikelen?????

ik denk dat ebay bij niemand reageerd op deze achterbakse manier van werken, ik heb ook al 2 mails gestuurd.

Maar als ebay zo kan doen, dan ik ook als ze niet met een passende oplossing kunnen komen.

Ik heb bij deze dan ook mijn automatische betalingen voorlopig eens stop gezet, en dat zouden veel meer mensen moeten doen.

Ze hebben onvoldoende informatie verstrekt waar ze dondersgoed van op de hoogte zijn.

Dus nu dan ook maar een fatsoenlijke oplossing.

Bericht 12 van 23
laatste antwoord

Re: moet er weer betaald worden voor het verkopen van artikelen?????

Ik wist hier niets van! Ik heb ruim 3300 objecten geplaatst met automatische verlenging en zag vanavond 15 september 2013 dat ik even 1795,- euro moet betalen!!! De plaatsingskosten werden per 11 september opeens weer ingevoerd zonder voorgaande kennisgeving. Dit is volgens mij een vorm van contractbreuk, want van af juni 2011 waren de plaatsingskosten voor veilingen van o.a. vinyl producten gratis en betaalde je alleen 8% provisie als er iets verkocht was. Deze provisie betaal je nu nog steeds vermeerderd met de plaatsingskosten zodat je niets meer kunt verdienen.

Bericht 13 van 23
laatste antwoord

Re: moet er weer betaald worden voor het verkopen van artikelen?????

75 gratis aanbiedingen per maand; Je kunt ze maximaal 10 dagen aanbieden, en dan vervallen ze. Dat kun je dus 3 x per maand doen,, toch? Dit houdt dus in dat je maar 25 artikelen 3 x per maand kunt aanbieden. Of reken ik verkeerd?

Bericht 14 van 23
laatste antwoord

Re: moet er weer betaald worden voor het verkopen van artikelen?????

Ik heb hetzelfde gedaan, ook een mail richting Ebay gestuurd met klachten over enorme kosten die in rekening worden gebracht op het moment dat je automatisch advertenties opnieuw aanbiedt.

 

Wat je terug krijgt van Ebay? Een standaard verhaaltje over nieuwe regelgeving wat hierin gekopieerd en geplakt is

Zo een keertje naar iedereen toesturen die reclameert en succes er allemaal mee

 

Triest !!

Bericht 15 van 23
laatste antwoord

Re: moet er weer betaald worden voor het verkopen van artikelen?????

Haha, ja dat mailtje kreeg iedereen standaard als antwoord.

Weet je, ebay interesseert zich niet voor de kleinere verkopers.

Voor de grotere trouwens ook niet, want als die een keer een probleem hebben, dan laten ze die ook gewoon in de kou staan.

Bij ebay interesseren ze zich alleen voor de centjes.

 

Met andere woorden: ebay is een vies smerig bedrijf met een parasietencultuur.

Helaas hebben we die huftertjes nodig om onze spulletjes te verkopen  ( echte alternatieven zijn er niet ) en zodoende kunnen ze ongestraft doorgaan met hun vieze achterbakse praktijken.

 

Ik vraag me trouwens af hoeveel mensen daadwerkelijk de rekening gaan betalen?

Zo`n automatische incasso kun je natuurlijk gewoon weer teugboeken, en ik kan me niet voorstellen dat mensen zomaar vrij hoge bedragen laten afschrijven die niet terecht zijn.

Bij mij gaat het dan om misschien 5 euro ( ik zag het redelijk snel gelukkig ) , maar ik heb mensen gezien die voor meer dan 1000 euro bestolen worden.

Ik weet niet, maar dat soort bedragen vind ik nogal wat.....

 

 

 

 

Bericht 16 van 23
laatste antwoord

Re: moet er weer betaald worden voor het verkopen van artikelen?????

Dit is inderdaad zeer onfatsoenlijk ...!!!

 

OPROEP AAN IEDEREEN

 

Ga naar je bank en storneer de laatste en alle volgende incasso's van eBay en vergeet t ook niet op alle social media te melden!!

 

Kijken bij wie dit pijn doet

 

En dan door naar de gratis concurrent... wij zijn immers de community en niet een platform als eBay!!!

 

 

Bericht 17 van 23
laatste antwoord

Re: moet er weer betaald worden voor het verkopen van artikelen?????

Mijn eerste Tweet hierover is al uit ...

 

RT #eBay wijzigt onaangekondigd plaatsingsbeleid en confronteert nietsvermoedende verkopers met hoge kosten #misleiding #onacceptabel #actie

 

Zoek ff op eBay en retweet dan ...

 

M.a.w. zegt het voort, dan pakt de pers dit vanzelf wel op ...

 

Bericht 18 van 23
laatste antwoord

Re: moet er weer betaald worden voor het verkopen van artikelen?????

Delcampe is een prima alternatief ... mijn eerste kaveltjes staan er al op.

 

Van oorsprong uit België heeft Delcampe sites in veel landen, mooie statistieken, tot 99 foto's en gratis aanbieden, automatisch tot 99 x een vooraf opgegeven termijn gratis 🙂 verlengen .... etc

 

Ziet er mooi uit, nu de community nog ...

Bericht 19 van 23
laatste antwoord

Re: moet er weer betaald worden voor het verkopen van artikelen?????

Voor diegenen  die daadwerkelijk hun klacht willen indienen kunnen dat beter doen op:                                                   WWW.KLACHT.NL

 

Daar wordt er tenminste aandacht aan besteed en bij Ebay doen ze net of hun neus bloedt!

En. . .des te meer er klagen, des te meer kans van slagen.

 

Als Ebay rond de 1e van de maand gestorneerd wordt, schakelen ze Intrum Justitia in en dan ben je gelijk al 40,- euro achteruit.

Bericht 20 van 23
laatste antwoord