Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Ebays best match alghoritme snap ik niks van

Ik heb net een iphone te koop gezet op Ebay Nederland.Vervolgens zoek ik op Ebay Nederland met de keywords "iphone 4 16GB" Dan kreeg je eerst een lijst batterijen uit italie, dan iphones te koop in italie, dan iphones uit de uk. En ergens op plek 200...

Rubriek tablets onder computer!

Beste allen, Waarom heeft de .nl versie van ebay geen tablet rubriek voor verkoop.? alle andere landen hebben deze wel! Of ik heb deze gemist natuurlijk. Alvast bedankt voor de reacties! gr, Eduard

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 186 Weergaven
  • 2 replies
  • 1 kudos

Keuzeveld in advertentie

Hey, ik wil telefoonhoesjes verkopen maar ik heb meerdere kleuren, hoe kan ik een keuzeveld maken?en kan ik dan ook bijvoorbeeld instellen dat er bijv. 10 zwarte zijn en dat je die optie daarna niet meer kan selecteren?mvg, Rogier.

• 235 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Ik kan de beschrijving niet invullen

Ik kan bij een advertentie alles invullen, alleen de beschrijving niet.Wat ik ook probeer, de tekst kan ik niet kwijt.Er knippert geen streepje waar ik kan beginnen.

• 102 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

toename vraagtekens op Ebay wereldwijd

Ik koop veel op Ebay wereldwijd en merk dat er steeds meer advertenties komen met vraagtekens.gold??? silber??? Steiff??? Antik?? en dan met forse vraagprijzen. Lijkt mij een excuus voor verkopersom een goede prijs te vangen maar niet aansprakelijk t...

• 211 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Ik heb vandaag 178 advertenties geplaatst met bieden vanaf en krijg plaatsingdkosten van bijna 50 !

Ik heb vandaag 178 advertenties geplaatst met bieden vanaf en krijg plaatsingdkosten van bijna 50 euro !!Dit terwijl de kosten voor bieden vanaf gratis zijn. Ook heb ik niks verkeerd gedaan, sterker nog ik doe iedere dag de niet verkochte itemser wee...

• 551 Weergaven
  • 6 replies
  • 0 kudos

*** Vanaf 8 juni op eBay.nl: verhoging verkoopkosten

Voor een particuliere verkoper worden de verkoopkosten vanaf 8 juni aangepast. Dit betekent voor een item dat geplaatst wordt als veiling vanaf 1 euro dat bij opbrengst tot 2,50 de kosten gaan dalen maar dat bij opbrengst vanaf 2,50 euro de kosten ga...

• 321 Weergaven
  • 9 replies
  • 0 kudos

Eerste 75 Gratis? Toch kosten

Gister ging de nieuwe kalendermaand in dus ik wilde nieuwe items uploaden met Turbo Lister, echter gaf deze gewoon de kosten aan voor de advertentie's.

Krijg Ebay rekening in dollars?

Begin september ontving ik 2 rekeningen, 1 grote rekening zoals gebruikelijk in euro's en een rekening van $1.29. (in dollars dus)Nu krijg ik al jaren alleen maar 1 rekening en alleen in euro's.Ik heb het nagekeken en die rekening van $1.29 bestaat u...

• 136 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos