Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Product terug, geld teruggestort

Ik verkocht een canadees een horloge.Hij krijgt hem niet gemaakt dus wilde hem retoureren.Hij stuurde hem retour ik ontving hem en gaf hem zijn geld terug.Dit alles gebeurde zonder een case te openen. Hoe kan ik ebay nu laten weten dat het horloge du...

Opgelost! Probleem met koper

Hallo,Ik heb via ebay mijn laptop verkocht. De laptop heeft hier altijd prima gewerkt. Anders zou ik hem natuurlijk niet verkopen.De koper heeft de laptop bij mij thuis bekeken, is akkoord gegaan en heeft hem ook betaald een meegenomen.Nu, 2 dagen la...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 281 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Affiliate. xxx

Ik heb mij geregistreerd bij ebay maar de bedoeling was mij bij het partner programma van ebay te registreren.Hoe kan ik dat nu overzetten naar het partner programma?Ik wil dus mij inschrijven als affiliate van ebay producten. Met vriendelijke groet,...

Heb ik te maken met een oplichter?

Ik ben nieuw met het verkopen via Ebay. Nu is het zo dat ik mijn eerste item vanochtend erop heb gezet en tot mijn verbazing was deze binnen een paar uur verkocht. Heel veel info had ik nog niet staan in mijn advertentie of foto's, omdat ik dit in de...

Verkoop topwinkel

Als particulier verkoper werd ik door eBay aangemerkt als zakelijk verkoper: Nu als zakelijk verkoper met topwinkel van bijna 40 euro per maand. U raad het al verkoop volkomen ingestort ! We houden nog even vol, maar eBay dit lijkt nergens op.

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 336 Weergaven
  • 2 replies
  • 1 kudos

niets te koop maar toch wel

verkoper heeft voor de 2de keer dezelfde ipad te koop. maar als ik de verkoper aanklik en dan objecten te koop staat er niets.geen objecten.hoe kan dat dan?

Ebays best match alghoritme snap ik niks van

Ik heb net een iphone te koop gezet op Ebay Nederland.Vervolgens zoek ik op Ebay Nederland met de keywords "iphone 4 16GB" Dan kreeg je eerst een lijst batterijen uit italie, dan iphones te koop in italie, dan iphones uit de uk. En ergens op plek 200...

Rubriek tablets onder computer!

Beste allen, Waarom heeft de .nl versie van ebay geen tablet rubriek voor verkoop.? alle andere landen hebben deze wel! Of ik heb deze gemist natuurlijk. Alvast bedankt voor de reacties! gr, Eduard

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 140 Weergaven
  • 2 replies
  • 1 kudos

Keuzeveld in advertentie

Hey, ik wil telefoonhoesjes verkopen maar ik heb meerdere kleuren, hoe kan ik een keuzeveld maken?en kan ik dan ook bijvoorbeeld instellen dat er bijv. 10 zwarte zijn en dat je die optie daarna niet meer kan selecteren?mvg, Rogier.

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 176 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Ik kan de beschrijving niet invullen

Ik kan bij een advertentie alles invullen, alleen de beschrijving niet.Wat ik ook probeer, de tekst kan ik niet kwijt.Er knippert geen streepje waar ik kan beginnen.

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 83 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

toename vraagtekens op Ebay wereldwijd

Ik koop veel op Ebay wereldwijd en merk dat er steeds meer advertenties komen met vraagtekens.gold??? silber??? Steiff??? Antik?? en dan met forse vraagprijzen. Lijkt mij een excuus voor verkopersom een goede prijs te vangen maar niet aansprakelijk t...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 199 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos