Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

beschrijving veranderd !!

Hallo allemaal Als ik mijn artikel die ik verkoop bij beschrijving wil doen kon ik altijd grotere letters en andere lettertype en kleuren instellenvia dat balkje erboven,dat balkje is bij mij weg?? Weet iemand hoe ik die daar weer kan terugzetten? Mv...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 139 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Ik heb een poos in Canada gewoond en wil nu hier in Belgie mijn zelfde account gaan verkopen

Ik heb een poos in Canada gewoond en wil nu hier in Belgie mijn zelfde account gaan verkopen maar dat lukt alsmaar niet.Welke instellingen moet ik aanpassen?Uiteraard heb ik mijn ebay account adres etc reeds aangepast maar ondanks dat probeert ebay m...

Koper betaalt niet

Koper betaalt niet. Een geschil geopend en weer netjes gesloten. Nu blijkt deze wanbetaler toch in staat te zijn om negatief uit te delen. Hoe is dat mogelijk?

• 455 Weergaven
  • 8 replies
  • 0 kudos

Product terug, geld teruggestort

Ik verkocht een canadees een horloge.Hij krijgt hem niet gemaakt dus wilde hem retoureren.Hij stuurde hem retour ik ontving hem en gaf hem zijn geld terug.Dit alles gebeurde zonder een case te openen. Hoe kan ik ebay nu laten weten dat het horloge du...

Opgelost! Probleem met koper

Hallo,Ik heb via ebay mijn laptop verkocht. De laptop heeft hier altijd prima gewerkt. Anders zou ik hem natuurlijk niet verkopen.De koper heeft de laptop bij mij thuis bekeken, is akkoord gegaan en heeft hem ook betaald een meegenomen.Nu, 2 dagen la...

• 298 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Affiliate. xxx

Ik heb mij geregistreerd bij ebay maar de bedoeling was mij bij het partner programma van ebay te registreren.Hoe kan ik dat nu overzetten naar het partner programma?Ik wil dus mij inschrijven als affiliate van ebay producten. Met vriendelijke groet,...

Heb ik te maken met een oplichter?

Ik ben nieuw met het verkopen via Ebay. Nu is het zo dat ik mijn eerste item vanochtend erop heb gezet en tot mijn verbazing was deze binnen een paar uur verkocht. Heel veel info had ik nog niet staan in mijn advertentie of foto's, omdat ik dit in de...

Verkoop topwinkel

Als particulier verkoper werd ik door eBay aangemerkt als zakelijk verkoper: Nu als zakelijk verkoper met topwinkel van bijna 40 euro per maand. U raad het al verkoop volkomen ingestort ! We houden nog even vol, maar eBay dit lijkt nergens op.

• 384 Weergaven
  • 2 replies
  • 1 kudos

niets te koop maar toch wel

verkoper heeft voor de 2de keer dezelfde ipad te koop. maar als ik de verkoper aanklik en dan objecten te koop staat er niets.geen objecten.hoe kan dat dan?