annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ik ben particulier, maar krijg plaatsingskosten zakelijk account??

ik ben particulier, maar krijg plaatsingskosten zakelijk account??

Ik doe net als anders mijn onverkochte objecten herplaatsen en nu boom bijna 50 euro Smiley Verdrietig

Dit is echt onbegrijpelijk en absoluut ook niet meer intresant. Ik verkoop postzegels met name voor 50 cent enzo. En gratis verzendkosten, dan is dit toch echt een klap in mijn nek!

Heeft iemand anders dit probleem ook?

Heb ebay al gemailed, helaas zijn ze niet meer via de tel te bereiken.

Ga er vanuit dat dit een fout is, ik ben gewoon particulier en dat staat ook in mijn account.

Hoop dat dit snel opgelost word anders heeft ebay voor mij geen zin meer.

Bericht 1 van 22
laatste antwoord
21 ANTWOORDEN 21

ik ben particulier, maar krijg plaatsingskosten zakelijk account??

Ja helaas had ik precies het zelfde probleem en was in 1 klap 70,00 armer.

Antwoord van ebay is dat dit nu de nieuwe kosten zijn die ze rekenen dus helaas allemaal weer terug op marktplaats gaan verkopen 😞 

Bericht 2 van 22
laatste antwoord

ik ben particulier, maar krijg plaatsingskosten zakelijk account??

Wij hebben exact hetzelfde probleem! Voor relisten zouden we €67,50 kwijt zijn. En dat voor autofolders die voor een euro of 2 verkocht worden! Als dit het nieuwe beleid van Ebay is, is het voor ons niet leuk meer!

Bericht 3 van 22
laatste antwoord

ik ben particulier, maar krijg plaatsingskosten zakelijk account??

Dit is de aangekondigde wijziging, hiervan heb je mogelijk bericht gehad; het staat ook in Ebay-nieuw onder Community.

 

 

Vanaf 11 september 2013 hoeven particuliere verkopers geen aanbiedingskosten te betalen voor de eerste 75 veilingaanbiedingen die ze per maand plaatsen*.

Dit geldt niet voor berekende optionele kosten zoals bij veilingen met de optie Nu kopen. Deze kosten blijven ongewijzigd (€ 0,05 per aanbieding).

Wijzigingen in plaatsingskosten voor veilingen

Nieuwe kosten vanaf 11 september 2013

Verkoopprijs

Plaatsingskosten voor veilingen – Alle rubrieken (na de eerste 75 aanbiedingen in dezelfde maand)*

€ 0,01 - € 1,00

€ 0,15

€ 1,01 - € 9,99

€ 0,35

€ 10,00 - € 24,99

€ 0,50

€ 25,00 of meer

€ 1,00

*Als je je object in 2 rubrieken aanbiedt, worden wel plaatsingskosten voor de tweede rubriek in rekening gebracht. Dit geldt voor alle aanbiedingen, niet alleen na de 75ste aanbieding.

Wijzigingen in abonnementskosten voor particuliere verkopers met een eBay-winkel

Vanaf 11 september 2013 kunnen particuliere verkopers met een eBay-winkel maximaal 75 veilingen per maand aanbieden zonder plaatsingskosten.

Vanaf 11 september 2013 worden de abonnementskosten voor particuliere verkopers met een eBay-winkel verhoogd van EUR 9,95 naar EUR 19,95 per maand.

Met vriendelijke groet,

Het eBay-team

Bericht 4 van 22
laatste antwoord

ik ben particulier, maar krijg plaatsingskosten zakelijk account??

Anonymous
Niet van toepassing
We leven helaas in een wereld waarin genoeg niet meer genoeg is en ebay heeft zich daar zonder blikken of blozen bij toegevoegd 😞
Bericht 5 van 22
laatste antwoord

ik ben particulier, maar krijg plaatsingskosten zakelijk account??

Anonymous
Niet van toepassing
werk je hier ook al voor ebay????
Bericht 6 van 22
laatste antwoord

ik ben particulier, maar krijg plaatsingskosten zakelijk account??

260 euro kost dit grapje me al binnen 2 dagen!!! (schijnt de 11e ingegaan te zijn lees ik nu)

 

Ben je dan verplicht om prikborden te gaan volgen, een gepast mailtje van ebay hierover was wat netter en zeker socialer geweest

 

Riekt mij naar een listige truc, ebay loopt binnen deze maand door iedereen die hier niet van op de hoogte was

 

Ik zet niet eens 260 euro per maand om dus die kosten doen mij de das om 😞

Bericht 7 van 22
laatste antwoord

ik ben particulier, maar krijg plaatsingskosten zakelijk account??

Ronduit onfatsoenlijk beleid van Ebay en ondoordacht: dit gaat ziich op termijn wreken door minder aanbod en omzet!

Op zijn minst een fatsoenlijke informatie via mail voor zo'n wijziging. mensen zijn ongemerkt plots veel geld kwijt. Kan echt niet!

Bericht 8 van 22
laatste antwoord

ik ben particulier, maar krijg plaatsingskosten zakelijk account??

 

De plaatsingskosten zijn 11-09-2013 pas savonds aangepast !! Ik heb ze daarop gewezen dat het op de site nog gewoon gratis was.. Maar toch gewoon betalen want ik had het kunnen weten omdat er in augustus al eens een mailtje was gestuurt..

Heb ook een reactie van iemand gehad die zo bijna 1800 euro kwijt is !

Bericht 9 van 22
laatste antwoord

ik ben particulier, maar krijg plaatsingskosten zakelijk account??

Ik ga op de belgische ebay aanbieden dat is nog wel gratis plaatsen. En niet automatisch relisten.. Dit gebeurt met niet nog eens

Bericht 10 van 22
laatste antwoord