annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

moet er weer betaald worden voor het verkopen van artikelen?????

Tot mijn verbazing worden er weer kosten in rekening gebracht bij het plaatsen van advertentie's klopt dit, en waarom worden adverteerders daar niet over ingelicht

Bericht 1 van 23
laatste antwoord
22 ANTWOORDEN 22

Re: moet er weer betaald worden voor het verkopen van artikelen?????

Ja er moet betaald worden.

 

Daar ben ik achter gekomen, toen het al te laat was.

 

Tientallen EURO'S bij mij aan plaatsingskosten in rekening gekregen.

 

Je reinste oplichterij, dat is wel op de site geplaatst maar erg onduidelijk en achterbaks.

Hier had Ebay een duidelijke mail over moeten sturen, de wijze waarop nu is onacceptebal.

 

Als je de optie automatisch opnieuw plaatsen gebruikt kan het zijn de je met honderden EUro's aan kosten wordt geconfronteerd

 

Ik heb al mede gebruikers die veel automatisch plaasten geinformeerd, en ga hiermee door

 

LATEN WE DAT INFORMEREN VAN ANDEREN MET ONS ALLEN DOEN!!!!

 

groet,

Johan

 

Bericht 2 van 23
laatste antwoord

Re: moet er weer betaald worden voor het verkopen van artikelen?????

Ook ik ben hier op een onaangename manier achtergekomen. Gewoon in bulk opnieuw aanbieden en dan ineens zien dat er kosten in rekening worden gebracht. Ze hadden bij opnieuw aanbieden moeten waarschuwen met een popup dat de regels veranderd zijn. Ik vind dit erg onfris. Heb ebay gemaild en aangegeven dat ik verwacht dat ze mij terugbetalen maar kreeg doodleuk te horen 'dat dat niet kon'. Pure onzin natuurlijk. Willen en kunnen zijn 2 verschillende zaken!

 

IEDEREEN: mail ebay dat je dit onacceptabel vindt!!! Misschien dat ze dan begrijpen, dat dit een oneerlijke manier van zaken doen is en gaan ze over tot restitutie.

Bericht 3 van 23
laatste antwoord

Re: moet er weer betaald worden voor het verkopen van artikelen?????

Ja wat gemeen om hier niets van te laten weten..

Ik was zojuist ook mijn nietverkochte advertenties er opnieuw aan het opzetten.

De eerste 30 stonden er al op , ik sorteer het altijd, zodat dezelfde artikelen bijelkaar staan,  en bij de tweede partij zag ik het en heb het toen geannuleerd maar heb nu wel een rekening van bijna 10 euro, niet echt zoveel,  maar ik wist niet dat er nu betaald moest worden.

Ik stop met ebay,  ik verkoop hier toch niet veel...er wordt ook al provisie bij verkoop  gerekend, en ook nog eens paypalkosten,

het wordt mij  veel te duur!!

Bericht 4 van 23
laatste antwoord

Re: moet er weer betaald worden voor het verkopen van artikelen?????

Ongelooflijk waar Ebay nu mee bezig is!!!!

 

Ik had het geluk, dat de aanbiedingen bij mij niet automatisch geplaatst worden. Ik schrok wel van het hoge bedrag wat er nu

aan kosten gemaakt wordt alleen al aan het plaatsen van aanbiedingen op de site.

 

Voor veel particuliere verkopers zal dit niet meer op te brengen zijn.

 

Mocht dit zo blijven, dan ben ik in iedergeval wel weg!

Bericht 5 van 23
laatste antwoord

Re: moet er weer betaald worden voor het verkopen van artikelen?????

Ik ben er ook in getrapt.

 

Drukde al op akkoord toen ik opeens het bedrag zag staan.

Zonde van het geld.

 

Ik laat nu al mijn veilingen aflopen en ben dan weg hier.

Bericht 6 van 23
laatste antwoord

Re: moet er weer betaald worden voor het verkopen van artikelen?????

het heeft bij mededelingen gestaan maar ik dacht dat we er misschien ook een mail over hadden gehad en dat ik die gemist had.

 

heel erg jammer zo is het inderdaad niet meer te doen.

 

Bericht 7 van 23
laatste antwoord

Re: moet er weer betaald worden voor het verkopen van artikelen?????

Dit is een belachelijke manier van doen.Al met al betalen aanbieders langzamerhand meer dan op een gewone veiling.

Al heel lang aanbieder op Ebay, maar deze kosten worden me te veel, niet leuk meer. In geen verhouding tot wellicht stijgende kosten voor Ebay zelf.

 

Rob Minderhout ( minderhout238zas)

Bericht 8 van 23
laatste antwoord

Re: moet er weer betaald worden voor het verkopen van artikelen?????

Dit is een belachelijke manier van doen.  Al met al betalen aanbieders langzamerhand meer dan op een gewone veiling.

Al heel lang aanbieder op Ebay, maar deze kosten worden me te veel, niet leuk meer. In geen verhouding tot wellicht stijgende kosten voor Ebay zelf.

 

Rob Minderhout ( minderhout238zas)

Bericht 9 van 23
laatste antwoord

Re: moet er weer betaald worden voor het verkopen van artikelen?????

Omdat ik hier niet van de op de hoogte was klikte ik gewoon door en zag later dat er kosten berekend gingen worden. Annuleren was al te laat. Ook in meerdere opzichten een vreemde datum om de verhoging toe te passen 11 september (ongelukkig zullen we maar zeggen) zoiets doe je overigens toch per de eerste van de maand en ligt je je klanten in over deze verhoging. Inmiddels al twee mailtjes gestuurd maar geen reactie ontvangen van ebay. Als men zo met hun klanten omgaat dat is het voor mij geen ebay meer en ga ik naar een andere aanbieder. In mjin ogen heeft ebay zich compleet belachelijk gemaakt.

Bericht 10 van 23
laatste antwoord