Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Scammed as a seller.

I sold an item to someone in Denmark, however they missed the delivery and it was taken to a dropoff point. The seller contacted me claiming that they couldn't pick up the package due to it not having an email or phone number on the package, but I ta...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 123 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Mijn gevecht tegen ebay en paypal

Hieronder misschien een heel lang verhaal maar echt de moeite om te lezen voordat je besluit eBay en Paypal te gaan gebruiken Ik heb eerder met een ander account op dit discussie forum beschreven hoe erg eBay en PayPal in elkaar steken en hun macht m...

Nieuwe voorwaarden, plaatsingskosten

Is er niemand die zich stoort aan de nieuwe voorwaarden, met name de plaatsingskosten? Zoek al een uur op de diverse forums maar kan er niets over vinden.Voor verkopers die veel zaken aanbieden met een lagere prijs is dit toch de doodsteek.Heb geen m...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1634 Weergaven
  • 21 replies
  • 3 kudos

De deadline om je te registreren voor Betaaldiensten van eBay is verstreken. Je mogelijkheid om te v

Er is een probleem met deze aanbieding.De deadline om je te registreren voor Betaaldiensten van eBay is verstreken. Je mogelijkheid om te verkopen is gepauzeerd, maar het is gemakkelijk om het weer te activeren. Je hoeft alleen een aantal eenvoudige ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 920 Weergaven
  • 6 replies
  • 0 kudos

Hoe zie je ontvangen betalingen met nieuwe betalingssysteem?

Sinds vanochtend vroeg (maandag 12/7) is ook mijn account omgezet naar het nieuwe betalingssysteem van eBay. In de loop van de dag heb ik een aantal transacties in mijn Verkopershub/betalingen gekregen, maar dat zijn alleen maar verkoopcommissies op ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 153 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

kan ineens geen advertentie meer plaatsen op ebay

sinds vandaag krijg ik een melding als je advertentie wilt plaatsen signin.ebay.de heeft de verbinding geweigerd. wie heeft hier ook last van ,er is geen storing als je google .ben al jaren vaste klant heb ruim 180 advertentie staan ,heb maar een mai...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 283 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Winkel en toch plaatsingskosten?

Ik wil net een advertentie plaatsen en zie staan 0,12 ct. Echter staat er dat ik een paar honderd advertenties (dacht 250) gratis mag plaatsen. Verder zie ik bij mijn facturen ineens achter allemaal bestaande advertenties plaatsingskosten 0,12 ct sta...

Trage verkoopperiode

Ligt het aan mij of is Ebay op zn retour. Het ljjkt wel of er een knop is omgedraaid, nauwelijks traffic laat staan Sales. Heb gelezen dat de nieuwe baas de richting van Amazon op wilt en alle kleine vissen buiten spel wilt zetten om de grote jongens...

Pokemon GO account verkopen

Ik heb een vraag. Ik wil een pokemon GO account verkopen maar kan deze niet plaatsen. Hoe kan het dan wel dat ik een hoop accounts toch te koop zie staan op ebay?

Facturen aanmaken

Hallo,Ik heb een ebay-zaak en ik zit met een probleem voor de aanmaak van facturen. Wanneer ik iets verkoop dan zijn de door ebay aangemaakte facturen niet correct of overeenstemmend met de belgische regelgeving. Ik moet dus vaak handmatig mijn factu...

Markeren als betaald niet meer beschikbaar

Sinds vorige week is de optie 'Markeren als betaald' niet meer beschikbaar voor een deel van de verkopen. Ik gebruik deze optie dagelijks voor kopers die standaard met overboeking betalen ipv Paypal. De optie is niet beschikbaar in het verkoopoverzic...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 61 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos