Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

verkoopcommisie wordt ook berekend over de verzendkosten

Het valt mij op dat ebay verkoopcommisie berekend over het totaalbedrag, dus inclusief de verzendkosten die door de koper zijn betaald, hierdoor is internationale verzending duur en heeft het invloed op de netto opbrengst , is dit terecht ?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 3040 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Paying Fees Over Refunded Shipping Costs

So a buyer bought several puzzles from me and paid for them right away. Since I could combine shipping I refunded the buyer what she paid to much.Now Ebay charged me the fees over the initial amount and did not adjust for the refund. Now the total fe...

Landen blokkeren

Hoe kan ik bepaalde landen blokkeren om biedingen te doen op mijn items.

Avatar gebruiker door Niet van toepassing
  • 19166 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Prices of my objects are changes without me doing anyting

Hi All, Just started selling on Ebay, so I am sorry if this is a rookie mistake of me. There is something strange happening on my profile. I have some objects for sale for a certain price, put if I click on it, the price changes. Underneath the price...

daklab0_0-1634195823104.png daklab0_1-1634195869276.png

paypal problem

I have added a paypal account but i cant see wich account i have linked to my ebay account and i have already delete my whole account and make another one but the paypal stayed linked to my account and i cant get it off does anyone can help me with m...

Overschrijding verkooplimiet???

Hallo, ik wil iets verkopen op ebay, maar telkens als ik bijna klaar ben met m'n advertentie opzetten, krijg ik de melding dat er 'n overschrijding van m'n verkooplimiet is gedaan.M.a.w. ik vraag te veel voor m'n item, dus zou ik de vraagprijs moeten...

• 866 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Terug na twee jaar afwezigheid en ... totaal in de war.

Ik hou het kort. Ben geen grootverkoper of pro, maar al sinds 2005 actief, met een positieve feedback van bijna 500. Kortom, een betrouwbare (ver)koper, toch? Na 2 jaar afwezigheid wil ik een stapel bordspellen verkopen en loop meteen tegen twee maan...

• 611 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Scammed as a seller.

I sold an item to someone in Denmark, however they missed the delivery and it was taken to a dropoff point. The seller contacted me claiming that they couldn't pick up the package due to it not having an email or phone number on the package, but I ta...

• 157 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Mijn gevecht tegen ebay en paypal

Hieronder misschien een heel lang verhaal maar echt de moeite om te lezen voordat je besluit eBay en Paypal te gaan gebruiken Ik heb eerder met een ander account op dit discussie forum beschreven hoe erg eBay en PayPal in elkaar steken en hun macht m...

Nieuwe voorwaarden, plaatsingskosten

Is er niemand die zich stoort aan de nieuwe voorwaarden, met name de plaatsingskosten? Zoek al een uur op de diverse forums maar kan er niets over vinden.Voor verkopers die veel zaken aanbieden met een lagere prijs is dit toch de doodsteek.Heb geen m...

• 47412 Weergaven
  • 21 replies
  • 3 kudos

De deadline om je te registreren voor Betaaldiensten van eBay is verstreken. Je mogelijkheid om te v

Er is een probleem met deze aanbieding.De deadline om je te registreren voor Betaaldiensten van eBay is verstreken. Je mogelijkheid om te verkopen is gepauzeerd, maar het is gemakkelijk om het weer te activeren. Je hoeft alleen een aantal eenvoudige ...

• 1808 Weergaven
  • 6 replies
  • 0 kudos

Hoe zie je ontvangen betalingen met nieuwe betalingssysteem?

Sinds vanochtend vroeg (maandag 12/7) is ook mijn account omgezet naar het nieuwe betalingssysteem van eBay. In de loop van de dag heb ik een aantal transacties in mijn Verkopershub/betalingen gekregen, maar dat zijn alleen maar verkoopcommissies op ...

• 910 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos