Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Ebay houdt geld vast, wil dus niet verzenden, kan ook niet annuleren, 't zit helemaal vast.

Eerlijk is eerlijk, ik heb over het hoofd gezien dat Ebay tegenwoordig het geld van een verkoop vasthoudt totdat de koper of verkoper aan kan tonen dat het pakketje is aangekomen. Als ik dit op tijd had opgepikt, dan was ik eerder van Ebay verdwenen,...

Avatar gebruiker door Niet van toepassing
  • 418 Weergaven
  • 2 replies
  • 1 kudos

Verkochte objecten incl BTW overzicht

Ik ben zakelijke verkoper en heb mijn product prijzen inclusief BTW ingevoerd.Ik heb nu een aantal producten verkocht.Op het factuur die ik naar de klant kan sturen staat geen BTW, ook niet over de verzendkosten.Waar kan ik een overzicht vinden hoeve...

hoe kan ik een verzendlabel afdrukken?

Ik heb voor het eerst iets verkocht op ebay, en bij het mailtje wat ik hierover kreeg van ebay staat een link " een verzendlabel afdrukken ".elke keer als ik op deze link druk staat er "pagina niet beschikbaar " . Ik heb heel ebay af gezocht maar ik ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1782 Weergaven
  • 3 replies
  • 3 kudos

verkoop

Met deze aanbieding overschrijd je het bedrag?? Wat wordt hiermee bedoeld?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1625 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Zakelijke bankrekening koppelen op Ebay (KNAB)

Ik ben sinds 1 december ondernemer met een zakelijk account.Mijn account heb ik omgezet naar zakelijk en wil mijn zakelijke Knab bankrekening koppelen.Ik kan de bank koppelen, en ik ontvang ook 2 micro transacties.Echter is er geen optie om de 2 tran...

verkoopcommisie wordt ook berekend over de verzendkosten

Het valt mij op dat ebay verkoopcommisie berekend over het totaalbedrag, dus inclusief de verzendkosten die door de koper zijn betaald, hierdoor is internationale verzending duur en heeft het invloed op de netto opbrengst , is dit terecht ?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 142 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Paying Fees Over Refunded Shipping Costs

So a buyer bought several puzzles from me and paid for them right away. Since I could combine shipping I refunded the buyer what she paid to much.Now Ebay charged me the fees over the initial amount and did not adjust for the refund. Now the total fe...

Beste Voorstel "best offer" activeren Ebay.nl

Recent contact gehad met de Ebay helpdesk Amerika, met de vraag of :Best Offer" beschikbaar was op Ebay.nl.Ze konden mij hier niet veel over vertellen, maar ben er later zelf achter gekomen dat deze optie er niet is. Nederland is trouwens ook de enig...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 274 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Prices of my objects are changes without me doing anyting

Hi All, Just started selling on Ebay, so I am sorry if this is a rookie mistake of me. There is something strange happening on my profile. I have some objects for sale for a certain price, put if I click on it, the price changes. Underneath the price...

daklab0_0-1634195823104.png daklab0_1-1634195869276.png
Avatar gebruiker door Community-lid
  • 296 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

paypal problem

I have added a paypal account but i cant see wich account i have linked to my ebay account and i have already delete my whole account and make another one but the paypal stayed linked to my account and i cant get it off does anyone can help me with m...

Overschrijding verkooplimiet???

Hallo, ik wil iets verkopen op ebay, maar telkens als ik bijna klaar ben met m'n advertentie opzetten, krijg ik de melding dat er 'n overschrijding van m'n verkooplimiet is gedaan.M.a.w. ik vraag te veel voor m'n item, dus zou ik de vraagprijs moeten...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 321 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Terug na twee jaar afwezigheid en ... totaal in de war.

Ik hou het kort. Ben geen grootverkoper of pro, maar al sinds 2005 actief, met een positieve feedback van bijna 500. Kortom, een betrouwbare (ver)koper, toch? Na 2 jaar afwezigheid wil ik een stapel bordspellen verkopen en loop meteen tegen twee maan...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 283 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos