Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

kan ineens geen advertentie meer plaatsen op ebay

sinds vandaag krijg ik een melding als je advertentie wilt plaatsen signin.ebay.de heeft de verbinding geweigerd. wie heeft hier ook last van ,er is geen storing als je google .ben al jaren vaste klant heb ruim 180 advertentie staan ,heb maar een mai...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 372 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Winkel en toch plaatsingskosten?

Ik wil net een advertentie plaatsen en zie staan 0,12 ct. Echter staat er dat ik een paar honderd advertenties (dacht 250) gratis mag plaatsen. Verder zie ik bij mijn facturen ineens achter allemaal bestaande advertenties plaatsingskosten 0,12 ct sta...

Trage verkoopperiode

Ligt het aan mij of is Ebay op zn retour. Het ljjkt wel of er een knop is omgedraaid, nauwelijks traffic laat staan Sales. Heb gelezen dat de nieuwe baas de richting van Amazon op wilt en alle kleine vissen buiten spel wilt zetten om de grote jongens...

Pokemon GO account verkopen

Ik heb een vraag. Ik wil een pokemon GO account verkopen maar kan deze niet plaatsen. Hoe kan het dan wel dat ik een hoop accounts toch te koop zie staan op ebay?

Markeren als betaald niet meer beschikbaar

Sinds vorige week is de optie 'Markeren als betaald' niet meer beschikbaar voor een deel van de verkopen. Ik gebruik deze optie dagelijks voor kopers die standaard met overboeking betalen ipv Paypal. De optie is niet beschikbaar in het verkoopoverzic...

• 88 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Bulk edit of existing listings

Can someone please tell me where I can find the bulk edit function for listings now? Ever since the re-design of the website months ago, there are many things that no longer seem possible. Since this week, it no longer seems possible to re-list expir...

• 73 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

'Het ligt niet aan u. Het ligt aan ons' storing servers

Sinds 3 dagen kan ik geen advertenties meer plaatsen.Dit komt door een fout/storing door de servers.Er word aangegeven dat het niet aan mij ligt maar aan Ebay en dat de servers plat liggen.Ik heb Ebay hierover gemaild en gisteren reactie terug gehad ...

Ebay.jpg
Avatar gebruiker door Niet van toepassing
  • 467 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Er lijkt iets te ontbreken. e-mail adres voor Pay Pal

Ik wil mijn verkoop pagina klaar maken, maar ik krijg steeds deze melding: Er lijkt iets te ontbreken. Corrigeer eventuele problemen en probeer het opnieuw.E-mailadres voor PayPal Ik had PayPal niet eens aangevinkt. Hoe kan ik dit toevoegen, heb evt....

• 275 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

factuur sturen

Hoe kan ik in de vernieuwde lay-out een factuur sturen naar mijn kopers?Ik kan in de nieuwe verkopershub geen knop hiervoor vinden.En hoe kan ik verkopen van verschillende dagen nu samenvoegen op een factuur?

• 111 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos